Merve Ceylan'dan Lakırtılar

Sponsorlu Bağlantılar

elif c.

elif c.

Üye
    Konu Sahibi
Merve Ceylan'dan Lakırtılar
Bildiğim kadarıyla gerçekler acıtır insanın canını, sen benle bilmediğim kadarıyla konuş, 'seni seviyorum' falan de işte.



Aşkta herkes Afrikalı'dır.



Sadece, ayrı silüetlerde aynı monotonlukları yaşıyoruz hepimiz, hepsi bu.



- - - Eklendi - - -

İnsanlar her gün aynı şeyi yapmaktan sıkılırlarmış. Garip... Halbuki her gün, her saniye seni sevmekten hiç sıkılmıyorum ben...​



Aldatılmak yakmıyor insanın canını, asıl can yakan 'öptüğümüz dudakların bir başka dudaktan kırıntılar taşıdığını bilmek...'




'Beni ne kadar seviyorsun?' diye sorma işte. Anlatamam ki çokluğunu... Sen de dünya kadar, ben diyeyim cennet büyüklüğünde...



- - - Eklendi - - -

Olmayacak dua diye bir şey yokmuş meğer, zira bütün aminlerimin karşılığısın sen.


'İçime dönük' bir kadınım ben, beş vakit varlığına secde eden...


'Kaderini çiziyorum!' dedi, Tanrı. Alnıma attığı bir çizikle, Adını alnıma yazdı...


En çok da 'seni asla bırakmayacağım' diyenlerden korkun. En önce onlar gidiyor.



- - - Eklendi - - -

Sizi değiştirenden değil, sizinle beraber değişenden medet umun.



Ağaçlar büyür, kağıtlar yapılır, yazılar yazılır, kitaplar çıkar. Sonra da kitapsızlar çıkar. Kitap sızlar.


Şu hayat dediğinizi hiç yaşamadım ve ölümü de tanımıyorum. Belki de bu yüzden oldukça sakinim ve fikirsizim.
---Azrail? Hazırsan gidelim.




- - - Eklendi - - -

Şüpheli ölümler düşlüyorum, şüphesiz ki bunların içinde sen yoksun.





Artık, yatacak yeri olmayanın, bulduğu her yatakta sabahlamasıdır aşk.






İhanet ettikleriniz size itaat eder.



- - - Eklendi - - -

Herkes her şeyi biliyor da, kimse haddini ve kendini bilmiyor.




'Seni benim kadar kimse sevemez!' diyene inanın. Ki sonradan anlıyorsunuz, kimsenin sizi o kadar az sevmediğini.


Adınıza yazılan şiirler adınızla anılmıyorsa, onlar hiç size yazılmamıştır.​



Ve şimdi aşk, kaybettiği insanlığı ansızın bulan Tanrı gibi. Öyle mutlu, öyle inanılmaya istekli...


- - - Eklendi - - -

'Güle güle' dedi giderken, dalga geçer gibi, sanki ondan sonra gülmek eylemini yitirmeyecekmiş gibi...​



Şu dünyada en çok aşka inancını kaybetmiş bir kadından korkun. Ha şeytan, ha o...


Bütün minnetler, ricalar ve teşekkürler secde olup düşer önüne, vakti geldiğinde... Sen dudaklarını değdir hepsine, ki Tanrı görsün, cennet kimde, cehennem nerde?..​




Gözleri ağlamaktan kan çanağı olmuş birine çömleğin patlamasından bahsetmeyin. Umrunda olmaz.​


- - - Eklendi - - -

Hiçbir zaman var olmamış biri için 'artık yok' diyemezsiniz. Siz siz olun, yokluğun da kıymetini bilin.


Senin için ölmezdim belki. Ama hiç düşünmeden kalbimi söküp yerinden bırakırdım ellerine. Ben yokken 'kendine' iyi bak diye.


Herkes onun hayatında tek olduğunu sanır, diğerleri gibi...


Belki de bölünerek çoğalan ve insanı acıtan tek kelimedir 'biz.' Ya ben, sen olur ya da ben, sen, o...





Aşk, insanın nefesini kesen bir intihar şeklidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bomb City, onurca06, zeynep_96 ve 3 diğerleri


Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: elif c.
elif c.

elif c.

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim.

- - - Eklendi - - -



Mutsuzluk, hayatın en beleş kevaşesi, aşksa pezevengi.




İnceldiği yerden kopar insan, kırıldığı yerden parçalanır.



Bu işler böyledir. Ben şiire küserim, şiirin umrunda olmaz.



Alışkanlıklarınızın sizi terk etmesine zamanla alışırsınız.



Olan şu; bu ülkenin kıymetini bilenlerin, bu ülkede kıymeti bilinmiyor.



Mutluluğun ne olduğunu bilmeyen insan, mutsuzum da diyemez.



Parçalanmış hayatlar.
Göze alabileceğimiz hiçbir şey yok.
Korku, saçmalıktan ibaret.
Yalanın biri bin para değil, gayet beleş
İşte, aşık olmamızın tek nedeni bu.



Hayvanları eğiten insanoğlu, kendini hep es geçiyor.



Büyüdüğünüzü zannedip legolarınızı bir kenara bıraktığınızda, egolarınız tavan yaptı sizin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut Aktaş
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Beğendim. Yüreğine sağlık.. Yazdığın sürece okuyucunum..

- - - Eklendi - - -
Bildiğim kadarıyla gerçekler acıtır insanın canını, bu yüzdendir ki yanlız kaldığımızda kendimizden kaçıyoruz..
Aşkta herkes Afrikalı'dır, ilkeldir, sevgideyse Hintli'dir, kutsaldır..

Ayrı silüetlerde aynı monotonlukları yaşıyoruz hepimiz, sadece kimileri biraz daha fazla..
İnsanlar her gün aynı şeyi yapmaktan sıkılırlarmış. Garip... Halbuki ben her gün, her saniye ölümü düşünmekten hiç sıkılmıyorum....
'Kaderini çiziyorum!' dedi, Tanrı. Alnıma attığı bir çizikle, Adını alnıma yazdı...Sonra birde silgi verdi sıkılırsan silersin diye..
Sizinle beraber değişenden değil, sizi değiştirenden medet umun çünkü bir kilidi her anahtar açamaz.


 
  • Beğen
Tepkiler: elif c.
elif c.

elif c.

Üye
    Konu Sahibi
Beğendim. Yüreğine sağlık.. Yazdığın sürece okuyucunum..

- - - Eklendi - - -
Bildiğim kadarıyla gerçekler acıtır insanın canını, bu yüzdendir ki yanlız kaldığımızda kendimizden kaçıyoruz..
Aşkta herkes Afrikalı'dır, ilkeldir, sevgideyse Hintli'dir, kutsaldır..

Ayrı silüetlerde aynı monotonlukları yaşıyoruz hepimiz, sadece kimileri biraz daha fazla..
İnsanlar her gün aynı şeyi yapmaktan sıkılırlarmış. Garip... Halbuki ben her gün, her saniye ölümü düşünmekten hiç sıkılmıyorum....
'Kaderini çiziyorum!' dedi, Tanrı. Alnıma attığı bir çizikle, Adını alnıma yazdı...Sonra birde silgi verdi sıkılırsan silersin diye..
Sizinle beraber değişenden değil, sizi değiştirenden medet umun çünkü bir kilidi her anahtar açamaz.



beğenmenize sevindim:) okuduğunuz sürece yazmaya devam edicem bende...

senin eklemelerinde süper
 
elif c.

elif c.

Üye
    Konu Sahibi
Gönül görmezse, göz katlanır çirkinliğe.



Kalbim atmıyorsa başka bir kalp için hala, nabzıma sadakatimdendir yaşamam.




Halksız bir devlet kurduk kendimize, tüm yolsuzluklar sana çıktı.



Her hüzün mavidir. Çünkü hepsi deniz kadar derindir.




Aşkta görsellik varsa, seks başroldedir.



Kırmızı yanlışlı kızın en büyük haber başlığıydı; "kurta kapıldım".

- - - Eklendi - - -

İçe işleyen aşkın k/canlı sancılarıydın sen. Adın belliydi, hissetmek göreceli.



Umrumda olmaz gökyüzü, en ağır cezayla göz hapsine girsem...




Büyük hayaller kurduk, bütün umutlar için.
Ve bütün hayatlardan kurtulduğumuzu sandık, bütün büyük yenilgilerin ardından.
Atladık, unuttuk;
Hayallerimiz hayatlarımız olmadı hiçbir zaman...




Ne için yaşıyoruz sanki bu aşk yanılgısını?
Ne için geçer içime, ne de içim geçer kendinden ellerinde...




Herkesin beklediği o son durak, belki de çoktan geçmiştir...




Biz, yani hasreti kendine yurt edinenler, ölmek için çok genciz, yaşamak için fazla yaşlı...




- - - Eklendi - - -

Unutmak umuttur, geride kalan için.




Mutluluk değişir kişiden kişiye. Benim için şiir, onun için Allah yolu, şunun için tiyatro, arkandaki için yalan. Somalili bir çocuk için, en büyük mutluluk ölümdür, inan.


- - - Eklendi - - -


Sevginin size bıraktığı yegâne hatıra; un ufak olmuş kalp parçacıklarıdır.




Sen, başını öne eğip, ardına bakmadan gidersin. Bense başım dimdik, ardından bakar, (olduğum yerde) kalırım.





Elin elimdeyse ve gitmeyecek gibiyse, bütün günahlar sevaptır ömrüme.





Allah yanına erken alır sevdiklerini, bu yüzden gitmene izin verdi...



- - - Eklendi - - -

İki lafın belini kıra kıra felç ettik 'seni seviyorum' ları...



'Unuttum' demek, hatırlamanın en kestirme yoludur.



Başkalarının canımı yakmasına izin vermeden, 'kendi yağımda kavruluyorum.'



Anla gözlerimden; insanın öldüğü yerde yeşerir umutlar.

- - - Eklendi - - -

Uzun lafın en kısa halidir 'bitti.'



Ne zaman ki yağmur düştüğü yeri yakar, söz, o zaman unuturum seni.



'Gitmez!' dedim, gittin. Kendime söylediğim bütün yalanları gerçekleştirdin. Teşekkür ederim.



Ne zaman dinlediğiniz şarkılar size O'nu hatırlatmaz, işte o zaman büyük bir devrim yapmışsınız demektir, unutmuşsunuzdur.



Her şey başladığı yerde biter. attığı tokat, imamın taktığı pamuk...



Kader bu ya, hep alnından vurur insanı.



Nereden daha çok yağar yağmur? Gökten mi, gözden mi?



Mutluluğunuzun ve mutsuzluğunuzun sebebi sadece bir kişiyse, aşka hoşgeldiniz.



Özlemek ve beklemek kardeş fiillerdir. Ne yaparsanız yapın, ayıramazsınız birbirinden.



Allah'ın emirlerini yerine getirmek gerek, en basitinden; ölmek gerek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe, Mesut Aktaş ve Cezzbedici3
elif c.

elif c.

Üye
    Konu Sahibi


Kural böyledir; kadınlar erkekler için değişir, sonra erkeklerse kadını değiştiği için terk eder.



Şu dünyadaki en güzel insan, 'sen benimsin' diyen bencil insandır.



Sen bana karışamazsın! Ruhun öylece dururken...



Büyüklük sende kalsın Tanrı'm. Bana çocukluğumu geri ver.



Unutma sorunum var benim, unutamıyorum.




Senden doğacak bütün çocukların adı 'umut' bu ülkede...




Cenneti boşverdim. Söyle bana, boynunda yatıya kalmak için kaç sevap gerekli?




Yaptıklarınızın önüne geçemiyorsanız, arkasında durun.



Her ayrılıktan önce mutlaka bir kez söylenir, 'seni hiç bırakmayacağım' yalanı.



