Nokia E7-00 CFW (Nokia Belle Refresh) 111.040.1511 [28-10-2012]

Sponsorlu Bağlantılar



blackcemre

Üye
Kardeş dolby hatasını nasıl düzelttin.
 

blackcemre

Üye

Dolby'i nereye atacağız
rofs 2 yemi uda yamı core yemi hangisine atacağım.
  • Paylaş
    • Mesajı Paylaş
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
abimle arama gireyin üye canlar önder olarak bahsettiği kişide benim ömer olarak bahsettiği kişide benim. sende bi cfw yapıp 1 hatası olunca tele 10 defa flash atıp hatayı bulamayınca delirip inada binip bulsaydın ismi değil yatağını bulamazdın o kafayla ben alınmıyorum abi açıklık değil dalgınlıkdır o :)

alttan nerelere mesaj gitti bilemicem ;)
 
fbliaksu

fbliaksu

Üye
vatron arkadaş ben şimdi telefonu ma bunu Nasıl yükleyecem baştan anlatabilirmisin acaba fazla bi bilgim yokta
 
fbliaksu

fbliaksu

Üye
teşekkürler
 
fbliaksu

fbliaksu

Üye
hala bana yardımcı olacak biri yok mu. Cwf yi yüklerken hata alıyorum retry retry diyorum devam etmiyo iptal ediyorum. Telefon kapanıyo gibi oluyo şarj ışığı yanıp sönüyo yanıp sönüyo sonra hata alıyorum ışte böyle durum.
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
şefim kusura bakma. işlerim yoğun olduğundan pek giremiyorum.

phoenix programını kurduktan sonra, c:\program files\nokia\phoenix\products\rm-626 klasörünün içine indirdiğin yazılım dosyalarını koyacaksın. bahsettiğim dizilimde olmayan klasörleri sen oluşturacaksın.

programı çalıştır, programın üst sekmesindeki file seçeneğinden scan product seç. cihazı tanımasını bekle. tanıyınca programın sağ alt köşesinde rm-626 ile başlayan bir yazı yazar.

daha sonra yine programın üst sekmesindeki flashing sekmesinden firmware update seç.

açılan küçük penceredeki sol altta olan options tıkla ve açılan menüdeki en altta olan kırmızı renkli dosyayı delete ile sil. ok ile pencereyi kapat.

son olarakta refurbish butonuna tıkla. bundan sonra beklemeye koyul. verilen tüm hataları görmezden gel ve birşeye dokunma.

en sonda succesfully yazısını gördünmü tamamdır. ben bu şekilde flash atıyorum.

eğer cihaz test mode de kalırsa kapama tuşuna 8 sn. basılı tut. sonra aç tamamdır.
 
fbliaksu

fbliaksu

Üye
Sağolasin dostum Ben options kısmını yapmamıştim tekrar deneyeceğim yazarim sonucunu Teşekkür ettim

- - - Eklendi - - -

arkadaşım yine olmadı en altta kırmızı olan yok hepsi aynı renk sonra orda 6 adet gözüküyor. resim olarak cektim ama nasıl koyacağım buraya aldığım hataları resim olarak daha iyi görürsün sende
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Sağolasin dostum Ben options kısmını yapmamıştim tekrar deneyeceğim yazarim sonucunu Teşekkür ettim

- - - Eklendi - - -

arkadaşım yine olmadı en altta kırmızı olan yok hepsi aynı renk sonra orda 6 adet gözüküyor. resim olarak cektim ama nasıl koyacağım buraya aldığım hataları resim olarak daha iyi görürsün sende

şu videoyu bir incele

[video=youtube;d-VTFvFfmms]http://www.youtube.com/watch?v=d-VTFvFfmms[/video]
 
fbliaksu

fbliaksu

Üye
sonunda yükledim teşekkürler eline sağlık
 


Üst Alt