nokia windows 8 li telwfon vs sony xperia s.?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
varrick

varrick

Üye
Kardeşim lumia 920 nin xperia s göre artisi nedir?

entegre deme daha görmedin + Tl kesin gider yani. stabillik deme jelly bean gelınce (%90 gelecek) androidte stabilleşecek kamera deme xperia s de ise 12mp exmor sensor var lumiaya yakın. ekran deme Hd cözünürlük ikiside hatta xperia s nin ppi degeri daha yüksek. Marketi söylemüyorum 6 kat daha üstün yani arkadaşımız bu durumda xperia syi satıcak 800 tlye lumia 1.900 tlden aşşa olmaz iki kati zarar edecek durdk yere neden etsinki ben sadece kendi yorumlarımı yapiyorum burasi acık bir forum
Eger +1500 TL olursa Sony.
Ama 1500 ve alti olursa Lumia aliyor.Ki 1500-1600 tl sony.
Xperia ile lumia arasinda pek fark yok ama Lumia gene ustun ki 400-500 tl fazla verilmez 1-2 ozellik icin.
Şu anda Lumia 1500 tl ye cikarsa veya 1600 Lumia alinir.Bunu sende biliyon karşiim :)
_
2-3 ozellik ustun.
Ornk.Kablosuz sarj.
Market konusunda ustun falan degil.
Ne yani 300.000 uygulamanin tamaminimi indircen ?
En fazla, oda en fazla 200 uygulama ve bu uygulamar WP dede vardir.
Iyi aksamlar :P:
 


ecel54

ecel54

Üye
Pixel ile alakasi yok ise 808 kamerasi cok kötü ozaman. Cunku sony ile carl zeissnde anlaşmasi var adamlar kendi lenslerini daha cok begendıgı icin telefonlarına koyuyorlar bir aralar bende fotograf sektorunde araştırmam vardi azda olsa.

PPİ degeri aynı demişsin ozaman lumia xperia s ekranları aynı sorun yok.

Sen nokiayi tanımamışsın amaci sadece para kazanmak fiyatida görecez :)

808 ile lumia 920'nin kamerasında pureview özelliği var, onlarda da varmı :D

ppi değerinin aynı olduğunu söylemedim, yazdıklarımı tam oku :D

nokia para kazanmak için yapıyorda diğer firmalar hayrınamı yapıyor :kop:
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye


808 ile lumia 920'nin kamerasında pureview özelliği var, onlarda da varmı :D

ppi değerinin aynı olduğunu söylemedim, yazdıklarımı tam oku :D

nokia para kazanmak için yapıyorda diğer firmalar hayrınamı yapıyor :kop:

Işte bende be diyorum sony ile carlzeissinde antlaşmasi var adamlar kendi lensini koymuslar ama çünkü sony lenste baya bir yol katletti
 
ecel54

ecel54

Üye
Işte bende be diyorum sony ile carlzeissinde antlaşmasi var adamlar kendi lensini koymuslar ama çünkü sony lenste baya bir yol katletti

ben ne yazıyorum sen neye cevap veriyorsun, hep yazdıklarımı atlaya atlaya cevap veriyorsun,

sony kamerada iyi olabilir ama şu anki hiçbir kamerası lumia 920'den iyi değil.
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
808 dışında diye bi edit lazım ama :D
 
furkan176

furkan176

Üye
Nokia lumia 920 çok güzel bnce tarasımı için bile alınabilir:)
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye


ben ne yazıyorum sen neye cevap veriyorsun, hep yazdıklarımı atlaya atlaya cevap veriyorsun,

sony kamerada iyi olabilir ama şu anki hiçbir kamerası lumia 920'den iyi değil.

sony xperia xt modeline bakmanı öneririm :)

- - - Eklendi - - -

Nokia lumia 920 çok güzel bnce tarasımı için bile alınabilir:)

eger tasarım icin 500 lira boşa para vereceksen sen baya bir zenginsin herhalde :)
 
furkan176

furkan176

Üye
yanlış anladın bn bunu tasarımını çok beğendiğim için söyledim eğer zengin olsam elimde 600 tllik telefon olmazdı:D
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Pixel ile alakasi yok ise 808 kamerasi cok kötü ozaman. Cunku sony ile carl zeissnde anlaşmasi var adamlar kendi lenslerini daha cok begendıgı icin telefonlarına koyuyorlar bir aralar bende fotograf sektorunde araştırmam vardi azda olsa.

PPİ degeri aynı demişsin ozaman lumia xperia s ekranları aynı sorun yok.

Sen nokiayi tanımamışsın amaci sadece para kazanmak fiyatida görecez :)

Cünkü bilip bilmeden her telefon hakkında atılıp tutuluyor.

