Yeni galaxy s2 aldım ne yapmam

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

femtv

Üye
    Konu Sahibi
Yeni galaxy s2 aldım ne yapmam
bi yardım ediverin. Ne programlari yükliycem?
 


Jomolocco

Jomolocco

Üye
Bı zahmet araştıversen lokma pis ağzıma düş hesabı
 
Kerim.

Kerim.

Üye
ilk önce antivirus kur.tavsiyem dr.web veya avast.(markette var ikisıde).sonra opera mobıle kur.cok guzel bı tarayıcı.sonra launcherler kur.telefonun görselliği artsın.bir de markette oyunlar bölümüne gir.gözüne carpan oyunları indir veya forumdakı android oyun ve uygulama bolumune gır.ordanda ındır bışeyler:)
 

femtv

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bi yardım edin.
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Yeni kullancıysan yapamadigin bulamadigin seyleri sor söyleyelim kardesim. yoksa kerimi dinle.
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Ben direk deadtrigger indirmistim bide facebook uygulamasi falan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt