avcitalip
Üye
Note 2 'ye göre daha küçük ele daha uygun en azından![]()
e tabiki orası öyle ama devede kulak'da değil yani

Note 2 'ye göre daha küçük ele daha uygun en azından![]()

Ben note 2 alacağım insallah

Yorumlarınız için çok teşekkürler. Zaten note2 ağır basıyordu. Sizinde yorumlarımıza göre note 2 yi kararlaştırdım gibi. Ama talip arkadaşın dediği gibi ilk önce gidip bi elime alıp bakıyım bi. Sonra pişman olmayayım

çok fazla büyük o yüzden bir bak dedim yoksa s3'ten daha iyi bir cihaz,şunuda unutma note 2'yi tek elle kullanamazsın![]()

aynen öyle gerçi ben s3'üde tek elle kullanamadım![]()

çok fazla büyük o yüzden bir bak dedim yoksa s3'ten daha iyi bir cihaz,şunuda unutma note 2'yi tek elle kullanamazsın![]()
Sadece diğer elinin stand görevi yapması gerekiyor 
Tek elle tutup tek elle kullanırsın yani tek elle kullanılıyorSadece diğer elinin stand görevi yapması gerekiyor
![]()

ya dükkanda falan zor oluyordu bende note 1 vardı,kullanma yönünden problem yoksa gerçekten al![]()

Bende Note var şuan.Sırf ekran boyutundan dolayı Note 2 alacağım galiba.Böyle bir dezavantajı var ekran boyutunun bağımlılık yapıyor![]()


