iPhone 5 Hakkında Tüm Bilgiler

Sponsorlu Bağlantılar

abandonware

abandonware

Üye

Apple'da dava açar alır paraları :eller: :ehe

neyazıkki.. kendisi çalıyor başkalarına suç atıyor.. (örn: ios 5 ile gelen yazılımsal bir değişiklik (üst çubuğun inmesi) )
 


15097

15097

Üye
neyazıkki.. kendisi çalıyor başkalarına suç atıyor.. (örn: ios 5 ile gelen yazılımsal bir değişiklik (üst çubuğun inmesi) )
Öhöm öhöm :tebessüm: :allalla: :sahan: Allah belanı vermesin aklıma kurt düşürdün :(
 
Türe

Türe

Üye
Veysel android ios tan o kadar cok caldi ki birak o da olsun.
 
Türe

Türe

Üye
Odeyecek :ok2:
 
gariipp

gariipp

Üye
adamlar 199 dolar yeni 300 tl gibi fiyata alıyolar bizim ülkede 2500-3000 tl vay anasını
 
abandonware

abandonware

Üye
adamlar 199 dolar yeni 300 tl gibi fiyata alıyolar bizim ülkede 2500-3000 tl vay anasını

fakat kontratlı.. yani bir operatörden alıyorsun konuşmalara pahalı bir tarifeden ücret ödüyorsun ve farklı bir şimkart takamıyorsun :good: sim free olanı ise (bizim trdeki gibi olan) yaklaşk 650 $ (16gb).. fiaytı tam hatırlayamıyorum ama böle.
 
15097

15097

Üye
codblackops2

codblackops2

Üye
super amoled plus ve super ips lcd de oldukça güzel ben şahsen vatan comp'da new ipad gurcukladım çokda bariz bir fark göremeidm :hmmm fakat tabi iphone 4s'in tft tarzı olduğunu düşünürsek ekran manyak bişi diyebiliriz :ehe ama evet renkler harika.. ama s3'de ve s2'de (ve wonder'a kadar birçok telefonda) 16 m renk vardı..

ona bakarsan 5800'da da 16m renk var :ehe
 
codblackops2

codblackops2

Üye


Üst Alt