Arkadaslar Bir İliskide Butun Problemleri Nasil Cozeriz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
esokmen

esokmen

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar Bir İliskide Butun Problemleri Nasil Cozeriz ?
Arkadalar herkese gunaydin ve hayirli bayramlar dilerim.

Kendini bilem ve ciddi ciddi soruma cevap verecek arkadaslara sorumdur yaklasik iki yildir bir iliskim var ama son iki uc aydir boyle bir kavga haftada iki kere uc kere ne kadar problemimiz varsa cozmek istiyorum. Fakat herseyi buraya yazamayiz o yuzden sizden genel anlamda cozumler istiyorum. Simdiden tesekkurler..
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe


foreverthe

foreverthe

Üye
Bence ne yüzünden kavga ettiğinize bakın bir. Birde de ki karşı tarafa ben artık kavga etmek istemiyorum, mutlu mesut olmak varken neden üzülelim ki filan de. 2 yılımızı bir ömürle bütünleştirelim filan de :D
 
esokmen

esokmen

Üye
    Konu Sahibi
Bence ne yüzünden kavga ettiğinize bakın bir. Birde de ki karşı tarafa ben artık kavga etmek istemiyorum, mutlu mesut olmak varken neden üzülelim ki filan de. 2 yılımızı bir ömürle bütünleştirelim filan de :D

Dogru soyluyorsun kardesim fakat soyle bir durum vaher dediginden birsey cikiyor :) illa birsey buluyorlar kardesim ne yapacagim anlamiyorum
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Ben inatlaşınca sorunlarımız çözülüyor ama sende işe yarar mı bilmiyorum
 
esokmen

esokmen

Üye
    Konu Sahibi
Ah kardesim sagol.

Aslinda ciddi sorun bunlar herkes icon ama.cozum yolunu gosteren kisi az. Ve eminim birazdan dalga konusu olacak.
 
hançer

hançer

Üye
herzaman güler yüzlü ol o seni mutlu görürse sorun çözülebilir
 
esokmen

esokmen

Üye
    Konu Sahibi
Biliyorum kardesim senin icin demedim birazdan gelenler baslar demek istedim yorumun icin tesekkur ederim sagol
 
paradox07

paradox07

Üye
Her şey yalan olsa bile en güzel aaaaşk zor olandır :ehe

- - - Eklendi - - -

Ne kadar şanssız bi insanım lan hiç aşk yaşayamadım :(
 
esokmen

esokmen

Üye
    Konu Sahibi
Gun gelir olur be kardesim
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
2 yıl bir ilişkide iyi bir süre eğer 2 yıl geçmiş ise birçok şey yaşanmış birçok şey paylaşılmıştır. Sıkılma durumu olabilir ama 2 yıl geçmişse gerçekten ortada bir aşk bir sevgi vardır. Örneğin daha önce birşey olmuştur ve aynı şeyler olmaya başlıyordur tabi bu da kavgalara sebep olur. Hani birşeyde iz kalmışsa eğer iki taraftan birinin rahatsız olduğu bir durum olmuşsa her fırsatta laf sokulur surat asılır ve kavga kaçınılmaz olur. Öncelikle anlayışlı olun ve bunu hissettirin. Onu anladığınızı düşündüğünde daha rahat daha yakın olur. Sorunlarınızı kavga ederek değil konuşarak çözün. Ve sorununuzu çözerken hem kendinizi hemde sizin onu sevdiğinizi hissettirin önce kendini size mecbur hissetsin biraz gözü korksun sonrada sevdiğinizi hissedip mutlu olsun istersen özeldende gelebilirsin kardeşim iyi forumlar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: efeyılmaz
maxirabit

maxirabit

Üye
Sorunlarınızı iletişim aletleriyle değilde yan,yanayken olur da aklınıza gelirse,belki milyonda bir o olay aklına gelir:)
Her ilişkide tartışma oluyor ama eğer birbirinizi seviyorsanız,bir süre geçince olay unutulmuş olur:)
 
esokmen

esokmen

Üye
    Konu Sahibi
2 yıl bir ilişkide iyi bir süre eğer 2 yıl geçmiş ise birçok şey yaşanmış birçok şey paylaşılmıştır. Sıkılma durumu olabilir ama 2 yıl geçmişse gerçekten ortada bir aşk bir sevgi vardır. Örneğin daha önce birşey olmuştur ve aynı şeyler olmaya başlıyordur tabi bu da kavgalara sebep olur. Hani birşeyde iz kalmışsa eğer iki taraftan birinin rahatsız olduğu bir durum olmuşsa her fırsatta laf sokulur surat asılır ve kavga kaçınılmaz olur. Öncelikle anlayışlı olun ve bunu hissettirin. Onu anladığınızı düşündüğünde daha rahat daha yakın olur. Sorunlarınızı kavga ederek değil konuşarak çözün. Ve sorununuzu çözerken hem kendinizi hemde sizin onu sevdiğinizi hissettirin önce kendini size mecbur hissetsin biraz gözü korksun sonrada sevdiğinizi hissedip mutlu olsun istersen özeldende gelebilirsin kardeşim iyi forumlar :)

Tesekkur ederim
 
esokmen

esokmen

Üye
    Konu Sahibi
Sorunlarınızı iletişim aletleriyle değilde yan,yanayken olur da aklınıza gelirse,belki milyonda bir o olay aklına gelir:)
Her ilişkide tartışma oluyor ama eğer birbirinizi seviyorsanız,bir süre geçince olay unutulmuş olur:)

Sagol kardesim
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Ne demek kardeşim,aranızda olaylar geçse de,bir zaman sonra bir sen bide o kalıyor böylelikle siz oluyorsunuz.
O yüzden tamam,aynı gün yada aynı dakika hallolmaz ama bir süreç geçicek anca ozaman oda zamanı gelince zaten anlıyorsunuz aranızda ki bağ kuvvetli olduğundan.Neyse çok uzatmadan lafı birbirinizi yıpratmanız hoş değil.Bende dün gidiyorum diye canım sıkılıyordu,gitme yönüne gelince ayaklarım kıpırdamadı bile yüzü karşıma geldiğini bilirim ama tabi dediğim gibi her bölümünü atlattığınızdan bunlarıda geçer.Bol sevgili günler dilerim:)
 
esokmen

esokmen

Üye
    Konu Sahibi

Ne demek kardeşim,aranızda olaylar geçse de,bir zaman sonra bir sen bide o kalıyor böylelikle siz oluyorsunuz.
O yüzden tamam,aynı gün yada aynı dakika hallolmaz ama bir süreç geçicek anca ozaman oda zamanı gelince zaten anlıyorsunuz aranızda ki bağ kuvvetli olduğundan.Neyse çok uzatmadan lafı birbirinizi yıpratmanız hoş değil.Bende dün gidiyorum diye canım sıkılıyordu,gitme yönüne gelince ayaklarım kıpırdamadı bile yüzü karşıma geldiğini bilirim ama tabi dediğim gibi her bölümünü atlattığınızdan bunlarıda geçer.Bol sevgili günler dilerim:)

Cok tesekkurler
 
  • Beğen
Tepkiler: maxirabit
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Muhammet DEDE
Cevap
26
Görüntüleme
3K
andezitt
T i B i A M E
  • Kilitli
Cevap
4
Görüntüleme
637
spy ghost
Tuba.Erva
Cevap
7
Görüntüleme
949


Üst Alt