Nick Kalmamış
Üye
İndirdim![]()
Hazır söz verin de okuyayım
söz yazamam gece gece- - - Eklendi - - -
neyse zıbarcam zabaha gomusuruk
İndirdim![]()
söz yazamam gece geceyokNefesini de tam ayarlayamamışsın İsmail ama olur o kadar. İdare eder. Kendi rapin var mı ?
Ne gerekli malzemeler var nede ses programları. Hiçbi şekilde desteğim yok. olursa çok güzel yapacağımdan eminim.

Muhammed abiye gelsin bu 
tamam bende sabahleyin bağıra bağıra yapayımda görün rap nasıl olurmuşaynen bütün ev halkı uyuyor yarın sabah yapıcam kaydı

vallahi titreme geldi vücuduma bak abi uykuluyken ne nefesin oluyor nede dikkatin oluyor. dikkat tamamen dağınık. Sabah ile akşam arasında nekadar fark oluyo bilinmi1. Madde hariç diğerleri kabulümdür. Ki önemli değil zaten. Bence de yapabilirsin, o yetenek var ama benim sevmediğim tarz değil. Ben rapçilikten afaroz ettiğiniz Sagocuyum![]()

tamam bende sabahleyin bağıra bağıra yapayımda görün rap nasıl olurmuş![]()

Aykut ben de çıkacaktım, hatta veda ettim ama bi bırakmadılar beni. Dur şunu da dinleyeyim de bi uğrarım belki..


Onunki hızlı değil abi sadece bulunduğu ortamdan kaynaklı ve sesinden kaynaklı. Hız olarak yksek bi hız yok zaten. Sadece kelimeleri ayırmadan okuyor. Amaaaaan boş ver salla gitsin abiBişey yok yani
Bir ceza değil. Onun kadar anlaşılır değil ve onun ki biraz daha hızlı![]()


flexi sabah yapacam şimdi farklı bir şey kaydettim bekle yüklüyorum![]()

bakıyorumLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızBuyur flex değil battle yaptım![]()


bakıyorum
- - - Eklendi - - -
ulan okadar yavaş şey söylüyosun nefesin yetmiyor. Zaten okadar düşük sesin varki hiçbişe anlamıyorum![]()
