varrick
Üye
Eger +1500 TL olursa Sony.Kardeşim lumia 920 nin xperia s göre artisi nedir?
entegre deme daha görmedin + Tl kesin gider yani. stabillik deme jelly bean gelınce (%90 gelecek) androidte stabilleşecek kamera deme xperia s de ise 12mp exmor sensor var lumiaya yakın. ekran deme Hd cözünürlük ikiside hatta xperia s nin ppi degeri daha yüksek. Marketi söylemüyorum 6 kat daha üstün yani arkadaşımız bu durumda xperia syi satıcak 800 tlye lumia 1.900 tlden aşşa olmaz iki kati zarar edecek durdk yere neden etsinki ben sadece kendi yorumlarımı yapiyorum burasi acık bir forum
Ama 1500 ve alti olursa Lumia aliyor.Ki 1500-1600 tl sony.
Xperia ile lumia arasinda pek fark yok ama Lumia gene ustun ki 400-500 tl fazla verilmez 1-2 ozellik icin.
Şu anda Lumia 1500 tl ye cikarsa veya 1600 Lumia alinir.Bunu sende biliyon karşiim

_
2-3 ozellik ustun.
Ornk.Kablosuz sarj.
Market konusunda ustun falan degil.
Ne yani 300.000 uygulamanin tamaminimi indircen ?
En fazla, oda en fazla 200 uygulama ve bu uygulamar WP dede vardir.
Iyi aksamlar




