galaxy ace root ve unroot ile ilgili merak ettiklerim...

Sponsorlu Bağlantılar

muhammedayvaz

muhammedayvaz

Üye
    Konu Sahibi
galaxy ace root ve unroot ile ilgili merak ettiklerim...
*slm arkadaşlar galaxy ace kullanıyorum.gingerbread 2.3.3 orjinal sürüm yüklü.kies'e hergün bakıyorum ama 2.3.6 hala yok.ne zaman gelir acaba bilen var mı?

*telefonu hafıza sorunundan dolayı root yapmak istiyorum.ama root ile ilgili merak ettiklerim var...

1)garanti dışı bırakmayan root var mı ?
2)telpa root yapıyor mu ?
3)root'un galaxy ace'ye artıları eksileri neler ?
4)
sizce root yapmalı mıyım ?

bu düşüncelerimi aydınlatırsanız çok memnun olurum
:good:
 


R.A.M

R.A.M

Üye
Her root garanti dışı bırakır telpada root yapmaz.
Rott işleminin artıları telefonunuzun nand hafızasıyla sd kart hafızasını birleştirebilşyorsunuz işlemci hızını arttırabiliyorssunuz telefonunuzda gereksiz her programı silebiliyorsunuz
eksi yönleri ise garanti dışı kalıyor ve işlemci hızını bazen fazla kaçırınca cihaz yanıyor
bunlar benim bildiklerim ace kullanmıyorum ama yardımcı olmaya çalıştım
 

atarax29

Üye
ace kullaniyorum rotsuz telefon dusunemiyorum rot yapmakla sadece yonetici izni almis oluyorsun birde garanti bitmis oluyor bazi uygulamalar calismak icin yonetici iznine ihtiyac duyar onlari calistirmak icin gerekli rot izinle calisan uygulamalarda genelde derin mevzulara ayar vermede kullanilan uygulamalar ornek hafiza kartina program tasima
 
muhammedayvaz

muhammedayvaz

Üye
    Konu Sahibi
ace kullaniyorum rotsuz telefon dusunemiyorum rot yapmakla sadece yonetici izni almis oluyorsun birde garanti bitmis oluyor bazi uygulamalar calismak icin yonetici iznine ihtiyac duyar onlari calistirmak icin gerekli rot izinle calisan uygulamalarda genelde derin mevzulara ayar vermede kullanilan uygulamalar ornek hafiza kartina program tasima

Her root garanti dışı bırakır telpada root yapmaz.
Rott işleminin artıları telefonunuzun nand hafızasıyla sd kart hafızasını birleştirebilşyorsunuz işlemci hızını arttırabiliyorssunuz telefonunuzda gereksiz her programı silebiliyorsunuz
eksi yönleri ise garanti dışı kalıyor ve işlemci hızını bazen fazla kaçırınca cihaz yanıyor
bunlar benim bildiklerim ace kullanmıyorum ama yardımcı olmaya çalıştım

peki,unroot yapınca garanti tekrar geliyor mu? ve cihazın çökmesi durumunda unroot yapamazsak,yine garanti dışı kalıyor mu ?
 
R.A.M

R.A.M

Üye
Sanırım yeniden rom yükleyince garanti geliyor cihazın çökmesi halinde unroot yapamassak garanti dışı galiba
 

mancukya

Üye
Cok kereler yazdim anlatamadim hatta bu yüzden bir görevliyle tartisma durumu oluyordu neredeyse.
1 Samsung ve Lg Bootlader kitlemez bu yüzden root olayi teli garantiden cikarmaz
2 O pisligi HTC yapiyor root ve bootlader acmak icin adamlarin sitesine kayit oldugunuz anda imei kayitlayip yarin birgün sorun olursa camura yatma pesinde gerci iyi oluyor onlarada sürekli pazar kaybindalar ve düsüsteler baya bir zarar acikladilar
3 Motorola bu konuda tam bir pislik genelde Bootlader kitliyor ve acma imkani dahi vermiyor bir kac modelde bir seyler yapmaya kalktilar ama sorunlu firma Google satisini beklemek gerek.
4 Sony icin emin degilim ama sanirim Bootladeri acma karari aldilar gibime geliyor eskiden kitlediklerini biliyorum.

Yani Root olayinda tel hic acilmiyorsa zaten aletde bir ariza olmustur ya degisim yaparlar yada anakart yenden yazmak ve yeni rom atmak zorunda kalirlar root olayini göremezler zaten Lg ve Samsunlari bozmak icinde baya ugrasmak gerekirki telin hic acilmamasi durumu gerekiyor. Kisaca Root olayi HTC ve Moto harici sorun degildir. Türkiyede cok satilan Cin ürünleri hakkinda bilgim yok bilenler yazsinlar.
 
muhammedayvaz

muhammedayvaz

Üye
    Konu Sahibi
Cok kereler yazdim anlatamadim hatta bu yüzden bir görevliyle tartisma durumu oluyordu neredeyse.
1 Samsung ve Lg Bootlader kitlemez bu yüzden root olayi teli garantiden cikarmaz
2 O pisligi HTC yapiyor root ve bootlader acmak icin adamlarin sitesine kayit oldugunuz anda imei kayitlayip yarin birgün sorun olursa camura yatma pesinde gerci iyi oluyor onlarada sürekli pazar kaybindalar ve düsüsteler baya bir zarar acikladilar
3 Motorola bu konuda tam bir pislik genelde Bootlader kitliyor ve acma imkani dahi vermiyor bir kac modelde bir seyler yapmaya kalktilar ama sorunlu firma Google satisini beklemek gerek.
4 Sony icin emin degilim ama sanirim Bootladeri acma karari aldilar gibime geliyor eskiden kitlediklerini biliyorum.

