abandonware
Üye
Apple'da dava açar alır paraları![]()
![]()
neyazıkki.. kendisi çalıyor başkalarına suç atıyor.. (örn: ios 5 ile gelen yazılımsal bir değişiklik (üst çubuğun inmesi) )
Apple'da dava açar alır paraları![]()
![]()
Öhöm öhömneyazıkki.. kendisi çalıyor başkalarına suç atıyor.. (örn: ios 5 ile gelen yazılımsal bir değişiklik (üst çubuğun inmesi) )
Allah belanı vermesin aklıma kurt düşürdün 
Veysel android ios tan o kadar cok caldi ki birak o da olsun.
Odeyecek![]()


adamlar 199 dolar yeni 300 tl gibi fiyata alıyolar bizim ülkede 2500-3000 tl vay anasını
sim free olanı ise (bizim trdeki gibi olan) yaklaşk 650 $ (16gb).. fiaytı tam hatırlayamıyorum ama böle.O fiyat başka fiyat.Normal fiyatı mesele şuan amerika'da iphone 4s 1200 lira falanadamlar 199 dolar yeni 300 tl gibi fiyata alıyolar bizim ülkede 2500-3000 tl vay anasını

O fiyat başka fiyat.Normal fiyatı mesele şuan amerika'da iphone 4s 1200 lira falan![]()

super amoled plus ve super ips lcd de oldukça güzel ben şahsen vatan comp'da new ipad gurcukladım çokda bariz bir fark göremeidmfakat tabi iphone 4s'in tft tarzı olduğunu düşünürsek ekran manyak bişi diyebiliriz
ama evet renkler harika.. ama s3'de ve s2'de (ve wonder'a kadar birçok telefonda) 16 m renk vardı..

ona bakarsan 5800'da da 16m renk var![]()

Dedim ya standart artik![]()
bilgisayarlar için falanda aynı mi 
Dedim ya standart artik![]()

valla hayat amerikalıara güzel orta halli adam gider kendine eşine çocuğuna i5i alır kılı kıpırdamaz.
Ama bizde![]()

16 yıl aynı telefonu kullanmak zorunda kalırsın
valla hayat amerikalıara güzel orta halli adam gider kendine eşine çocuğuna i5i alır kılı kıpırdamaz.
Ama bizde![]()

valla hayat amerikalıara güzel orta halli adam gider kendine eşine çocuğuna i5i alır kılı kıpırdamaz.
Ama bizde![]()
o telefonun fiyatı belki $ 199 ama ödedikleri aylık telefon faturası $119 
bilgisayarlar için falanda aynı mi
![]()

herşey toz pembe değilo telefonun fiyatı belki $ 199 ama ödedikleri aylık telefon faturası $119
- - - Eklendi - - -
benim asus splendid monitörüm vardı 16.7 m renkti .. ekran manyak bişidi ama bozuldu![]()

Gumruge bomba mi atsak ki![]()

adam zaten fatura ödüyodur ayda fazladan ödeyeceği 50 dolar mı koyacak ona![]()

bilmiyorum ama parayı adamdan sonuna kadar alıyorlar zaten![]()