Birde market önemlı deıgl dıyorsun ben nokia c7 i satıp xperia neo v aldım Market icin uygulamar icin...

Kardeşim lumia 920 nin xperia s göre artisi nedir?

entegre deme daha görmedin + Tl kesin gider yani. stabillik deme jelly bean gelınce (%90 gelecek) androidte stabilleşecek kamera deme xperia s de ise 12mp exmor sensor var lumiaya yakın. ekran deme Hd cözünürlük ikiside hatta xperia s nin ppi degeri daha yüksek. Marketi söylemüyorum 6 kat daha üstün yani arkadaşımız bu durumda xperia syi satıcak 800 tlye lumia 1.900 tlden aşşa olmaz iki kati zarar edecek durdk yere neden etsinki ben sadece kendi yorumlarımı yapiyorum burasi acık bir forum

Bilip bilmeden konuşuyorlar diyorsun fakat bildiğin fansın.Sen bir aralar C7 kullanıyordun o zaman telefonunu yere göğe sığdıramıyor market neye yararki diyordun.Şimdide gelmiş marketten başka bir şeye yaramaz telefon diyorsun.Sana telefonun kalitesini MP'sinden çok lensi gösterir diyoruz sen gelmiş bize o zaman 808 dandik diyorsun.Pixel'i belirleseydi kaliteyi dünyanın en iyi makinesi 808 olurdu.Ayrıca telefonun önceliği market değildir.O zaman neden IOS değil Android diyorsun ? Market, tarayıcı, arayüz gibi etkenler arasından kişiye uygun olan şey önemlidir.Wp'deki tarayıcı ve performans o Xperia S'inizde yok hatta Galaxy SIII'te bile yok.Zaten konuda Lumia 920 ile 4 çekirdekli değilde çift çekirdekli bir modeli karşılaştırman bile fan olduğunu gösteriyor bizlere.Jely Bean istediği kadar gelsin sen JB ile en stabil sistem falan olacağını mı zannediyorsun Android'in ? Sadece ilk yayınlandığı zaman olması gereken stabilliğe erişti.Ayrıca Lumia 920'de 1900'den aşağı nereye çıkmıyor.En fazla 1900 TL olacaktır.Git bir 808'in avrupa ve Türkiye fiyatlarına bak.Ekran kalitesinde Xperia S daha üstün demişsinya daha ne diyeyim bilmiyorum.Bırak Xperia S'in kıytırık ekranını Super Amoled Plus HD'den ya da Retina ekrandan bile daha başarılı ekranı ve dolayısıyla piyasadaki en iyi ekran.Marketi 6 kat kağıt üstünde üstün.Çöpleri ve gereksizleri çıkarırsan Android'in marketi taş çatlasın 300.000 app var.Zaten biz marketi iyi o yüzden alın demiyoruz özellikle internet performansı için alın diyoruz.Tamam gel One X'i ya da Galaxy SIII'ü Iphone 5'i savun diyeyimki Lumia 920'ye tercih edilebilir ve hatta çoğu kişi için daha uygun.Ama gidipte Xperia S ile karşılaştırıp aynı kameralı, aynı performanslı hatta aynı ekranlı telefonlar olarak gösterip telefonların tek özelliklerinin marketleri olduğunu savundun.Daha sonra bilgisiz konuşuyorlar derler fakat senin bilginin ne kadar olduğu apaçık ortada.Şimdi mesajımdaki belirli kısımları çarpıtıp aklınca bana cevap verirsin...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazlum Somer
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
peki neden marketten dışında telefonu ne olarak kullanıyorsun bu lumia kanatlanıp ucuyormu? Kamera aynı işletim sistemleri farklıyanı işletim sistemi yüzünden alacaksanız alın. xperia s ninde havasi hoş lumianinda iki markada bu konuda ödül almış durumda.


Seni Surekli Android Ile Ilgili Yorumlar Yaparken Goruyorum Sevgili Adana'li ..

Hayatinda Hic Lumia Kullanmadin Sanirim .. Bir Eline Al .. O Stabilligi Bir O Hizi Gorr ..

Market Matket Deyip Duruyorsun .. Eger Windows Phone'un Arkadasinda Microsoft Gibi Bir Yazilim Devi Varsa ..

Ki Varr .. :) 2 Ay Icinde Butun Isletim SisteminlerininUygulamalarin Daha Fazla Ve Guzel Uygulamalar Cikartir ..

Ki Adamlar Ise Basladilar Bile .. :) Ayrica Lumia 920 8.7 MP Olmasina Ragmen Xperia S'ten Kat Kat Daha Iyi Goruntuler Aliyor .. ;)

Fanlik Yapma .. Lumia 920 Xperia S'i Bayagi Bir Katlamis .. :oke:
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye






Bilip bilmeden konuşuyorlar diyorsun fakat bildiğin fansın.Sen bir aralar C7 kullanıyordun o zaman telefonunu yere göğe sığdıramıyor market neye yararki diyordun.Şimdide gelmiş marketten başka bir şeye yaramaz telefon diyorsun.Sana telefonun kalitesini MP'sinden çok lensi gösterir diyoruz sen gelmiş bize o zaman 808 dandik diyorsun.Pixel'i belirleseydi kaliteyi dünyanın en iyi makinesi 808 olurdu.Ayrıca telefonun önceliği market değildir.O zaman neden IOS değil Android diyorsun ? Market, tarayıcı, arayüz gibi etkenler arasından kişiye uygun olan şey önemlidir.Wp'deki tarayıcı ve performans o Xperia S'inizde yok hatta Galaxy SIII'te bile yok.Zaten konuda Lumia 920 ile 4 çekirdekli değilde çift çekirdekli bir modeli karşılaştırman bile fan olduğunu gösteriyor bizlere.Jely Bean istediği kadar gelsin sen JB ile en stabil sistem falan olacağını mı zannediyorsun Android'in ? Sadece ilk yayınlandığı zaman olması gereken stabilliğe erişti.Ayrıca Lumia 920'de 1900'den aşağı nereye çıkmıyor.En fazla 1900 TL olacaktır.Git bir 808'in avrupa ve Türkiye fiyatlarına bak.Ekran kalitesinde Xperia S daha üstün demişsinya daha ne diyeyim bilmiyorum.Bırak Xperia S'in kıytırık ekranını Super Amoled Plus HD'den ya da Retina ekrandan bile daha başarılı ekranı ve dolayısıyla piyasadaki en iyi ekran.Marketi 6 kat kağıt üstünde üstün.Çöpleri ve gereksizleri çıkarırsan Android'in marketi taş çatlasın 300.000 app var.Zaten biz marketi iyi o yüzden alın demiyoruz özellikle internet performansı için alın diyoruz.Tamam gel One X'i ya da Galaxy SIII'ü Iphone 5'i savun diyeyimki Lumia 920'ye tercih edilebilir ve hatta çoğu kişi için daha uygun.Ama gidipte Xperia S ile karşılaştırıp aynı kameralı, aynı performanslı hatta aynı ekranlı telefonlar olarak gösterip telefonların tek özelliklerinin marketleri olduğunu savundun.Daha sonra bilgisiz konuşuyorlar derler fakat senin bilginin ne kadar olduğu apaçık ortada.Şimdi mesajımdaki belirli kısımları çarpıtıp aklınca bana cevap verirsin...

C7 kullanırken birinde androd alıp kullandım ve marketin ne kadar önemlı oldugunu gördum. Ben kameranin pixeline bakmam lensine bakarım + sonynin carl zeiss ile anlaşmalri oldugu halde adamlar kendi lensini kullanıyolar ben kamerasi lumiadan iyi demedim ikisinide +lari cok + wpnin tarayacisini kullanmış gibi duruyorsun gördunmu en iyisi diyorsun daha flash player yok. + xperia s dört cekirdekli degil 2 cekirdekli dikkatini cekerim okumadan yorumları konuşup duruyorsun. + sen Türkiye vergi fiyatlarini bilmiyorsun sanırsam.+ ekran karşılaştırmasında lumia Türkiye gelirse görürüz ıkısnıde magzalarda incelerim .

- - - Eklendi - - -




Seni Surekli Android Ile Ilgili Yorumlar Yaparken Goruyorum Sevgili Adana'li ..

Hayatinda Hic Lumia Kullanmadin Sanirim .. Bir Eline Al .. O Stabilligi Bir O Hizi Gorr ..

Market Matket Deyip Duruyorsun .. Eger Windows Phone'un Arkadasinda Microsoft Gibi Bir Yazilim Devi Varsa ..

Ki Varr .. :) 2 Ay Icinde Butun Isletim SisteminlerininUygulamalarin Daha Fazla Ve Guzel Uygulamalar Cikartir ..

