Nokia E7-00 CFW (Nokia Belle Refresh) 111.040.1511 [28-10-2012]

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ben flash'ladıktan sonra güncelleme mi geldi? :) Neyse çok önemli bir şey yok gibi... Yalnız bir kaç şey de ben rica etsem yapabilir misin acaba? Flash'ladıktan beri kurcalıyorum telefonu hemen hemen her şey çok iyi yalnız sistem seslerini orjinal yapabilir misin? Windows pek hoşuma gitmedi açıkçası, ayrıca az önce yaptığın güncellemelere ek olarak bir de joshlog yamasını ilave edersen muhteşem olur (avkon2 falan uğraşma yamayı ekle, isteyen kafasına göre avkon/widget yükler ister orjinal kullanır) tekrardan eline sağlık, kolay gelsin.

Beğendiğine sevindim. Keyifle kullan. Ancak açıklamada belirttiğim gibi istek üzerine değişiklik yapmıyorum. NokiaCooker ile istediğin değişiklikleri yapabilirsin. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: kaavkw


kaavkw

Üye
NokiaCooker ile istediğim düzenlemeleri nasıl yapabilirim? Bir metin falan var mıdır forumda yardımcı olabilecek?
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Kuzum kendin kadar güzel bir cfw yapmissin yakisir sana da :) Symbian kullanmasam da bu guzel cfw ye yorum yapmadan gecmek ayip olur ellerine saglik :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: kaavkw
doctorrr

doctorrr

Üye
Kuzum kendin kadar güzel bir cfw yapmissin yakisir sana da :) Symbian kullanmasam da bu guzel cfw ye yorum yapmadan gecmek ayip olur ellerine saglik :tebessüm:
elimde e7 olsa basıcam flashıda işte :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Kuzum kendin kadar güzel bir cfw yapmissin yakisir sana da :) Symbian kullanmasam da bu guzel cfw ye yorum yapmadan gecmek ayip olur ellerine saglik :tebessüm:

Sende kendin gibi güzel yorum yapmışsın kuzu. Elimden geldiğince geliştirmeye çalıştım :tebessüm:
 

blackcemre

Üye
Silent Film
Tüm ses kodekleri Nokia 808PureView'den alınmıştır
Kardeş bana bunların linkini verir misin çok aradım ama bulamadım.
 

kaavkw

Üye
X-Plore'u çalıştıramıyorum. :/ Verdiği hata "Giriş ekranı: Güvenlik nedeniyle dosya çalıştırılamıyor." neden oluyor acaba biliyor musun? :/
 

blackcemre

Üye


forumda anlatımlar var bildiğim kadarıyla.

Silent Film
Tüm ses kodekleri Nokia 808PureView'den alınmıştır
Kardeş bana bunların linkini verir misin çok aradım ama bulamadım.
Bir yardımcı olunuz.Yeni CFW sunacağım güncel.
 
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
vatron eline sağlık bir hata buldum bunu yüzüne vurmak için değil düzeltmen için söylüyorum müzik çalarda denge ayarına girdiğinde müzik çalar donuyo müzik çalar kapanıyor ama müzik devam ediyor müzik çalara tekrar girdiğinde müzik çalar açılıyor müzik duruyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
vatron eline sağlık bir hata buldum bunu yüzüne vurmak için değil düzeltmen için söylüyorum müzik çalarda denge ayarına girdiğinde müzik çalar donuyo müzik çalar kapanıyor ama müzik devam ediyor müzik çalara tekrar girdiğinde müzik çalar açılıyor müzik duruyor

Şu an dışardayım. Eve gidince orjinal yükleyip deneyeceğim. Estağfurullah yüze vurmak olarak görmüyorum zaten. Hata illa olabilir. Bakalım sorun neymiş? Eğer orjinalde olmazsa %90 dolby den oluyordur. Ya dolby den vazgeçeceğiz ya da bu hatayı görmezden geleceğiz. Denge ayarı sıklıkla kullanılmadığına göre görmezden geleceğiz muhtemelen :) Şahsen 1 yıldır hiç kullanmadım. Ama tabiki gözden geçirip düzeltmeye çalışacağım ve durumu buradan bildireceğim. Geribildirim için teşekkürler.
 
