Silinen Üye 511859
Kapalı Hesap
Ben flash'ladıktan sonra güncelleme mi geldi?Neyse çok önemli bir şey yok gibi... Yalnız bir kaç şey de ben rica etsem yapabilir misin acaba? Flash'ladıktan beri kurcalıyorum telefonu hemen hemen her şey çok iyi yalnız sistem seslerini orjinal yapabilir misin? Windows pek hoşuma gitmedi açıkçası, ayrıca az önce yaptığın güncellemelere ek olarak bir de joshlog yamasını ilave edersen muhteşem olur (avkon2 falan uğraşma yamayı ekle, isteyen kafasına göre avkon/widget yükler ister orjinal kullanır) tekrardan eline sağlık, kolay gelsin.
Beğendiğine sevindim. Keyifle kullan. Ancak açıklamada belirttiğim gibi istek üzerine değişiklik yapmıyorum. NokiaCooker ile istediğin değişiklikleri yapabilirsin.