Ki Adamlar Ise Basladilar Bile .. :) Ayrica Lumia 920 8.7 MP Olmasina Ragmen Xperia S'ten Kat Kat Daha Iyi Goruntuler Aliyor .. ;)

Fanlik Yapma .. Lumia 920 Xperia S'i Bayagi Bir Katlamis .. :oke:

senin kadar hayatimda fanboy görmedim Kralsin asker!
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
C7 kullanırken birinde androd alıp kullandım ve marketin ne kadar önemlı oldugunu gördum. Ben kameranin pixeline bakmam lensine bakarım + sonynin carl zeiss ile anlaşmalri oldugu halde adamlar kendi lensini kullanıyolar ben kamerasi lumiadan iyi demedim ikisinide +lari cok + wpnin tarayacisini kullanmış gibi duruyorsun gördunmu en iyisi diyorsun daha flash player yok. + xperia s dört cekirdekli degil 2 cekirdekli dikkatini cekerim okumadan yorumları konuşup duruyorsun. + sen Türkiye vergi fiyatlarini bilmiyorsun sanırsam.+ ekran karşılaştırmasında lumia Türkiye gelirse görürüz ıkısnıde magzalarda incelerim .

- - - Eklendi - - -



senin kadar hayatimda fanboy görmedim Kralsin asker!

Yazdığım o kadar yazıya cevabın bu mu ? Hemen sana bunlarıda açıklayayım bakalım başka neler diyeceksin ;

Pixel'ine bakmam lensine bakarım demişsin tamam olabilir ama en az lensi kadar firmaların ek olarak eklediği şeylerde önemli ve bu alanda henüz pureview teknolojisi gibisi yok.Şimdi boş boş konuşmaya hiç gerek yok Lumia 920'nin daha iyi fotoğraf çekeceği herkes tarafından biliniyor.Sony Carl Zeiss ile anlaşmalı tamam Xperia S'te Carl Zeiss yok bildiğim kadarıyla onun lensi Carl Zeiss'ten iyi, ondan iyiyi bırak azıcık başarılı mı ? Nokia'da Carl Zeiss ile anlaşmalı ama bazı telefonlarında kullanmıyor.Kullanmadığı telefonlarda kullandığı lens daha iyi olduğundan mı kullanmıyor.Hayır, daha ucuz maliyetli olması için.Hadi birbirlerine +ları var bunu anlarım fakat genel anlamda yinede 920 daha başarılı bir cihaz kamera ve performans anlamında.Wp kullandın mıda biliyorsun demişsin.Konuşmadan evvel kullandığım telefonlara bir bakmanı tavsiye ederim.Wp7.5'in tarayıcısından 9 kat hızlı olan IE10'dan bahsediyoruz.Ekran konusunda Retina ekranla karşılaştırmaları var.Sony Xperia S'te kullandım ve bırak Retina'dan iyi olmasını Retina'nın yanına yaklaşamaz ekranları.Piyasadaki en iyi ekran olacağı zaten gidip kullanan bir çok uzman tarafından söylenen bir şey.Telefonu eleştirseler bile buna laf etmiyorlar fakat sen edebiliyorsun helal olsun.Zaten Xperia S 4 çekirdekli demedim bırak 4 çekirdekliyi 2 çekirdekli bir Android'i rakip gösteriyorsun dedim.One X ile kıyaslanınca bile daha seri olacağı aşikar olan bir cihazın performansı Xperia S ile aynı olacak demiştinya hani.Yorumları okumadan konuşan ben değillim sanırsam...Ayrıca Nokia öyle Sony'n ya da Samsung gibi her ülkeye aynı fiyattan ürün sunmuyor.Alım gücüne göre fiyat biçiyor.808 ile neredeyse aynı fiyattan çıktı 808'e Türkiye'deki vergiler işlemiyorda mı 1500 lira ? Sony kamera olarak Carl Zeiss'inkilerden iyi lensler üretebiliyor olabilir fakat mobil alanda kullanılan küçük lensler değil bunlar.Fotoğraf makinesi için kocoman lens üretmekle telefon için üretebilmek apayrı şeyler.Mobil platform o kadar basit değil yani.Öyle olsaydı şuan mobil işletim sistemleri değil W8 kullanırdık.
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
C7 kullanırken birinde androd alıp kullandım ve marketin ne kadar önemlı oldugunu gördum. Ben kameranin pixeline bakmam lensine bakarım + sonynin carl zeiss ile anlaşmalri oldugu halde adamlar kendi lensini kullanıyolar ben kamerasi lumiadan iyi demedim ikisinide +lari cok + wpnin tarayacisini kullanmış gibi duruyorsun gördunmu en iyisi diyorsun daha flash player yok. + xperia s dört cekirdekli degil 2 cekirdekli dikkatini cekerim okumadan yorumları konuşup duruyorsun. + sen Türkiye vergi fiyatlarini bilmiyorsun sanırsam.+ ekran karşılaştırmasında lumia Türkiye gelirse görürüz ıkısnıde magzalarda incelerim .

