kontür gidiyor durup dururken

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kemalsunal12

Üye
    Konu Sahibi
kontür gidiyor durup dururken
beyler 30 tl lik kontür aldım birşey bile yapmadan -6 indi vodefone kullanıcısıyım neden acaba internet açmadım bile ama kontrlerim hep gitti telefonda arkadaşı kaydettiğimde motorola hizmeti . bide benim gmail cıkıyor ben gmail tıklıyorum
oda gmail arakdaşı kaydettiğim içinmi kontürler gidiyor anlamadım adam ekleyince kontür gidecekse ben nasıl adam ekleyim :S lütfen acil
neden gidiyor oyun dan felan mı motoblure kayıt oldum güncelleştirme felanmı yapıyor ondan mı gidiyor bide :S
hiç birşey tıklamadım ama kontürler hep gitti​
 


DaNq3rB0y2

Üye
internet paketi olmadan girersen gider tabi bu arada başka nick bulamadınmı
 

kemalsunal12

Üye
    Konu Sahibi
internet paketi olmadan girersen gider tabi bu arada başka nick bulamadınmı

önemsiz nick ;) kardeş ben internete girmiyorum yazı doru okurmusun internete girmediğim halde telde hiç birşey yapıyorum ama kontörüm gidiyor
 
larten123

larten123

Üye
vodafoneu ara mobil verini kapattır
 

kemalsunal12

Üye
    Konu Sahibi
kardeş onun nerden yapıldığını bilmiyoru mama bulu p öyle yapaacam ama şöyle bişey yokmu ben kapatmayım ama kontürüdme gitmesin o kontür yiyen widgetler varmış onları kapatsak bidaha açılırmı
 
Silinen Üye 219846

Silinen Üye 219846

Kapalı Hesap
dostum vergi kesiliyor olabilir benden 8 aylık vergi kesmişlerdi 8 aya kontör yüklemedim sonra yüklediğim 10 tl yi çektiler bende bimcell e geçtim. :)
 
15097

15097

Üye
Vodafone'u ara konuş, iade iste.

- - - Eklendi - - -

Vodafone'u ara konuş, iade iste.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
kamerayı kullanıyormusun sürekli
 
15097

15097

Üye
[ENGİN];5398242' Alıntı:
kamerayı kullanıyormusun sürekli
konum servislerini kullandıgı icin kontoru gıtmıste olabılır :ah
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Geçmiş olsun kardeş. Eğer hiç internete girmiyosan kapattır veri ağını kurtul
 
15097

15097

Üye
[ENGİN];5398359' Alıntı:


henüz bilemiyoruz?:
anlatamadım galiba.kamera konum servisleri kullandıgı icin lirası gitmiş olabilir dicektim.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye

anlatamadım galiba.kamera konum servisleri kullandıgı icin lirası gitmiş olabilir dicektim.
anladım kardeşim arkadaş önerilere cevap vermedigi için dedim henüz bilemiyoruz ne oldugunu :D
 
15097

15097

Üye
[ENGİN];5398431' Alıntı:

anladım kardeşim arkadaş önerilere cevap vermedigi için dedim henüz bilemiyoruz ne oldugunu :D
tamam bende anladım şimdi :kıskıs:
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Veri paketini kapat.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt