Samsung Galaxy SIII Mini Resmen Tanıtıldı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxipmaN

Üye
o özellikler ne ya öyle millet s3 alayım hava atayım isminden diye alır
 
erko merko

erko merko

Üye
Özellikleride boyutuna eş değer olarak küçülmüş :ehe
 
alaStar

alaStar

Üye
Adı üstünde herşeyiyle ekran işlemci vs. Mini sadece tipi sIII e benziyomuş fazla parası olmayan sIII hayranları için yok satar :ehe akılsız mı yok :emoamca:
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye


Resmen yiyorlar bizi...:off:
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
1.000 tl olur artık :ehe
 
ozakin70

ozakin70

Üye
S3 görünümlü advanced :D
 
aleranol

aleranol

Üye
gerçekten çok saçma. 4.3 segmentindeki en güçlü telefon one s ve bazı insanlar daha iyisini isterken dalga geçer gibi böyle ucuz bir telefon çıkarıyorlar. Samsung tam olarak bozdu.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
gerçekten çok saçma. 4.3 segmentindeki en güçlü telefon one s ve bazı insanlar daha iyisini isterken dalga geçer gibi böyle ucuz bir telefon çıkarıyorlar. Samsung tam olarak bozdu.

kesinlikle,samsung bence bu saatten sonra gerileme dönemine girebilir


- - - Eklendi - - -



Resmen yiyorlar bizi...:off:

sanki çok güzel bir tasarımı varmış gibi dimi :) :ehe


- - - Eklendi - - -

1.000 tl olur artık :ehe

e yani :) ace 2 800 TL s2 1.200 TL civarında bırakta 1.000 TL olsun yani :evet:
 
lordufuk

lordufuk

Üye
telefon ideal bir telefon bence bide jely bean 4.1 güzel olmuş
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Samsung Galaxy S3'ün minisinin, minisinin, minisi. :hmmm



 
enterneoll

enterneoll

Üye
fiyatı 1000 tl ve altı olursa xperia neo,neo v, gibi orta düzey telefonların üstünde ama ben olsam s2 alırım :)
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Gerçekten S3 Mini mi yoksa Galaxy Mini 3 mü acaba :hmmm
S3 adı altında böyle bir model çıkartması saçmalığın alası olur. İsmini "S3 Lite" koysaydı :D Millet Lite yi LTE sanıp hücüm ederdi :d:

Bu Samsung gerçekten model olayının suyunu çıkarttı bence yaa :) Bu nedir arkadaş, herşeyin 1-2-3 serileri var ki zaten birsürü gereksiz birbirinin kopyası cihazı varken yok onun işlemcisi çift çekirdek 800mhz, yok bunun işlemcisi çift çekirdek 1ghz, diğer çift 1,2, şu çift 1,4 diye diye seriye bağladı :D bir arada 700-800-852-900 mhz lik serileri vardı :D yakında ram işini de buna çevirir. 1gb, 1.1gb, 1.25gb, 1.2659gb falan diye :D
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
fiyatı 1000 tl ve altı olursa xperia neo,neo v, gibi orta düzey telefonların üstünde ama ben olsam s2 alırım :)

İyi de o fiyatlarda dediğin cihazlar artık orta düzey değil ki :S Sola, U gibi cihazlar geldi yeni versiyon olarak o segmente ki bu 1000 TL altında fiyatlarda satılıyorlar. Samsung da bu cihazı 1100 TL civarında Galaxy S Plus, Galaxy S Advanced gibi satmaya çalışacaktır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt