iPhone 5 Hakkında Tüm Bilgiler

Sponsorlu Bağlantılar

abandonware

abandonware

Üye


harbi kardo ya sizin orda gümrük kaçakçıları filan ucuza denk getirirler bir tane alıver :ehe


- - - Eklendi - - -



renkleri müthiş :cool

super amoled plus ve super ips lcd de oldukça güzel ben şahsen vatan comp'da new ipad gurcukladım çokda bariz bir fark göremeidm :hmmm fakat tabi iphone 4s'in tft tarzı olduğunu düşünürsek ekran manyak bişi diyebiliriz :ehe ama evet renkler harika.. ama s3'de ve s2'de (ve wonder'a kadar birçok telefonda) 16 m renk vardı..
 


Türe

Türe

Üye
16m standart artık. %44 daha canlı ekran var 5'de :10numara:
 
abandonware

abandonware

Üye
Türe

Türe

Üye
:evet:
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
işte dediğim anlaşılmadı sanırım o dediğiniz 2500-2700 ve 3500 fiyatları cihazın ilk 2 haftadaki satış fiyatlarıdır,iPhone 4s ilk çıktığında darty de 3000 TL fiyat vardı ama sonra ne oldu 2 hafta sonra her mağaza getirince fiyat 2000 e düştü :) sonra ki aylarda zaten sizin de gördüğünüz gibi 1800-2000 arasında gidip geldi :)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Bu arada yazı yazdım aha da buraya da koyuyorum :D 5 fark atmayacak zaten o kadar değişime gitmedi Apple ki zaten olacağı buydu yani diyorduk çok şey beklemeyin diye ki zaten yapacaklarını yapmış adamlar fazla ne bekliyordunuz ki yani 2 gb ram değil elbet :D Videolarda göründüğü kadarıyla çok hızlı bir telefon ve hiç bir işte kasma yapacak gibi de durmuyor ki A6 bunun için de yapıldı bir yandan :) Bu arada A6 kullanmalarının nedenini daha büyük Pil koymak için yaptıklarını düşünüyorum :hmmm Oyunlarda kasma yapmayan 4s ve 5 de ise hiç kasma yapmaz yine aynı şekilde devam eder.iOS 6'yı 4S d aldımı bunun kadar olmasa da buna yakın hızlara ulaşacaktır kanımca.Tasarım olarak Apple'ın doğru yaptığını düşünüyorum belli bir sendromu var zaten bozmak bence akıl işi olmaz büyütmüşler ve 4s'i ekran küçüklüğü nedeni ile almayanlar için de iyi bir telefon.Fotoğraf çekim hızı bana One X'i hatırlattı o da böyle ama hangisi hızlı bilemem i5 daha hızlı gibi geliyor :) A6 çipinin diğer özelliğini de görüyoruz bence 2 kat net hızı tarayıcı hızı olmuş..HTML5'in de faydasını görüyor Apple.Şarj süresi olarak açıklanan değer bence çok iyi tabii kullanmak lazım bilemeyiz.Telefonun uzadığını söyleyeilirim ama çok değil enine de uzattıkları için aşırı uzamamış.Enine uzatmalarının nedeni de sanırım ele rahat oturması için 4s'de de böyleydi diğer 3.5 lerden farklı olarak enliydi.Video ve fotoğraf çekim kalitesi panaroma 28 mp e kadar çıkıyor bu demek ki 40 mp den sonra en iyi fotoğraf çeken yani PureView den iyi değil ama sanırım Lumia'daki 12 mp ama en net 12.Bunda 28'e çekmişler.Diyeceğim o ki tamamen rahat bir telefon zaten menü geçişleri bile zevk veriyor iPhone'un bunun da mükemmel olmuş iOS 6 iyi gibi görünüyor 4s de bundan faydalanır bence o da daha iyi olacaktır.