Yani Root olayinda tel hic acilmiyorsa zaten aletde bir ariza olmustur ya degisim yaparlar yada anakart yenden yazmak ve yeni rom atmak zorunda kalirlar root olayini göremezler zaten Lg ve Samsunlari bozmak icinde baya ugrasmak gerekirki telin hic acilmamasi durumu gerekiyor. Kisaca Root olayi HTC ve Moto harici sorun degildir. Türkiyede cok satilan Cin ürünleri hakkinda bilgim yok bilenler yazsinlar.

yani demek istediğin SAMSUNG'ları rootlasak garantiye gidince anlaşılmaz...:hmmm
 
klongs

klongs

Üye
aslında rootu kaldırsan bile jig sayacı var odinde odinle yüklediysen o sayaç bir artar usb jig ile sıfırlarsın ama çoğu teknik servis bilmiyor jig sayacını
 

mancukya

Üye


yani demek istediğin SAMSUNG'ları rootlasak garantiye gidince anlaşılmaz...:hmmm


Daha nasil anlatacam arkadasim ?
Samsung ve Lg bootlader kitlemedigi icin root olayi sorun olmaz bunun baska aciklamasida yok. Ayrica root yapilan tel unroot yapilir ama gerek yok herhangi orjinal bir firmware atarsin o sekilde yollarsin bir halt anliyamazlar ha dersen tel hic acilmiyorsa o zaman zaten anakart nanay yeniden yazmak zorundalar gene anliyamazlar.

Htc konusuna gelirsek bootlader kitler ve sitesinden s-off s-on hikayesine girdigin anda senin imei kayitlar o yüzden HTc benim icin son 3 senedir zaten bitmistir en sevdigim firmaydi 5 6 sene boyunca.
Sony konusuna gelince Sony bootlader acma karari aldi ve yanilmiyorsam cihazlarinda bootlader kaldirmak icin sitelerinden ek bir islem yok.
Cin cihazlari icin o konuya girmem cünkü bilmiyorum.

Neticede Root olayi varsa unroot zaten mevcut üstelikte orjinal firmware cakarsin o sekilde garantiye yollarsin bu olayi kimse anliyamaz telin acilmadigi durumlarda ise merak etmeyin hic bir halt anliyamazlar. Neticede son olarak telde ufak sorunlar icin garantiye vereceksen orjinal firmware cakip yollarsan anlama sanslari 100 % 0.
 

akrepberkan

Üye
Ben Galaxy Ace kullanıyorum rootluydu odinle sürüm yükseltirken brick oldu ve ganrantiye verdim 4 günde geri geldi benim bildiğim rootluykan garanti dışı kalmıyor
 
att_sml9238

att_sml9238

Üye
Cok kereler yazdim anlatamadim hatta bu yüzden bir görevliyle tartisma durumu oluyordu neredeyse.
1 Samsung ve Lg Bootlader kitlemez bu yüzden root olayi teli garantiden cikarmaz
2 O pisligi HTC yapiyor root ve bootlader acmak icin adamlarin sitesine kayit oldugunuz anda imei kayitlayip yarin birgün sorun olursa camura yatma pesinde gerci iyi oluyor onlarada sürekli pazar kaybindalar ve düsüsteler baya bir zarar acikladilar
3 Motorola bu konuda tam bir pislik genelde Bootlader kitliyor ve acma imkani dahi vermiyor bir kac modelde bir seyler yapmaya kalktilar ama sorunlu firma Google satisini beklemek gerek.
4 Sony icin emin degilim ama sanirim Bootladeri acma karari aldilar gibime geliyor eskiden kitlediklerini biliyorum.

Yani Root olayinda tel hic acilmiyorsa zaten aletde bir ariza olmustur ya degisim yaparlar yada anakart yenden yazmak ve yeni rom atmak zorunda kalirlar root olayini göremezler zaten Lg ve Samsunlari bozmak icinde baya ugrasmak gerekirki telin hic acilmamasi durumu gerekiyor. Kisaca Root olayi HTC ve Moto harici sorun degildir. Türkiyede cok satilan Cin ürünleri hakkinda bilgim yok bilenler yazsinlar.


kardeş bende S5830İ var root deneyecem bu dediklerine güvenebilir miyim yanlış anlama ama telefon daha yeni 4 aylık o yüzden korkuyo insan
 

maybek

Üye
Arkadaşlar yazılanları dikkatlice okudum hepsi için teşekkürler ne yalan soyleyeyim biraz cesaretlendirmiş. Ama şöyle bir durum var galaxy ace 2 (8160) için bir çalışma yok ya da ben bulamadım. Bu hususta yardımcı olacak biri var mi acaba. Yardimlar için şimdiden teşekkürler

- - - Eklendi - - -

bu arada okurken fark etti rot olayina girmeye cesaretlenen benim yanlış anlaşılma olmasın

- - - Eklendi - - -

bu arada okurken fark etti rot olayina girmeye cesaretlenen benim yanlış anlaşılma olmasın
 


Üst Alt