markymark
Üye
galaxy ace 2 (i 8160) root olayına yardım lütfen :(
Herkese selamlar.
Bir aydır ace2 kullanıcısıyım ve ilk android deneyimim.
Telefonun hafıza kartıı telefon hafızası olarak tanıtmak,800 olan rami 900 yada 1000'e yükseltmek ve gereksiz uygulamaları silmek için root yapmak istiyorum.
şimdiye kdar root işleminin garantiye etkisini araştırdım ama nihayet bu forumda garantiden çıkmasına sebep olmadığını öğrendim.
Dediğim gibi ilk android tecrübem olduğundan bazı konulara yabancıyım.
Daha önceki sony ericssonumda sistem dosyalarına girip elf patch gibi işlemler yaptım dolayısıyla root işlemininde altında kalkacağımı düşünüyorum.
Zira bazı bilmediklerim var.Bu konularda yardmcı olursanız çok sevinirim.
1-Root almadan sistemin yedeğini almalımıyım?Almalıysam bu nasıl yapılır?
2-ACE 2 için adam akıllı root ve anlatım bulamadım bir türlü bu konuda yardım edermisiniz?
3-Rom ve kernel gibi bazı terimlere yabancıyım root işleminde sonra herhangi birşey yapmam gerekiyormu?
4-ace 2 için yakın zamanda JB vereceğine dair resmi açıklama yapıldı.Bu root işleminden sonra JB yükleyebilirmiyim kendi lisanslı güncellemeden ve yükleme sonrasında root işlemi bozulurmu?
Sorularım belki çok basit ve kızacağınız tarzda ancak ilk tecrübeme verin
Şimdiden cevaplar için teşekkürler...
Saygılarımla...
Bir aydır ace2 kullanıcısıyım ve ilk android deneyimim.
Telefonun hafıza kartıı telefon hafızası olarak tanıtmak,800 olan rami 900 yada 1000'e yükseltmek ve gereksiz uygulamaları silmek için root yapmak istiyorum.
şimdiye kdar root işleminin garantiye etkisini araştırdım ama nihayet bu forumda garantiden çıkmasına sebep olmadığını öğrendim.
Dediğim gibi ilk android tecrübem olduğundan bazı konulara yabancıyım.
Daha önceki sony ericssonumda sistem dosyalarına girip elf patch gibi işlemler yaptım dolayısıyla root işlemininde altında kalkacağımı düşünüyorum.
Zira bazı bilmediklerim var.Bu konularda yardmcı olursanız çok sevinirim.
1-Root almadan sistemin yedeğini almalımıyım?Almalıysam bu nasıl yapılır?
2-ACE 2 için adam akıllı root ve anlatım bulamadım bir türlü bu konuda yardım edermisiniz?
3-Rom ve kernel gibi bazı terimlere yabancıyım root işleminde sonra herhangi birşey yapmam gerekiyormu?
4-ace 2 için yakın zamanda JB vereceğine dair resmi açıklama yapıldı.Bu root işleminden sonra JB yükleyebilirmiyim kendi lisanslı güncellemeden ve yükleme sonrasında root işlemi bozulurmu?
Sorularım belki çok basit ve kızacağınız tarzda ancak ilk tecrübeme verin

Şimdiden cevaplar için teşekkürler...
Saygılarımla...
