kemalsunal12
Üye
kontür gidiyor durup dururken
beyler 30 tl lik kontür aldım birşey bile yapmadan -6 indi vodefone kullanıcısıyım neden acaba internet açmadım bile ama kontrlerim hep gitti telefonda arkadaşı kaydettiğimde motorola hizmeti . bide benim gmail cıkıyor ben gmail tıklıyorum
oda gmail arakdaşı kaydettiğim içinmi kontürler gidiyor anlamadım adam ekleyince kontür gidecekse ben nasıl adam ekleyim :S lütfen acil
neden gidiyor oyun dan felan mı motoblure kayıt oldum güncelleştirme felanmı yapıyor ondan mı gidiyor bide :S
hiç birşey tıklamadım ama kontürler hep gitti
oda gmail arakdaşı kaydettiğim içinmi kontürler gidiyor anlamadım adam ekleyince kontür gidecekse ben nasıl adam ekleyim :S lütfen acil
neden gidiyor oyun dan felan mı motoblure kayıt oldum güncelleştirme felanmı yapıyor ondan mı gidiyor bide :S
hiç birşey tıklamadım ama kontürler hep gitti