Şöyle bir şey var 4s'den i5'e geçmek mantıklı mı acaba diye düşünüyorum ama eğer ekran konusu kafanızda soru işareti yaratmıyorsa geçmeye gere yok gibi geliyor tabii iOS 6'yı 4s olanlar beklesin derim aynı yenilikler geliyor.Ekran konusunda sıkıntınız yok ise i5'e geçmek pek mantıklı gibi değil ama ŞU ANLIK..i5 biraz daha geleceği de kurtaran bir alet gibi geldi bana çünkü donanım 2 katına çıktı ve 4s 2-3 seneyi yine rahat çıkarır i5 ise iyi uzun sene gider bana kalırsa 512 mb ram iOS için fazlasıyla yeterliydi yani 1 gb oldu şimdi çok çok daha iyi oldu.Çip'e değinmeye gerek yok ben A5X kullanır derdi çünkü tabletinde kullanmıştı ve A5X'in Tegra3 ile karşılaştırmaları vardı performans olarak Tegra'ya yetişemedi ama ekran kalitesi yani ekran görüntüsü olarak Tegra'dan daha iyiydi ve bana göre A5X Retina'ya yine çok çok iyi giderdi ki 326 PPI'lik bir ekrana sahip ve çözünürlüğü bence mükemmel her ne kadar hıza müdehale edebilecek PureMotioN HD+ gibi bir ekrana sahip olmasa da gayet iyi bir ekrana sahip.PureMotioN da zaten öyle bir şey ki telefona etki edip akışı hızlandırıyorlar Lumia'da bakalım bu durum iyi olur..iOS marketi de iOS 6 ile gelişmesi umarım olur ve bence gelişecek gibi i5'in 4 inçlik ekranına uyarlamak için bolca uygulama çıkacağını düşünüyorum şahsen.Ki marketteki uygulamaları da optimize ettiler onları da merak ediyorum 4 inç de.Akıcı bir telefon olarak süper oldu diyebilirim.Hele ki son video çok güzel fotoğraf çekme hızını gösteriyor ve Tim Cook'un verdiği %40 değeri doğrular nitelikte.One X özümsemesi yapılmış o da çok iyi olmuş video ve fotoğraf aynı anda çekilmesi eksiklerin büyüğünün kapanması demek bence.Noice Cancelling özelliği enteresan geldi bana Apple durup bunu düşünmüş ya ne diyeyim dışarıya daha az ses gitmesi için uğraşmışlar yani biri ile konuşurken yanımızdaki onun konuştuklarını daha az duyacak.Şarj kablosunu da hafifletip inceltmişler.Bu arada tasarıma tekrar girecek olursam enine büyüdüğünü duydum ama bana 4s ile aynı genişlikte olmuş gibi geliyor bir taraftanda çelişkideyim büyümedi sanki enine.Ekran konusunda %44 renk iyileştirme yapıldı 4S'e göre bu da ekrana aslında ne kadar önem verdiklerini gösteriyorlar ki bana göre x2 ısıl işlem uyguladılar tam bilmiyorum tahminim tabii ki.Kısacası 4S den artı olarak kullandığı çipin faydalarını görüyor ve önemsedikleri nokta oyunlar,uygulama açışı,uygulama geçiş hızları,video izleme performansı ki 2 kat arttı dediğim gibi.NFC teknolojisi kullanılmamış bizim ülke için her ne kadar gereksiz de olsa -ki gelecekte kullanacağız- diğer ülkeler için bence dezavantaj tabii LTE kullanılmış 4G bağlantı hızına ulaşabilecek.Şunu da belirteyim NFC kullanılmadı iPhone 5 'de ama PassBook isimli bir uygulama var iOS 6 üzerinde ve bu uygulama ödemeleri kolaylaştırıyor ve bir nevi sanal cüzdan.Kısaca böyle görüşlerim.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
şu sondan kısaca lafını çıkarırmısın kardişim çok abuk olmuş bu mu kısaca? :D yapma allasen! :kac:
 