- - - Eklendi - - -



senin kadar hayatimda fanboy görmedim Kralsin asker!

Senin Yerinde Olsam .. Kendimi Herkesle Karistirmazdim ..

Kendi Yazdiklarina Bir Bak .. Birde Benim Ve Diger Arkadaslarin yazdiklarina Bak .. :)

Ve Seninle Daha Fazla Muhattap Olmuyorum ..

Cahillerle Girdigim Her Tartismayi Kaybetmisimdir ..

Hz. Mevlana ..
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye


Yazdığım o kadar yazıya cevabın bu mu ? Hemen sana bunlarıda açıklayayım bakalım başka neler diyeceksin ;

Pixel'ine bakmam lensine bakarım demişsin tamam olabilir ama en az lensi kadar firmaların ek olarak eklediği şeylerde önemli ve bu alanda henüz pureview teknolojisi gibisi yok.Şimdi boş boş konuşmaya hiç gerek yok Lumia 920'nin daha iyi fotoğraf çekeceği herkes tarafından biliniyor.Sony Carl Zeiss ile anlaşmalı tamam Xperia S'te Carl Zeiss yok bildiğim kadarıyla onun lensi Carl Zeiss'ten iyi, ondan iyiyi bırak azıcık başarılı mı ? Nokia'da Carl Zeiss ile anlaşmalı ama bazı telefonlarında kullanmıyor.Kullanmadığı telefonlarda kullandığı lens daha iyi olduğundan mı kullanmıyor.Hayır, daha ucuz maliyetli olması için.Hadi birbirlerine +ları var bunu anlarım fakat genel anlamda yinede 920 daha başarılı bir cihaz kamera ve performans anlamında.Wp kullandın mıda biliyorsun demişsin.Konuşmadan evvel kullandığım telefonlara bir bakmanı tavsiye ederim.Wp7.5'in tarayıcısından 9 kat hızlı olan IE10'dan bahsediyoruz.Ekran konusunda Retina ekranla karşılaştırmaları var.Sony Xperia S'te kullandım ve bırak Retina'dan iyi olmasını Retina'nın yanına yaklaşamaz ekranları.Piyasadaki en iyi ekran olacağı zaten gidip kullanan bir çok uzman tarafından söylenen bir şey.Telefonu eleştirseler bile buna laf etmiyorlar fakat sen edebiliyorsun helal olsun.Zaten Xperia S 4 çekirdekli demedim bırak 4 çekirdekliyi 2 çekirdekli bir Android'i rakip gösteriyorsun dedim.One X ile kıyaslanınca bile daha seri olacağı aşikar olan bir cihazın performansı Xperia S ile aynı olacak demiştinya hani.Yorumları okumadan konuşan ben değillim sanırsam...Ayrıca Nokia öyle Sony'n ya da Samsung gibi her ülkeye aynı fiyattan ürün sunmuyor.Alım gücüne göre fiyat biçiyor.808 ile neredeyse aynı fiyattan çıktı 808'e Türkiye'deki vergiler işlemiyorda mı 1500 lira ? Sony kamera olarak Carl Zeiss'inkilerden iyi lensler üretebiliyor olabilir fakat mobil alanda kullanılan küçük lensler değil bunlar.Fotoğraf makinesi için kocoman lens üretmekle telefon için üretebilmek apayrı şeyler.Mobil platform o kadar basit değil yani.Öyle olsaydı şuan mobil işletim sistemleri değil W8 kullanırdık.

Arkadaşim söylermisin bana xperia s yi satıpta yerine lumia 920ye para verip almak mantıklımı bende bılıyorum lumianin xperia s den üstün oldugunu ama abartlıcak kadar degil kamerada lumiaya yakın ekranda yakın peki neden lumia alsınkı? marketinden dolayimi alsın ? yoksa entegreden dolayımı ? neyden dolayıda bu arkdaşımız zarar etsin.
 
varrick

varrick

Üye
Arkadaşim söylermisin bana xperia s yi satıpta yerine lumia 920ye para verip almak mantıklımı bende bılıyorum lumianin xperia s den üstün oldugunu ama abartlıcak kadar degil kamerada lumiaya yakın ekranda yakın peki neden lumia alsınkı? marketinden dolayimi alsın ? yoksa entegreden dolayımı ? neyden dolayıda bu arkdaşımız zarar etsin.
Demin xperia daha iyi diyodun simdi lumia diyosun,
Demin ekran daha iyi diyodun simdi lumia diyosun.
_
Haydin ben kacar ;)
_
Cahillerle girdigim her yarisi kaybet misimdir.
Hz.Mevlana...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt