Teşekkürler..
Çok Süper bi Program Teşekkürler![]()
saol tskler
ne demek sende saol kardeşsağol bende bunu arıyordum
kardeş ben hem kendime hemde biçok n70 e de yükledim ama hiç birinde böle bi sorunla karşılaşmadım we ilk defa senden duyuyorum.. bişey diemicem kusra bakmayüklerken işlem başarısız diyor n70 için napmalıyım güzel programa benziyor ama yüklüyemedim...

ama ben olsaydım hardformat


önemli deiiiiilltskleeerr..

ne demek dostum sende sağolsagol kardes tsk edrim


paylasım ıcın cok tesekkur ederımmmmmm....
![]()
Sağolasın Tamda bu işe yarayacak bi program arıyodum teşekkürler![]()
bu soruna bişey diemicem wallaBide affınıza sığınarak bi soru sormak istiyorum Bu Nokia N76 5300 Xpress Music gibi yeni duyurulan veya yeni çıkan telefonlar symbian 3rd 9.2 kullanıyor. Bunlarda hangi 9.1ler çalışır hangileri çalışmaz ? Hepsimi çalışır yoksa hiçbirimi çalışmaz? Deneyimlerimden faydalanarak söylüyorum n95te ve n73te çalışan programların çoğu çalışıyo fakat bunu belirleyebilmenin kesin bir yolu-yordamı yokmudur? şimdiden teşekkürler![]()

önemli deil kardeşteşekkürler
çıkarmaz birader ben kullanıodumvalla n gage qd telefonunda sorun cıkarmaz insallah saolasın dostum number one!!!

önemli deil kardeş güle güle kullangerçekten çok güzel bir program teşekkür ederim çok işime yarayacak
full mrk etme biraderBu program fullse süper olur kanımca