abandonware

abandonware

Üye
Bu arada yazı yazdım aha da buraya da koyuyorum :D 5 fark atmayacak zaten o kadar değişime gitmedi Apple ki zaten olacağı buydu yani diyorduk çok şey beklemeyin diye ki zaten yapacaklarını yapmış adamlar fazla ne bekliyordunuz ki yani 2 gb ram değil elbet :D Videolarda göründüğü kadarıyla çok hızlı bir telefon ve hiç bir işte kasma yapacak gibi de durmuyor ki A6 bunun için de yapıldı bir yandan :) Bu arada A6 kullanmalarının nedenini daha büyük Pil koymak için yaptıklarını düşünüyorum :hmmm Oyunlarda kasma yapmayan 4s ve 5 de ise hiç kasma yapmaz yine aynı şekilde devam eder.iOS 6'yı 4S d aldımı bunun kadar olmasa da buna yakın hızlara ulaşacaktır kanımca.Tasarım olarak Apple'ın doğru yaptığını düşünüyorum belli bir sendromu var zaten bozmak bence akıl işi olmaz büyütmüşler ve 4s'i ekran küçüklüğü nedeni ile almayanlar için de iyi bir telefon.Fotoğraf çekim hızı bana One X'i hatırlattı o da böyle ama hangisi hızlı bilemem i5 daha hızlı gibi geliyor :) A6 çipinin diğer özelliğini de görüyoruz bence 2 kat net hızı tarayıcı hızı olmuş..HTML5'in de faydasını görüyor Apple.Şarj süresi olarak açıklanan değer bence çok iyi tabii kullanmak lazım bilemeyiz.Telefonun uzadığını söyleyeilirim ama çok değil enine de uzattıkları için aşırı uzamamış.Enine uzatmalarının nedeni de sanırım ele rahat oturması için 4s'de de böyleydi diğer 3.5 lerden farklı olarak enliydi.Video ve fotoğraf çekim kalitesi panaroma 28 mp e kadar çıkıyor bu demek ki 40 mp den sonra en iyi fotoğraf çeken yani PureView den iyi değil ama sanırım Lumia'daki 12 mp ama en net 12.Bunda 28'e çekmişler.Diyeceğim o ki tamamen rahat bir telefon zaten menü geçişleri bile zevk veriyor iPhone'un bunun da mükemmel olmuş iOS 6 iyi gibi görünüyor 4s de bundan faydalanır bence o da daha iyi olacaktır.Şöyle bir şey var 4s'den i5'e geçmek mantıklı mı acaba diye düşünüyorum ama eğer ekran konusu kafanızda soru işareti yaratmıyorsa geçmeye gere yok gibi geliyor tabii iOS 6'yı 4s olanlar beklesin derim aynı yenilikler geliyor.Ekran konusunda sıkıntınız yok ise i5'e geçmek pek mantıklı gibi değil ama ŞU ANLIK..i5 biraz daha geleceği de kurtaran bir alet gibi geldi bana çünkü donanım 2 katına çıktı ve 4s 2-3 seneyi yine rahat çıkarır i5 ise iyi uzun sene gider bana kalırsa 512 mb ram iOS için fazlasıyla yeterliydi yani 1 gb oldu şimdi çok çok daha iyi oldu.Çip'e değinmeye gerek yok ben A5X kullanır derdi çünkü tabletinde kullanmıştı ve A5X'in Tegra3 ile karşılaştırmaları vardı performans olarak Tegra'ya yetişemedi ama ekran kalitesi yani ekran görüntüsü olarak Tegra'dan daha iyiydi ve bana göre A5X Retina'ya yine çok çok iyi giderdi ki 326 PPI'lik bir ekrana sahip ve çözünürlüğü bence mükemmel her ne kadar hıza müdehale edebilecek PureMotioN HD+ gibi bir ekrana sahip olmasa da gayet iyi bir ekrana sahip.PureMotioN da zaten öyle bir şey ki telefona etki edip akışı hızlandırıyorlar Lumia'da bakalım bu durum iyi olur..iOS marketi de iOS 6 ile gelişmesi umarım olur ve bence gelişecek gibi i5'in 4 inçlik ekranına uyarlamak için bolca uygulama çıkacağını düşünüyorum şahsen.Ki marketteki uygulamaları da optimize ettiler onları da merak ediyorum 4 inç de.Akıcı bir telefon olarak süper oldu diyebilirim.Hele ki son video çok güzel fotoğraf çekme hızını gösteriyor ve Tim Cook'un verdiği %40 değeri doğrular nitelikte.One X özümsemesi yapılmış o da çok iyi olmuş video ve fotoğraf aynı anda çekilmesi eksiklerin büyüğünün kapanması demek bence.Noice Cancelling özelliği enteresan geldi bana Apple durup bunu düşünmüş ya ne diyeyim dışarıya daha az ses gitmesi için uğraşmışlar yani biri ile konuşurken yanımızdaki onun konuştuklarını daha az duyacak.Şarj kablosunu da hafifletip inceltmişler.Bu arada tasarıma tekrar girecek olursam enine büyüdüğünü duydum ama bana 4s ile aynı genişlikte olmuş gibi geliyor bir taraftanda çelişkideyim büyümedi sanki enine.Ekran konusunda %44 renk iyileştirme yapıldı 4S'e göre bu da ekrana aslında ne kadar önem verdiklerini gösteriyorlar ki bana göre x2 ısıl işlem uyguladılar tam bilmiyorum tahminim tabii ki.Kısacası 4S den artı olarak kullandığı çipin faydalarını görüyor ve önemsedikleri nokta oyunlar,uygulama açışı,uygulama geçiş hızları,video izleme performansı ki 2 kat arttı dediğim gibi.NFC teknolojisi kullanılmamış bizim ülke için her ne kadar gereksiz de olsa -ki gelecekte kullanacağız- diğer ülkeler için bence dezavantaj tabii LTE kullanılmış 4G bağlantı hızına ulaşabilecek.Şunu da belirteyim NFC kullanılmadı iPhone 5 'de ama PassBook isimli bir uygulama var iOS 6 üzerinde ve bu uygulama ödemeleri kolaylaştırıyor ve bir nevi sanal cüzdan.Kısaca böyle görüşlerim.

bunu ben başka biyerde okudummu ki sanki :ehe
 
15097

15097

Üye
Bu arada yazı yazdım aha da buraya da koyuyorum :D 5 fark atmayacak zaten o kadar değişime gitmedi Apple ki zaten olacağı buydu yani diyorduk çok şey beklemeyin diye ki zaten yapacaklarını yapmış adamlar fazla ne bekliyordunuz ki yani 2 gb ram değil elbet :D Videolarda göründüğü kadarıyla çok hızlı bir telefon ve hiç bir işte kasma yapacak gibi de durmuyor ki A6 bunun için de yapıldı bir yandan :) Bu arada A6 kullanmalarının nedenini daha büyük Pil koymak için yaptıklarını düşünüyorum :hmmm Oyunlarda kasma yapmayan 4s ve 5 de ise hiç kasma yapmaz yine aynı şekilde devam eder.iOS 6'yı 4S d aldımı bunun kadar olmasa da buna yakın hızlara ulaşacaktır kanımca.Tasarım olarak Apple'ın doğru yaptığını düşünüyorum belli bir sendromu var zaten bozmak bence akıl işi olmaz büyütmüşler ve 4s'i ekran küçüklüğü nedeni ile almayanlar için de iyi bir telefon.Fotoğraf çekim hızı bana One X'i hatırlattı o da böyle ama hangisi hızlı bilemem i5 daha hızlı gibi geliyor :) A6 çipinin diğer özelliğini de görüyoruz bence 2 kat net hızı tarayıcı hızı olmuş..HTML5'in de faydasını görüyor Apple.Şarj süresi olarak açıklanan değer bence çok iyi tabii kullanmak lazım bilemeyiz.Telefonun uzadığını söyleyeilirim ama çok değil enine de uzattıkları için aşırı uzamamış.Enine uzatmalarının nedeni de sanırım ele rahat oturması için 4s'de de böyleydi diğer 3.5 lerden farklı olarak enliydi.Video ve fotoğraf çekim kalitesi panaroma 28 mp e kadar çıkıyor bu demek ki 40 mp den sonra en iyi fotoğraf çeken yani PureView den iyi değil ama sanırım Lumia'daki 12 mp ama en net 12.Bunda 28'e çekmişler.Diyeceğim o ki tamamen rahat bir telefon zaten menü geçişleri bile zevk veriyor iPhone'un bunun da mükemmel olmuş iOS 6 iyi gibi görünüyor 4s de bundan faydalanır bence o da daha iyi olacaktır.Şöyle bir şey var 4s'den i5'e geçmek mantıklı mı acaba diye düşünüyorum ama eğer ekran konusu kafanızda soru işareti yaratmıyorsa geçmeye gere yok gibi geliyor tabii iOS 6'yı 4s olanlar beklesin derim aynı yenilikler geliyor.Ekran konusunda sıkıntınız yok ise i5'e geçmek pek mantıklı gibi değil ama ŞU ANLIK..i5 biraz daha geleceği de kurtaran bir alet gibi geldi bana çünkü donanım 2 katına çıktı ve 4s 2-3 seneyi yine rahat çıkarır i5 ise iyi uzun sene gider bana kalırsa 512 mb ram iOS için fazlasıyla yeterliydi yani 1 gb oldu şimdi çok çok daha iyi oldu.