Nasıl sevmem seni? Cehennemin orta yerinde cinnet geçiren bir zebaniyi alıp koynuna, eşsiz cennetinde melek yaptın sen...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut Aktaş
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Koşuşturmadan dolayı okuyamadım. Yazıların güzel, üstte yaptığım gibi sevdiklerimde düzenlemeler yapıp sunmaya devam etmemde sakınca yoktur umarım? Çünkü mevcut olanı kendime uydurmaktan hep çok hoşlanmışımdır :)

- - - Eklendi - - -

Derin bulduklarımıda kendi mesaj sayfamda yeni hali ile sunmayı çok isterim iznin olursa :)


- - - Eklendi - - -

Buraya en müsait zamanda döneceğim. Görüşmek üzre..
 
  • Beğen
Tepkiler: elif c.
ia.phlvn

ia.phlvn

Üye
vaay bunlar güzelmiş :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: elif c.
elif c.

elif c.

Üye
    Konu Sahibi
Koşuşturmadan dolayı okuyamadım. Yazıların güzel, üstte yaptığım gibi sevdiklerimde düzenlemeler yapıp sunmaya devam etmemde sakınca yoktur umarım? Çünkü mevcut olanı kendime uydurmaktan hep çok hoşlanmışımdır :)

- - - Eklendi - - -

Derin bulduklarımıda kendi mesaj sayfamda yeni hali ile sunmayı çok isterim iznin olursa :)


- - - Eklendi - - -

Buraya en müsait zamanda döneceğim. Görüşmek üzre..




bende çok severim oynama yapmayı:)
istediğin gibi kullanabilirsin tabi benim için bi sakıncası yok izin veriyorum:)


- - - Eklendi - - -

vaay bunlar güzelmiş :hmmm

teşekkür ederim takip ederseniz sevinirim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Alışkanlıklarınızın sizi terk etmesine zamanla alışırsınız. Ya da hep oradadırlar ama artık siz oralı olmazsınız..
Hayvanları eğiten insanoğlu, kendini hep es geçiyor, hayvan bile haddini bilirken insanoğlu bilmiyor..
Büyüdüğünüzü zannedip legolarınızı bir kenara bıraktığınızda, egolarınız tavan yaptı sizin. Gün gelip kibrinizi farkettiğinizde oturup geçmişinizi düşünün için için..


- - - Eklendi - - -

Kural böyledir; kadınlar erkekler için değişir, sonra erkeklerse kadını değiştiği için terk eder.
Mutluluğunuzun ve mutsuzluğunuzun sebebi sadece bir kişiyse, aşka hoşgeldiniz.
Unutma sorunum var benim, unutamıyorum.

Sen bana karışamazsın! Ruhun öylece dururken...
Mutluluk değişir kişiden kişiye. Benim için şiir, onun için Allah yolu, şunun için tiyatro, arkandaki için yalan. Somalili bir çocuk için, en büyük mutluluk ölümdür, inan.
Aşkta görsellik varsa, seks başroldedir.
:oke:

 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
FatoŞ

FatoŞ

Üye
Meleğim İyi ki Geldin Buraya Hoşgeldin Konuna Sen Yokken Ben Yazıcam :)

Meleğime ;

Mutsuzluğumu sana anlatmak için çok geç, yıpranmışlığımı, aldanmışlığımı, gözyaşlarımın anlamsızlığını, kulaklarımın sağırlığını söylemek için çok geç.
Çok geç, bir kere daha ellerini tutmak için, belki tokalaşmak, değmek sana, o an mutluluğa uçmak, kanatsız, arsız, umarsızca...
Umut etmek için, umudu insanlara anlatmak için, öğretmek için, herkesi affetmek için çok geç.
Annesini hiç görememiş, babasından bir haber sokak çocuğunu 'seni leylekler getirdi' yalanına inandırmak için,
Parmakların arasından çıkıp giden parmaklara elveda demek için,
Bütün mucizeleri reddedip, bütün katliamları görmezden gelip, ölümleri, yaşayan ölüleri es geçmek için,
Rüzgarın bütün ihtiş***** inat, ona doğru, ondan sonrasına, şevkle, acıyla koşmak için,
Gitmek, gelmek gibi, vurmak, acıtmak, kanatmak ve kaçmak gibi bütün eylemleri bir bir yok etmek için çok geç.
Çok geç iç içe geçmiş yalnızlıklardan çoğul kişilikler çıkarmak ve hepsini inkar etmek, rafa kaldırmak için..
Çok geç benliğimizden oyulmuş bütün duyguları yok pahasına satmak için.

Hayat;
Bir şiirin en can alıcı yerinde ölmek kadar,
Bir müziğin kulakları sağır eden en tiz notası kadar,
Bir gizemin çözülmeye yüz tutmuş sırrı kadar,
Tek sayıların, çift sayılara inat, hala varolmaları kadar,
Bir ağıtın dudak burkan hüznü kadar,
Emsali görülmemiş, o hiç olmayan, bulunmayan aşk kadar,
Gittiğin yolların, sen gittikten sonra tedavülden kaldırılması kadar
Anlamsız, yalnız, imkansız, sürdürülmesi zor, anlaşılması zor, her zaman ve her durumda, mütematiyen zor...
Hayat sensin, seni yaşamak çok zor, seninle yaşlanmak için çok geç...

Çok geç, bunları yazmak için...
Çok geç, bunları yakmak için...
Çok geç, bunları söküp atmak için...
Çok geç, yanmak, kül olmak ve tekrar toparlanmak için...
Hepsinden önce;
Çok geç, 'Hiçbir şey için çok geç değildir!' demek için...

Saçlarından yapılmış sıratın üzerinde durmaya çalışırken bedenim,
Sen bunların hepsini boş ver.
Çok geç olmadan, hayatımdan sadece bir kere değil, olabildiğince çok geç...

Merve Ceylan.
 
  • Beğen
Tepkiler: onurca06, ia.phlvn, elif c. ve 1 kişi daha
FatoŞ

FatoŞ

Üye
lütfen,
beni kırdığın yerden toplamaya çalışma,
içimde yok ettiğim hükümeti,
hiçbir hücre halkı kabul etmez artık.

... lütfen,
bana biraz sarıl,
soğuktan ölsem de ısınmış gibi yapacağım.
iliklerime kadar titrersem, korkma,
-mış gibi yapacağım.

lütfen,
beni biraz önemse,
herhangi bir yerde olmam gerekmiyor,
eğer ki bütün derdimiz önemse,
bir az, anlasana, yetmiyor.

lütfen,
kulaklarımdan çıkanı ağzın duysun artık,
sağır sevişmeler değil istediğim, öpüşmek
hiç değil.
yetim kalmış bütün çocukların sevgisiyle geldim kucağına,
sadece başımı okşa...

lütfen,
benden nefret et,
en azından ne hissettiğini bileyim.
gerek yok masum numaralarına,
ikimizde, şeytandan halliceyiz yalan sıralamasında.

lütfen,
bir medet um,
tanrının doğaya attığı dilek ağaçlarından.
şarkıda geçen 've o ben olayım..' zırvalığına aldırma,
benim çocuklarıma yaptığımı, sen yapma.

lütfen,
beni sev-me.
beni biraz sev-me.
biraz daha çok sev-me.
başlamak zor, alışmak zor,
tam da vazgeçmişken tanrıdan, inanmak zor.
beni sev-me,
biliyorum, incinirim ve
inceldiğin yerden kopmanı beklemeden, incitirim...

lütfen,
pişmanlıklardan söz etme,
ne yaşadıysak beraber,
günahından sevabına hepsi yarı yarıya.

lütfen,
bana ölmekten bahsetme.
yalnızlıktan bahset,
ikisinin arasındaki farktan bahset.
bulamayacağına eminim,
yalnızlık bile ölüme hasret.

lütfen,
beni unuttuğun kadar büyüt içinde.

lütfen,
biraz hapset gözlerinde.

lütfen,
benden vazgeç-me...

Merve Ceylan.
 
  • Beğen
Tepkiler: elif c. ve Mad EagLe
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Süpersiniz kızlar takipteyim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: elif c. ve FatoŞ
FatoŞ

FatoŞ

Üye
Süpersiniz kızlar takipteyim :)
Sağolasın Haliss :)


- - - Eklendi - - -

- Kadın;

Bir bir dizdim,
Sayfaları boş kitapları aklımın raflarına.
Her geldiğinde birini alıp,
Sen'li cümleler kurmak için.
İlerde torumlarıma bir hikaye anlatacaksam eğer,
Hatıraları unutmamak için.

- Erkek;

Üç beş satır yazdım,
Kullanılmış sonbahar yapraklarına,
Bir ağaç yaptım kendime sonra,
Sararmış sayfalardaki adın,
Tek tek döküldü kucağıma.

- Kadın;

Buruşturup atılmış onca mektuptan,
Henüz kirlenmemiş olanı bir yetime bağışladım.
İçinde 'sevgi seninle kalsın' mürekkebiyle çizilmiş bir ev var,
Yuvamız diye çizdiğin,
Biz kurulamadık o eve, en azından O'nun içini ısıtsın.

- Erkek;

Büyük yenilgiler destekledim,
En başarısız aşklar uğruna.
Karşıma çıkan kalpsiz kadınlara,
Bol şehvetli sevişmeler bahşettim,
Biz yapamadık, bari onlar sevinsin.

- Kadın;

Kalbim b'atmıyor artık,
Gözleri sana bulanmış uykusuzlukların ardından.
Bir halvet geçirmek üzereyken ten,
Vazgeçiyor, sözleri ihanetle harmanlanmış duygulardan.

- Erkek;

Kalbim atmıyor,
Gözlerine biriken yaşları görünce.
Bir dehşet geçirdiğim suratına b'akmıyor yalnızlığım,
Er meydanında tek elle savaşan bir oğlan çocuğu gibi,
Kaybediyor, uğruna kahramanlık tasladığım aşklarım.

- Kadın;

Şirkleştim,
İnkarıma dayanamadı şirretliğim.
Bir cümle ilikledim;
'O beni aldatmadı, o sadece aldandı ve yasaktı! '

- Erkek;

Kir'leştim,
Paklığıma dem vurdu geçmişim.
Bir cümle iliştirdim;
'O beni anlamadı, o sadece anlıktı ve hep asaldı! '

- Kadın;

Düş'tü aşkımız,
Kolu bacağı kırık, sendeleye sendeleye yürümeye çalışırken,
Bir ışık gibi karşıladı ayrılık.

- Erkek;

Din'di aşkımız,
Git gide baskıcı bir hal aldı,
Yeni ibadetler üretirken mitolojik Tanrı'mız,
Şeytanla karşılaştık.

- Kadın;

Bittik.

- Erkek;

Namımız kirlenmesin diye,
Pireyken bit'tik.
Yeniydik ve yenildik.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Ben sözleri daha çok seviyorum.. Fatoş senden özlü sözlerde bekliyorum ona göre :)

- - - Eklendi - - -

Konu sahibi piyasada yok :)
 
  • Beğen
Tepkiler: elif c. ve FatoŞ
FatoŞ

FatoŞ

Üye
Ben sözleri daha çok seviyorum.. Fatoş senden özlü sözlerde bekliyorum ona göre :)

- - - Eklendi - - -

Konu sahibi piyasada yok :)
Tamam o Halde Yazarızz :) Konu Sahibi Yakında Buralarda Olucakk :)


