Yandex Shell 3D v1.16 - v2.13

Sponsorlu Bağlantılar

KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
hayır yani anlamı ne mesela bi uyg. yakalanırsa ne olur?kardeş dün bi tablet pc aldımda androidi yeni yeni öğreniyorum.:)

Böyle bir durum söz konusu değil.Yapımcı bedava veriyor zaten.Ücretli bir uygulamayı kaçak olarak yüklersen en kötü uygulama açılmaz o kadar :)
 


KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Emirkan S

Emirkan S

Üye
Çok Güzel Bir Launher Türkçe Olmasıda Ayrı Bir Güzel Tabi
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede

gökmen

Üye
Android 4.0 yazılımında hep hata veriyor yüklemiyor güvenli mod uyarısı veriyor neden acaba bu konuda bilgisi olan arkadaş varsa bana yardımcı olursa sevinirim.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Android 4.0 yazılımında hep hata veriyor yüklemiyor güvenli mod uyarısı veriyor neden acaba bu konuda bilgisi olan arkadaş varsa bana yardımcı olursa sevinirim.

Marketten indirmeyi dener misiniz?
 

gökmen

Üye
zaten marketten indirdim ama bir türlü açılmıyor tam açacakken kapanıyor bu konuda yardım edebilirsen sevinirim.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: gökmen
cemkaya

cemkaya

Üye
aynısı ise neden indirip kurayım yokmu bi fark.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede

engin79

Üye
gercekten en güzel luncer budur! ama tlf un ram i yetmiyor.. bende galaxy w var 500 mb ram var yetmiyor.. sanirim tam anlamiyla kullanabilmek icin yani tlf kilitlenmeden donmadan kapanmadan rahat rahat kullanmak icin ram1 gb olan tlf lardan almak lazim
 
vobay

vobay

Üye
paylaşım için tesekkürler kullanıslı...
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede

baba1212

Üye
paylaşım için teşekkürler indiriyorum bir ara kullanmıştım hoşuma gitmemişti ama s2'nin kendi teması zaten berbat gözüm farklı birşeyler görsün :D
 
esokmen

esokmen

Üye
eyvallah kardeşim eline sağlık
 

Memedo28

Üye
nasil indireceqim bunu
 

Benzer Konular



Üst Alt