Silinen Üye 511859
Kapalı Hesap
az önce ömerdi şimdi öndermi oldu![]()
sen benim açığımımı kolluyorsun


az önce ömerdi şimdi öndermi oldu![]()


sen benim açığımımı kolluyorsun
şu smileyi sana armağan ediyorum![]()



aman efendim sizin gibi bir modder'a laf atmak ne haddime![]()
![]()

Kardeş dolby hatasını nasıl düzelttin.
Yolladım.
Dolby'i nereye atacağız
rofs 2 yemi uda yamı core yemi hangisine atacağım.
Değil Nokia ve Microsoft hisselerini elinde bulunduran kodamanlar yaptı bu işi
Her neyse işte. Nokia bir bütündür. Elopu işe alanlar Nokia çalışanı değil mi?


Değil Nokia ve Microsoft hisselerini elinde bulunduran kodamanlar yaptı bu işi![]()

vatron arkadaş ben şimdi telefonu ma bunu Nasıl yükleyecem baştan anlatabilirmisin acaba fazla bi bilgim yokta
vatron arkadaşım hata verdi flash atarken şimdi soft format attım telefonu açtım nasıl flash atarım baştan ayrıntılı bi sekilde anlatsana telefon e7. birde telefon kapalı iken mi başlayacaz flash a
Altta linkini verdiğim konuyu incelersen sana faydası olur. Bahsedilen konuda oluşturulan klasör adı RM-626 olacak. Kolay gelsin.
http://www.maxicep.com/modifikasyon...gram-ve-kullanimi-resimli-anlatim-342731.html
Sağolasin dostum Ben options kısmını yapmamıştim tekrar deneyeceğim yazarim sonucunu Teşekkür ettim
- - - Eklendi - - -
arkadaşım yine olmadı en altta kırmızı olan yok hepsi aynı renk sonra orda 6 adet gözüküyor. resim olarak cektim ama nasıl koyacağım buraya aldığım hataları resim olarak daha iyi görürsün sende
sonunda yükledim teşekkürler eline sağlık
