PremiumWork
Üye
Ben hala yazarım bu cihazın çıkması hiç bir şeyi değiştirmedi... Unutma cihaz değil sistem farkı var.
- - - Eklendi - - -
Hadi hayırlısı![]()
Aynen
Ben hala yazarım bu cihazın çıkması hiç bir şeyi değiştirmedi... Unutma cihaz değil sistem farkı var.
- - - Eklendi - - -
Hadi hayırlısı![]()
Lordufuk kardeşim sen kararını lumia 920 den yana kullanmıssın hayırlı olur inşallah diyerek bazı bilgilerimi sana aktarmak isterim. Ben su anda sgs3 kullanmaktayım bu telefonu almadan önce aylarca lumia 900 hakkında araştırma yaptım ve her öğrendiğim yeni bilgide lumia 900 den biraz daha sogudum ; bu bilgiler belki senin için pek önemli de olmaya bilir ama ben genede beni wp. sisteminden uzaklaştıran şeyleri seninle paylaşayım;
1) bilgisayarında windows7 olmadan telefonu bilgisayara baglayamazsın.
2)zune programı apple daki itunes dan daha stabil bir program ama telefonu nu sadece zune programı olan cihazlara baglayabilirsin.
3)telefonuna bir film indirip seyretmek istedin ; bunun için önce zune programının indirmiş oldugun filmi ekran cozunurlugune göre çevirmesini beklemek zorundasın.(belki wp8 de bu olay değişmiştir)
Gel gelelim wp8 e gerçekten benim de arayuz olarak hoslandıgım bir sistem ama bu kadar kapalı olması sistemin beni kendinden sogutmaya yetti.....

Merak ettim kardeşim wp8 de bu kısıtlamaların kalkmış olduğuna dair bana bir kaynak gosterebilirmisin? Lütfen benide yanlış anlama ; bu tip teknolojik konularda araştırıp birseyler öğrenmeyi severim
wp8de kalktılar![]()
Merak ettim kardeşim wp8 de bu kısıtlamaların kalkmış olduğuna dair bana bir kaynak gosterebilirmisin? Lütfen benide yanlış anlama ; bu tip teknolojik konularda araştırıp birseyler öğrenmeyi severim![]()
http://shiftdelete.net/windows-phone-8-bizlere-neler-sunuyor-34705.htmlMerak ettim kardeşim wp8 de bu kısıtlamaların kalkmış olduğuna dair bana bir kaynak gosterebilirmisin? Lütfen benide yanlış anlama ; bu tip teknolojik konularda araştırıp birseyler öğrenmeyi severim![]()
http://shiftdelete.net/windows-phone-8-bizlere-neler-sunuyor-34705.htmlios'ta flash desteği olmayabilir ama android için adobe flash desteği veriyor ve geri çekmeyi düşünmüyor, S3 tercih edilebilecek tek cihaz değil belki ama yazılım geliştiricileri diğer sistem geliştiricilerinden daha fazla olacaktır, çünkü android işletim sistemi açık kaynaklı sistem olan linux işletim sistemi üzerine getirildiğinden çözüm kaynağı bol, gerek google play store gerek forum sitelerinde her ihtiyaca uygun program bulunabilir....
ayrıca marketplace en hızlı büyüyen market
ayrıca uygulamalar sisteme çok kolay port edilebilecek
Geri çekmeyi düşnmüyor derken? Çoktan çekti bile??ios'ta flash desteği olmayabilir ama android için adobe flash desteği veriyor ve geri çekmeyi düşünmüyor, S3 tercih edilebilecek tek cihaz değil belki ama yazılım geliştiricileri diğer sistem geliştiricilerinden daha fazla olacaktır, çünkü android işletim sistemi açık kaynaklı sistem olan linux işletim sistemi üzerine getirildiğinden çözüm kaynağı bol, gerek google play store gerek forum sitelerinde her ihtiyaca uygun program bulunabilir....
Geri çekmeyi düşnmüyor derken? Çoktan çekti bile??ios'ta flash desteği olmayabilir ama android için adobe flash desteği veriyor ve geri çekmeyi düşünmüyor, S3 tercih edilebilecek tek cihaz değil belki ama yazılım geliştiricileri diğer sistem geliştiricilerinden daha fazla olacaktır, çünkü android işletim sistemi açık kaynaklı sistem olan linux işletim sistemi üzerine getirildiğinden çözüm kaynağı bol, gerek google play store gerek forum sitelerinde her ihtiyaca uygun program bulunabilir....
bu konuyu okumanı tavsiye ederim kardeşimhttp://shiftdelete.net/windows-phone-8-bizlere-neler-sunuyor-34705.html
- - - Eklendi - - -
bu konuyu okumanı tavsiye ederim kardeşimhttp://shiftdelete.net/windows-phone-8-bizlere-neler-sunuyor-34705.html
Kardeşim link için teşekkür ederimyalnız benim wp. Cihazlardan sogumama sebeb olan durumlardan burda bahsedilmemiş yalnızca zune ve wp8 in birbiriyle uyumlu bir senkrazisasyon halinde olduğundan bahsedilmis ; mesela bir windows xp kullanan birinin wp8 i rahatlıkla pc ye baglayabilir denmemis! Zaten bu vermiş oldugun kaynaktaktaki bilgilerin benzerini daha önce okumuştum, ama tatmin olmamıstım. Gene de teşekkür ederim sana linki paylaştığını için....
ilk 2 sayfasını okudum güzel bilgiler vardı paylaşayim dedim
ama ben kısıtlamaların çoğu kalktı diye biliyorum
iyi geceler,iyi forumlar
lumia 920 yada yılbaşına kadar beklersen asıl bombalar o zaman patlayacak.

