samsung a tasarımcı lazım herşeyden evvel

Note'un tasarımı daha güzeldi :/
Onu biliyorum ben note2 ile note'u karsılastırdımyok eline aldinmi tamamen cam hissi vermesi mukemmel

Aynen ama ben çok severim büyük ekranAçıkçası büyük ekranları sevmezdim ama bu çokhoş yahu![]()
![]()
![]()

Apple özentiliği mode on![]()

Apple özentiliği mode on![]()
Apple ozentiligi mod off
Htc ozentiligi mod on
'' samsung galaxy one s3 "
Htc ozentiligi mod off

Büyük severler için süper bir aletHaber için
![]()
Bundan yanlış birşey anladım ya hadi neyse.

şimdi s3 ile bunun arasında ne fark var ekran biraz daha büyük bir de kalemi var başka![]()
üst yüz olarak 
Bundan yanlış birşey anladım ya hadi neyse.

