SeniGördüm
Üye
Oyun sevmez işgüzarlar için iyi![]()
aynen
Oyun sevmez işgüzarlar için iyi![]()
Havayı en çok iphone'la atıyorlarYada hava atmak için![]()
parasına değiyor yani 
Havayı en çok iphone'la atıyorlarparasına değiyor yani
![]()

İphone artık herkesde var.s3 daha havalı![]()
Yakında Lumia ve new iphone 
New iphone kasıp kavuracak ortalığı
Yakında Lumia ve new iphone
![]()

New iphone kasıp kavuracak ortalığı![]()
Umarım hayalkırıklıgı yaratmaz 
Umarım hayalkırıklıgı yaratmaz
![]()
Bence hiç yapmasa daha iyiymiş HTC'nin hep üst seviye çıkarmalı bana göre.

Bencede HTC'nin kafasına saksı düşmüş herhaldeHiç sanmıyorum
- - - Eklendi - - -
Adam gibi bi gpu ile koysa neysede aderno 203![]()

Bencede HTC'nin kafasına saksı düşmüş herhalde![]()

Bende onu soruyorum işteAdreno 203 ne alaka![]()

