Çekirdeğe diss attım gelin :D

Sponsorlu Bağlantılar



jackalmami

jackalmami

Üye
Nefesini de tam ayarlayamamışsın İsmail ama olur o kadar. İdare eder. Kendi rapin var mı ?
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess

cukuleaks

Üye
Nefesini de tam ayarlayamamışsın İsmail ama olur o kadar. İdare eder. Kendi rapin var mı ?
yok :( Ne gerekli malzemeler var nede ses programları. Hiçbi şekilde desteğim yok. olursa çok güzel yapacağımdan eminim.

bu arada abi bak onu dinlerken şu şartları değerlendir:

1) saat 01.52 harbiden öyle uykuluyumki dalgasına okuyorum

2)falım çiğnedim azım pütür pütür kelimeler akmıyor :zzz:

3)Bağıramıyorum annemler uyuyor

olay bundan ibaret :oke:


- - - Eklendi - - -

Barikat diss şarkının sonundaki barikata batıkara :

oldu heralde :D Muhammed abiye gelsin bu :D
 
Metin MF

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
aynen bütün ev halkı uyuyor yarın sabah yapıcam kaydı
 
jackalmami

jackalmami

Üye
1. Madde hariç diğerleri kabulümdür. Ki önemli değil zaten. Bence de yapabilirsin, o yetenek var ama benim sevmediğim tarz değil. Ben rapçilikten afaroz ettiğiniz Sagocuyum :hih:
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Muhammed gececilerden bekleniyorsun
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess
Nick Kalmamış

Nick Kalmamış

Üye
dlss - beatbox - rap arena kursak gereksizlerde :D
Hatta metincim şu konunun adını diss - beatbox - rap arena yapalım her saat rapçiler buraya takılır :)

- - - Eklendi - - -

ha bi de battle eklemeyi unutma battle candır <3
 

cukuleaks

Üye
1. Madde hariç diğerleri kabulümdür. Ki önemli değil zaten. Bence de yapabilirsin, o yetenek var ama benim sevmediğim tarz değil. Ben rapçilikten afaroz ettiğiniz Sagocuyum :hih:
vallahi titreme geldi vücuduma bak abi uykuluyken ne nefesin oluyor nede dikkatin oluyor. dikkat tamamen dağınık. Sabah ile akşam arasında nekadar fark oluyo bilinmi :D
 
jackalmami

jackalmami

Üye
Aykut ben de çıkacaktım, hatta veda ettim ama bi bırakmadılar beni. Dur şunu da dinleyeyim de bi uğrarım belki..
 
jackalmami

jackalmami

Üye
Bişey yok yani :d:

Bir ceza değil. Onun kadar anlaşılır değil ve onun ki biraz daha hızlı :)
 

cukuleaks

Üye
muhammed abi bunuda beğenmezsen nediyim ben sana :D

- - - Eklendi - - -

Bişey yok yani :d:

Bir ceza değil. Onun kadar anlaşılır değil ve onun ki biraz daha hızlı :)
Onunki hızlı değil abi sadece bulunduğu ortamdan kaynaklı ve sesinden kaynaklı. Hız olarak yksek bi hız yok zaten. Sadece kelimeleri ayırmadan okuyor. Amaaaaan boş ver salla gitsin abi :D

Ama bişey yok yani :d:


- - - Eklendi - - -



flexi sabah yapacam şimdi farklı bir şey kaydettim bekle yüklüyorum :)

hadi lan yatacam :D
 
jackalmami

jackalmami

Üye
Buradakilerden kalacak olan gececilere buyursun. Ben oraya transfer oluyorum :bye2:
 
Metin MF

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
Buyur flex değil battle yaptım :D
 

cukuleaks

Üye
Buyur flex değil battle yaptım :D
bakıyorum :D


- - - Eklendi - - -

ulan okadar yavaş şey söylüyosun nefesin yetmiyor. Zaten okadar düşük sesin varki hiçbişe anlamıyorum :D
 
Metin MF

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi

bakıyorum :D


- - - Eklendi - - -

ulan okadar yavaş şey söylüyosun nefesin yetmiyor. Zaten okadar düşük sesin varki hiçbişe anlamıyorum :D

bekle başka kaydedeyim


- - - Eklendi - - -

 

cukuleaks

Üye
Ben sonkez upload ediyorum hacı sonra yatıyorum :D
 
Metin MF

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
ok :ehe
 


Üst Alt