Super biseye benziyor tsk

Tamamıyla mükemmel bir program.![]()
Yalnız rami çok kullanıyor onu ne yapacağız. O açıkken oyunların bazılarını açamıyorum. Ama kullanmak istiyorum. Var mı bir çözüm?
bir de şarjı çok kullanıyor. Onun çözümü yok mu peki ?
Galaxy W'ye sorunsuz kurdum. Görünüş harika. Go Launcher'dan sıkılmıştım başka şeyler ararken rastladım. Gerçekten yüklenmesi gereken bir şey ama çok donma oluyor. Örneğin Talkdroid'e mesajlaşırken Facebook'a girmek için canım çıkıyor. Bunun bi çözümü yok mudur?
tşkrler sorunsz,gzl progm..
Guzel bi arayuz özellikle 2 3 4. Resimler de göruntu cok hosuma gitti ama Go Luncher in extralari daha cok gibi secenek cok. Örnek ben menuye bastigimda uygulamalari dizemedim istedigim gibi.
Aynen..ama bu 3d olayini kisayollarda deilde menu simgelerindede kullanda super olurmus
Evet. Ayrıca tema da yuklense çok güzel olur
SBP shell e benziyor markette var bunu bulabilirmisin buna cok benziyor ama ucretli demo su olmadigindan deneyemedim
Bu zaten Spb Shell'in birebir aynısıdır.Ücretli olanını paylaştım ama lisans hatası veriyor sürekli.Bu seeple sorunsuz olan bu uygulamayı kullanmak daha mantıklı.

Ben android marketten indirdim geçenlerde şahane bir arayüzü var şuana kadar denediklerimden en iyisi
