Slimboy_81
Üye
N73 orjinal web tarayıcı sorunu.
Arkadaşlar n73 me kullanıyorum. Telin tarayıcısıyla internette bir siteye bağlanıyorum ve üye girişi yapmam lazım. Ama yeni üye, şifremi unuttum ve giriş gibi butonlara bastığımda işlev yapmıyor.
- - - Eklendi - - -
Acaba sorun neyden kaynaklanıyor olabilir. Birde internete bilgisayardan giriyormuş gibi yapabileceğim program varmı. Tavsiyelerinizi bekliyorum. İyi forumlar.
- - - Eklendi - - -
Yukarıdaki sorunum ucweb tarayıcısındada aynı işlev yok.
- - - Eklendi - - -
Acaba sorun neyden kaynaklanıyor olabilir. Birde internete bilgisayardan giriyormuş gibi yapabileceğim program varmı. Tavsiyelerinizi bekliyorum. İyi forumlar.
- - - Eklendi - - -
Yukarıdaki sorunum ucweb tarayıcısındada aynı işlev yok.
