Yandex Shell 3D v1.16 - v2.13

Sponsorlu Bağlantılar

Jok3rxl

Üye
Galaxy W'ye sorunsuz kurdum. Görünüş harika. Go Launcher'dan sıkılmıştım başka şeyler ararken rastladım. Gerçekten yüklenmesi gereken bir şey ama çok donma oluyor. Örneğin Talkdroid'e mesajlaşırken Facebook'a girmek için canım çıkıyor. Bunun bi çözümü yok mudur?
 


sek00

sek00

Üye
Tamamıyla mükemmel bir program. :tşk:
 
sek00

sek00

Üye
Yalnız rami çok kullanıyor onu ne yapacağız. O açıkken oyunların bazılarını açamıyorum. Ama kullanmak istiyorum. Var mı bir çözüm?
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Yalnız rami çok kullanıyor onu ne yapacağız. O açıkken oyunların bazılarını açamıyorum. Ama kullanmak istiyorum. Var mı bir çözüm?

Her güzelin bir kusuru vardır misali ram olayı doğru.Oyun açmadan önce uygulamadan çıkıp rami temizleyin.Yapacak başka birşey yok.
 
sek00

sek00

Üye
bir de şarjı çok kullanıyor. Onun çözümü yok mu peki ?
 

gkhndurna

Üye
tşkrler sorunsz,gzl progm..
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy W'ye sorunsuz kurdum. Görünüş harika. Go Launcher'dan sıkılmıştım başka şeyler ararken rastladım. Gerçekten yüklenmesi gereken bir şey ama çok donma oluyor. Örneğin Talkdroid'e mesajlaşırken Facebook'a girmek için canım çıkıyor. Bunun bi çözümü yok mudur?

Ram bazen sıkıntı olabilir
 
ogedayokan

ogedayokan

Üye
Guzel bi arayuz özellikle 2 3 4. Resimler de göruntu cok hosuma gitti ama Go Luncher in extralari daha cok gibi secenek cok. Örnek ben menuye bastigimda uygulamalari dizemedim istedigim gibi.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Guzel bi arayuz özellikle 2 3 4. Resimler de göruntu cok hosuma gitti ama Go Luncher in extralari daha cok gibi secenek cok. Örnek ben menuye bastigimda uygulamalari dizemedim istedigim gibi.

3D olayı bunda daha çok.Seçenek olarak Go Launcher ağır basabilir.
 
ogedayokan

ogedayokan

Üye
Aynen..ama bu 3d olayini kisayollarda deilde menu simgelerindede kullanda super olurmus
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi


SBP shell e benziyor markette var bunu bulabilirmisin buna cok benziyor ama ucretli demo su olmadigindan deneyemedim

Bu zaten Spb Shell'in birebir aynısıdır.Ücretli olanını paylaştım ama lisans hatası veriyor sürekli.Bu seeple sorunsuz olan bu uygulamayı kullanmak daha mantıklı.
 
ogedayokan

ogedayokan

Üye


Bu zaten Spb Shell'in birebir aynısıdır.Ücretli olanını paylaştım ama lisans hatası veriyor sürekli.Bu seeple sorunsuz olan bu uygulamayı kullanmak daha mantıklı.

Anladim kardes eywallah saolasin.yalniz ben programi kurdugumda galeride bir suru resim olustu simhe.ikon resimleri :)
 
bay_ferhat

bay_ferhat

Üye
Ben android marketten indirdim geçenlerde şahane bir arayüzü var şuana kadar denediklerimden en iyisi
 

Benzer Konular



Üst Alt