cımbızla kaş ortası alınca...

Sponsorlu Bağlantılar

BrainHacker

BrainHacker

Üye
beyler kaş ortasını alırsak cımbızla kimi kaynaklar bi süre sonra daha kalın ,sert çıkar diyorlar kimi zamanla azalır diyorlar sizce en doğrusu hangisi?alırsam dahamı gür çıkar yoksa?

Ama yinede sen bilirsin herkez başka bişey dio ben fikrimi savundum.Bir doktora danışa bilirsin
 


Eni Vici Vokke

Eni Vici Vokke

Üye
ağda ve cımbız kökünden aldığın için sorun olmaz.
bende cımbızla alıyorum hiç sorun olmuyor. ama ağda öneririm çünkü cımbızla haftada 2 kere almak zorundasın :ehe
 
night_jack

night_jack

Üye
benim arkadaş kaşın ortasını 3 senedir alıyo ilk almaya başladğı zaman tüydü ama şımdi almadğı günlerde kalın ve simsiyah kıl çıkıyo.
Malesef bir kere yaptıysa artık hep alıcaktır yoksa daha uzun ve daha kalın çıkıcak.
Şu var bazı berberlerde alıyor,öylelikle kendi almış gibi değilde düzgün olur yaşı ilerleridikçe dahada gürleşicek.
İnsanlar yaşlandıkça saç uzaması ve yüzünde ki kıl tüy oranı daha çabuk artar.
Yaşlı insanların saçı bile daha çabuk uzar.
Daha fazla uzaması yerine,epilasyon yaptırması bile daha doğru olur kıl,tüy dökücü kremler demiyorum hiç etkisi olmayan fazlasıyla olduğu için.
 

sasasahamza

Üye
    Konu Sahibi
Malesef bir kere yaptıysa artık hep alıcaktır yoksa daha uzun ve daha kalın çıkıcak.
Şu var bazı berberlerde alıyor,öylelikle kendi almış gibi değilde düzgün olur yaşı ilerleridikçe dahada gürleşicek.
İnsanlar yaşlandıkça saç uzaması ve yüzünde ki kıl tüy oranı daha çabuk artar.
Yaşlı insanların saçı bile daha çabuk uzar.
Daha fazla uzaması yerine,epilasyon yaptırması bile daha doğru olur kıl,tüy dökücü kremler demiyorum hiç etkisi olmayan fazlasıyla olduğu için.


bende ortada yine biraz kalın teker teker var ama m harfini andırmıyor ama yakından kötu gozukuyor yani tipime uymuyor okullar baslamadan almam gerek.
 
night_jack

night_jack

Üye


bende ortada yine biraz kalın teker teker var ama m harfini andırmıyor ama yakından kötu gozukuyor yani tipime uymuyor okullar baslamadan almam gerek.
Levent,etiler,tarabya,istinye,beşiktaş,ortaköy,şişli gibi yerlerde bunları daha iyi bilen berberler olur üst düzey tarzında,cilt bakımmış falan fıstık onlarıda yaparlar o konularda iyi oluyorlar yani derdine derman olacak en iyi aklıma gelen bunlar,işin erbapları.
Kendin yaparsan yanlış yaparsın falan ozaman daha kötü olur.
Sadece kendin alırsan ordan sadece kalın bir tüy bile alsan o aldığın yerde yaklaşık 2 hafta sonra 3-4 tane daha kalın daha sert olarak tüy çıkar.
Dediğim tarzda berbere gidersen çözümün kolay olur ama kökten çözüm dersen okadarcık yeri epilasyon yaptırırsın,aslında çok fazla birşeyde tutmaz.
 
Eni Vici Vokke

Eni Vici Vokke

Üye

bunda şaşıracak ne var dostum :hmmm

- - - Eklendi - - -



en iyisi al bu ağdadan güzelce al kaşını. bimde 4.90tl fiyatı da uygun. 8 yüz için var ama vücut için olanları da makasla kesip ayarlarsan sorun olacağını sanmıyorum.
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
al kardeş bişey olmaz zaten kaş ortasını almak kötü birşey değil ki yapmayan kim var çok az insan he ben martılarımla mutluyum diyorsanız :halay1:
 

sasasahamza

Üye
    Konu Sahibi
al kardeş bişey olmaz zaten kaş ortasını almak kötü birşey değil ki yapmayan kim var çok az insan he ben martılarımla mutluyum diyorsanız :halay1:


mutlu degilim zatem ben her zaman alırım sorun değil. Ama aldığım kılın yanındakilerinde etkilenmesınden korkuyorum.
 
Eni Vici Vokke

Eni Vici Vokke

Üye
Mert045

Mert045

Üye
aldır bısey olmaz cıktıkça alırsın

meslektaşım konuştu :D


- - - Eklendi - - -

Malesef bir kere yaptıysa artık hep alıcaktır yoksa daha uzun ve daha kalın çıkıcak.
Şu var bazı berberlerde alıyor,öylelikle kendi almış gibi değilde düzgün olur yaşı ilerleridikçe dahada gürleşicek.
İnsanlar yaşlandıkça saç uzaması ve yüzünde ki kıl tüy oranı daha çabuk artar.
Yaşlı insanların saçı bile daha çabuk uzar.
Daha fazla uzaması yerine,epilasyon yaptırması bile daha doğru olur kıl,tüy dökücü kremler demiyorum hiç etkisi olmayan fazlasıyla olduğu için.

Yaşlılarda sac uzaması fazla olmaz aksine azalır. Mesela yaşlı bi insanın sakalından anlayabilirsin.
 
night_jack

night_jack

Üye

Yaşlılarda sac uzaması fazla olmaz aksine azalır. Mesela yaşlı bi insanın sakalından anlayabilirsin.
Tabi ondandır dedemin kaşları 3 ayda kulağına deyiyor nerdeyse.
Ayrıca öldükten sonra bile saçınız uzamaya devam eder,tırnağınız bile uzar bu mantıktan yola çıksanız zaten,cevabını daha kolay bulmuş olurdunuz.
Doktorda yanlış biliyormuş zaten:ah
 
A3rman

A3rman

Üye
Azalır kanımca ya jilet vurmadıkça :D
 

KarakayA67

Daha ckıyo hic dokun ma :-D berbere sir yptr her gttgnde o azaltyo
 


Üst Alt