kontürüm gidiyor motorola atrix

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kemalsunal12

Üye
    Konu Sahibi
kontürüm gidiyor motorola atrix
beyler 30 tl lik kontür aldım birşey bile yapmadan -6 indi vodefone kullanıcısıyım neden acaba internet açmadım bile ama kontrlerim hep gitti telefonda arkadaşı kaydettiğimde motorola hizmeti . bide benim gmail cıkıyor ben gmail tıklıyorum
oda gmail arakdaşı kaydettiğim içinmi kontürler gidiyor anlamadım adam ekleyince kontür gidecekse ben nasıl adam ekleyim :S lütfen acil
neden gidiyor oyun dan felan mı motoblure kayıt oldum güncelleştirme felanmı yapıyor ondan mı gidiyor bide :S
hiç birşey tıklamadım ama kontürler hep gitti​
 


.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
gmaile kaydederken internet kullanılır.bide internet kullanan widgetler falan vardır
 

kemalsunal12

Üye
    Konu Sahibi
karddeş peki hangisine kaydetiyim 3 seçenek var 2 si gmail diyeri motorola hizmtleri(motoblur hesabım) oda gmaile kayıtlı ona tıklasam yine kontür gidermi
birde internette kullanılan widgetler hangisi onları kapatayım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
14
Görüntüleme
3K
Kerim.
Silinen Üye 781071
Cevap
2
Görüntüleme
41K
xavxmaxi


Üst Alt