Çip'e değinmeye gerek yok ben A5X kullanır derdi çünkü tabletinde kullanmıştı ve A5X'in Tegra3 ile karşılaştırmaları vardı performans olarak Tegra'ya yetişemedi ama ekran kalitesi yani ekran görüntüsü olarak Tegra'dan daha iyiydi ve bana göre A5X Retina'ya yine çok çok iyi giderdi ki 326 PPI'lik bir ekrana sahip ve çözünürlüğü bence mükemmel her ne kadar hıza müdehale edebilecek PureMotioN HD+ gibi bir ekrana sahip olmasa da gayet iyi bir ekrana sahip.PureMotioN da zaten öyle bir şey ki telefona etki edip akışı hızlandırıyorlar Lumia'da bakalım bu durum iyi olur..iOS marketi de iOS 6 ile gelişmesi umarım olur ve bence gelişecek gibi i5'in 4 inçlik ekranına uyarlamak için bolca uygulama çıkacağını düşünüyorum şahsen.Ki marketteki uygulamaları da optimize ettiler onları da merak ediyorum 4 inç de.Akıcı bir telefon olarak süper oldu diyebilirim.Hele ki son video çok güzel fotoğraf çekme hızını gösteriyor ve Tim Cook'un verdiği %40 değeri doğrular nitelikte.One X özümsemesi yapılmış o da çok iyi olmuş video ve fotoğraf aynı anda çekilmesi eksiklerin büyüğünün kapanması demek bence.Noice Cancelling özelliği enteresan geldi bana Apple durup bunu düşünmüş ya ne diyeyim dışarıya daha az ses gitmesi için uğraşmışlar yani biri ile konuşurken yanımızdaki onun konuştuklarını daha az duyacak.Şarj kablosunu da hafifletip inceltmişler.Bu arada tasarıma tekrar girecek olursam enine büyüdüğünü duydum ama bana 4s ile aynı genişlikte olmuş gibi geliyor bir taraftanda çelişkideyim büyümedi sanki enine.Ekran konusunda %44 renk iyileştirme yapıldı 4S'e göre bu da ekrana aslında ne kadar önem verdiklerini gösteriyorlar ki bana göre x2 ısıl işlem uyguladılar tam bilmiyorum tahminim tabii ki.Kısacası 4S den artı olarak kullandığı çipin faydalarını görüyor ve önemsedikleri nokta oyunlar,uygulama açışı,uygulama geçiş hızları,video izleme performansı ki 2 kat arttı dediğim gibi.NFC teknolojisi kullanılmamış bizim ülke için her ne kadar gereksiz de olsa -ki gelecekte kullanacağız- diğer ülkeler için bence dezavantaj tabii LTE kullanılmış 4G bağlantı hızına ulaşabilecek.Şunu da belirteyim NFC kullanılmadı iPhone 5 'de ama PassBook isimli bir uygulama var iOS 6 üzerinde ve bu uygulama ödemeleri kolaylaştırıyor ve bir nevi sanal cüzdan.Kısaca böyle görüşlerim.
Allah aşkına 2 GB ram'in iPhone 5'te ne işi var :zong: Sonuçta sistemi hafif, iOS.Söyleyeceklerim bu kadar : ?
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Her şeye rağmen Samsung Galaxy S3'ü ezer.
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
Ben fark atıcağını düşünüyorum,yakında zaten karşılaştırmalı videoları çıkar ..
 
Türe

Türe

Üye
Aynen :hmmm
 


Üst Alt