doctorrr

doctorrr

Üye


Şu an dışardayım. Eve gidince orjinal yükleyip deneyeceğim. Estağfurullah yüze vurmak olarak görmüyorum zaten. Hata illa olabilir. Bakalım sorun neymiş? Eğer orjinalde olmazsa %90 dolby den oluyordur. Ya dolby den vazgeçeceğiz ya da bu hatayı görmezden geleceğiz. Denge ayarı sıklıkla kullanılmadığına göre görmezden geleceğiz muhtemelen :) Şahsen 1 yıldır hiç kullanmadım. Ama tabiki gözden geçirip düzeltmeye çalışacağım ve durumu buradan bildireceğim. Geribildirim için teşekkürler.
abi dustojnik in son mod paketinin içindeki müzik çaların, içindeki dolby modunu ayıklamayı dene çünkü onda sorun yoktu :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Evet ömer, sorun dolby den kaynaklanıyor. Ancak dolby den vazgeçemeyeceğim için şimdilik yapılabilecek birşey yok. Yukarıda da dediğim gibi; denge ayarı pek kullanılmadığından çözüm bulunana kadar görmezden geleceğiz. Dailydeki arkadaşlara durumu ilettim. Çözüm olursa eklerim.



abi dustojnik in son mod paketinin içindeki müzik çaların, içindeki dolby modunu ayıklamayı dene çünkü onda sorun yoktu :hmmm

denedim sonuç aynı.
 
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
tamam abi ben sadece sıkıntısız bi cfw olması için dedim sıkıntı yapmıyo ztn ama dediğin gibi geri bildirim gelişmeyi sağlar teşekkürler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
tamam abi ben sadece sıkıntısız bi cfw olması için dedim sıkıntı yapmıyo ztn ama dediğin gibi geri bildirim gelişmeyi sağlar teşekkürler :)

Hata bulundu Ömer :) Öğlen civarı yeni link verilecek. Ayrıca yeni zil sesleri de eklendi.
 
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
şuan ki linkler güncel link mi yani :) sıkıntısız cfw ler dilerim saol abi artık proları yüklemicem senin yüzünden hergün cfw için link mi atılır :D sıkıntı neydenmiş abi :)

- - - Eklendi - - -

bide effect yolu ne ya x-plore ile adıyom resource ye atmıyo oraya :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
--- Müzikçalardaki hata giderildi.
--- Zil sesleri yenilendi.
--- Yeni link eklendi. Keyifli kullanımlar...


şuan ki linkler güncel link mi yani :) sıkıntısız cfw ler dilerim saol abi artık proları yüklemicem senin yüzünden hergün cfw için link mi atılır :D sıkıntı neydenmiş abi :)

- - - Eklendi - - -

bide effect yolu ne ya x-plore ile adıyom resource ye atmıyo oraya :(

Şu an itibariyle versiyon güncel. Valla bende pek memnun değilim Ömer. O hataları bulmaya çalışan ben, 50 dk. upload eden ben, gelip buraya konuyu güncellleyen ben. Tabi giden saatlerden hiç bahsetmiyorum. O yüzden yapabilceğim birşey yok. Amacım en iyisini kullanmanız. Effect orjinal. Daily deki arkadaşlar kararsızlık çıkarabilceğini söylediler o yüzden dokunmadım.
 
codblackops2

codblackops2

Üye
--- Müzikçalardaki hata giderildi.
--- Zil sesleri yenilendi.
--- Yeni link eklendi. Keyifli kullanımlar...




Şu an itibariyle versiyon güncel. Valla bende pek memnun değilim Önder. O hataları bulmaya çalışan ben, 50 dk. upload eden ben, gelip buraya konuyu güncellleyen ben. Tabi giden saatlerden hiç bahsetmiyorum. O yüzden yapabilceğim birşey yok. Amacım en iyisini kullanmanız. Effect orjinal. Daily deki arkadaşlar kararsızlık çıkarabilceğini söylediler o yüzden dokunmadım.

az önce ömerdi şimdi öndermi oldu :hmmm
 


Üst Alt