Çekirdeğe diss attım gelin :D

Sponsorlu Bağlantılar



jackalmami

jackalmami

Üye
Benimki de çok yavaş. Hala %30 da :ah
 

cukuleaks

Üye
Benimki de çok yavaş. Hala %30 da :ah
abi sana yemin ediyorum hızlı dinleye dinleye varya şu söylediğim bile yavaşa geliyor. Heleki bunları dinledikten sonra ceza dinliyorum abi yemin ederim aşırı basit geliyor şarkıları. Eskiden cezayı nasıl söyleyecem diye düşünüyordum şimdi çocuk oyuncağı :)
 
Metin MF

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
bekle ben de 2.verse'ü cover'layım :)
 
Nick Kalmamış

Nick Kalmamış

Üye
Ben de bi şeyler yapsam mı :)
 
Nick Kalmamış

Nick Kalmamış

Üye
ben de diss atcam :D ama 63 stylaya :D
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess
jackalmami

jackalmami

Üye
Ceza'nın Aydın diye birine attığı diss'i dinledin mi İsmail. Hani kapalı bir yerdeler, omzunda havlu var. 1 dakikaya yakın. Son zamanlarına doğru taramalıya bağlıyor. Orası yavaş mı senin için ?

- - - Eklendi - - -

%85 de
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess

cukuleaks

Üye
Ceza'nın Aydın diye birine attığı diss'i dinledin mi İsmail. Hani kapalı bir yerdeler, omzunda havlu var. 1 dakikaya yakın. Son zamanlarına doğru taramalıya bağlıyor. Orası yavaş mı senin için ?

- - - Eklendi - - -

%85 de

vallahi olsa olsa %30
 
Nick Kalmamış

Nick Kalmamış

Üye
buyrun bu da benimki :) sesim nasıl panpalar :)

 
jackalmami

jackalmami

Üye
Benim yüzdeler indirme yüzdesiydi :D

Şimdi dinledim güzeldi de arada dilinin dolandığı olmuş. Oralar bozmuş işi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess
jackalmami

jackalmami

Üye
Yok İsmail'e söylemiştim onu. Seninkini daha dinlemedim :)
 
jackalmami

jackalmami

Üye
İndirdim :zzz:
 


Üst Alt