- - - Eklendi - - -

Bir kişi giriyor hayatınıza, öylece, aniden, size sormuş gibi yaparak ama sormadan,
Kırılmış, incinmiş olmanıza aldırmadan elindeki bantlarla onarmaya çalışıyor sizi,
Peki diyorsunuz, madem geldin, hoş geldin..
Sonra bir bakıyorsunuz,
Gözleri gözleriniz,
Elleri elleriniz,
Kalbi kalbiniz,
Gecenin karanlığında aydınlığınız,
Sizi kıştan kurtaran sımsıcak güneşiniz olmuş.
İki ayrı bedeni, tek bir yürekle taşımaya başlamışsınız,
Sesinin minicik bir tınısını dünyanın en güzel sesine değişemez hale gelmişsiniz,
Hayalleriniz o, geleceğiniz o, umudunuz o olmuş..
O'nun üzerine inşa etmeye başlamışsınız düşlerinizi.
İhtiyaç için değil de, sırf onun yüzünü görebilmek için uykuya yatmışsınız,
Kokusunun bütün çiçekleri utandırdığını, tadının baldan tatlı olduğunu fark etmişsiniz.
Onunlayken, onu özlemişsiniz.
Yanında olmadığınız anlarda, yanından geçen simitçi onu görebiliyor diye, simitçiyi dahi kıskanmışsınız.
Bunca yıl onu beklemişsiniz,
Başka tenler, başka eller, başka başka kalpler, onu size getiren ufak teferruatlarmış sadece.
*
Size bunlar olurken,
Mutlu olmaktan korkmadığınızı,
Artık yere daha sağlam bastığınızı,
Aldığı nefesin, nefesiniz olduğunu,
'Seni seviyorum'un anlamını daha yeni keşfettiğinizi,
Yaşadığınızı fark etmişseniz sonucunda,
Koskocaman bir çölün ortasında 'ab-ı hayat'ı bulmuşsunuz demektir...
Artık ona, 'madem geldin, hoş geldin' yerine rahatça, 'iyi ki geldin, hoş geldin.' diyebilirsiniz.
Sevgiyle...

MerveCeylan.
 
  • Beğen
Tepkiler: elif c.
FatoŞ

FatoŞ

Üye
tılsımını kaybetti bütün güzellikler,
ölüm, müebbet hapsi ömrümün
ve sevgilim,
ben seni iliklerime kadar işledim.

gün batımını seyre dalan bir çift kuş ne kadar mesutsa,
türk filmlerindeki sevişme sahnelerinden ne kadar zevk alınırsa,
idealist bir gencin bütün ideallerinden vazgeçip düzene ayak uydurması ne kadar olağansa,
isviçreli bilim adamlarının yaptıkları bütün araştırmalar ne kadar topluma yararlıysa,
o kadar katlanılabilir hayat.
ve sevgilim,
ben seni hayat bildim.
katladım ve en derin izlerini bir bir sildim.

ben,
oyuncak tabancayla vurulmuş yaralı bir askerim,
kendi bacağından asılmış uysal koyun,
yalancıktan annesine yalan söyleyen küçük çocuk,
masumiyetini mahremiyetinde saklayan doğulu kadın,
küfretmeyi bilmeyen bir küfürbaz,
sırata hazırlanan bir ip cambazıyım.
sen,
duyguları öldürmeyi kendine meslek edinmiş bir seri katil,
yağdıkça daha çok yağan, evsizi düşünmeyen bencil karsın.
ellerini göğe açanların ellerini tutup, kesen şeytan yamağı,
eşeğin sudan gelmesini bekleten bir baba,
ve hayatı, hayattan koparıp, kendine hapseden bir zalimsin.
ve sevgilim,
ben senin gözlerini, gözlerime gardiyan bildim.

güneşten vazgeçti gök,
bulutunu kararttı,
ayı unuttu.. bir kenara attı.
ve sevgilim,
sen benim hayattan çıkardığım derstin.
çıkıp, gittin.
ve ben ümidimi (boynundan) kestim.

merve ceylan.
 
  • Beğen
Tepkiler: elif c. ve Cezzbedici3
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
emeğine sağlık fatoşcum sonuncu harika :)
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ ve elif c.
elif c.

elif c.

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkür ederim fotoşcum konuma sahip çıktın ben yokken :) artık burdayım paylaşımlara kaldığım yerden devam edicem arkadaşlar:)
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ ve Cezzbedici3


Üst Alt