HTC Desire X Ülkemizde Tanıtıldı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
HTC Desire X Ülkemizde Tanıtıldı
HTC, bugün İstanbul'da yaptığı basına özel etkinlikle Desire X modelini tanıttı. HTC One serisinde bulunan nitelikleri bünyesinde barındıran ve 1000TL'nin altında bir fiyatla satılacağı belirtilen akıllı telefon, Ekim ayında piyasaya sunulmuş olacak.



HTC Güneydoğu Avrupa Executive Direktörü Nikitas Glykas'ın sunumu eşliğinde tanıtılan Desire X, teknik özellikleri doğrultusunda epey dikkat çekecek akıllı telefonlardan biri olacak gibi görünüyor.




Desire X'in teknik özellikleri şöyle listelenebilir:
- 4" LCD ekran
- Android 4.0.4 işletim sistemi
- HTC Sense 4.1 kullanıcı arayüzü
- 1GHz çift çekirdekli Qualcomm Snapdragon MSM8225 çipset
- Adreno 203 GPU
- 768MB RAM
- 5MP Image Sense arka kamera (30 adet art arda fotoğraf çekebilen)
- Beats Audio
- 4GB dahili, microSD kart ile artırılabilir hafıza
- 1650mah değiştirilebilir batarya
(techno-labs)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Güzel haber.Sağoalsın.
 
15097

15097

Üye
Vay be 1000 lira'nın altında olacakmış isabet olmuş :hmmm :)
 
enterneoll

enterneoll

Üye
30 tane ard arda fotoğraf çekiyor derken one x ten daha mı iyi tam olarak anlamadım
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Gpu?
 
varrick

varrick

Üye
Bilgi icin sagol.
Ben gene Nokia ve samsungdan sasmam :oke
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Adreno 203 oyun için uygun mudur?:hmmm
 
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
Adreno 203 gpu mu? Dalgamı geçiyor HTC Bu arada haber için teşekkürler :)
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Htc dalga geçiyor bu cihaza minimum 205 koymalıydi:vur
 
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
Ama diğer özellikleri iyi Dual-core 1ghz snapdragon işlemci veriyor 768 mb ram veriyor. 4 inç Super LCD capacitive ekran güzel özellikler ama bir bakıyorsun adreno 203 gpu belki custom romlar ile driverler yeniden yazılıp(Cyanogenmod) gpu'nun performansı arttırılabilir. Belkide çok zorlanmaz Adreno 203 :hmmm
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Ama diğer özellikleri iyi Dual-core 1ghz snapdragon işlemci veriyor 768 mb ram veriyor. 4 inç Super LCD capacitive ekran güzel özellikler ama bir bakıyorsun adreno 203 gpu belki custom romlar ile driverler yeniden yazılıp(Cyanogenmod) gpu'nun performansı arttırılabilir. Belkide çok zorlanmaz Adreno 203 :hmmm

kesin zorlanacaktır.nova3 açacağını hiç zannetmiyorum:hmmm
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Ön incelemelerde izlediğim kadarıyla arayüzde bir sıkıntı yok. Oyun performansına bakmak lazım. İşlemcide o kadar iyi bir işlemci değil. Artılarından biri batarya süresi. Söylenenlere göre 1.5 gün şarj etmeden kullanılabiliyormuş.
 
15097

15097

Üye
Ön incelemlerde izlediğim kadarıyla arayüzde bir sıkıntı yok. Oyun performansına bakmak lazım. İşlemcide o kadar iyi bir işlemci değil. Artılarından biri batarya süresi. Söylenenlere göre 1.5 gün şarj etmeden kullanılabiliyormuş.
Oyun sevmez işgüzarlar için iyi :evet:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt