Angry Birds Green Day J2ME

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Angry Birds Green Day J2ME
Yeni Kızgın kuşların yeşil gün için oyun Pandalar vs Ninjas Kalitatif modları ...
Oyun müzik ve dokuları değişti ...
Yani pek çok düzeyde ...











[video=youtube;uMs8FuF3iQg]http://www.youtube.com/watch?v=uMs8FuF3iQg[/video]

 
  • Beğen
Tepkiler: mstfkrc, CanKartaL, Sciondar ve 3 diğerleri


Tuba

Tuba

Üye
Teşekkürler
 
ANIL

ANIL

Admin
İşte bu çok iyi oldu, teşekkürler...
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
İşte bu çok iyi oldu, teşekkürler...

aslında sis deil java versiyon ama eğer önizleme çakma falan deilse sis olanı kadar güzel görünüyo ben hala denemedim :) rica ederim.
 
ANIL

ANIL

Admin


aslında sis deil java versiyon ama eğer önizleme çakma falan deilse sis olanı kadar güzel görünüyo ben hala denemedim :) rica ederim.

Java olduğunu gördüm. Benim için önemli olan Green Day olması. Fakat verilen linkten dosyayı indiremiyorum. Sunucu bulunamadı hatası veriyor.
 
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
walla sorun yok kardeş ben tıklıyorum açılıyo ve iniyo benim minus hesabı sağlam yer yani.

- - - Eklendi - - -

mediafire a upload ettim kardeş :oke:
 
tempestshine

tempestshine

Üye
teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
ChorQlocQ

ChorQlocQ

Üye
Ellerinize Sağlık (:
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja

Salihç.

Üye
Tsek
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
yaren_dede

yaren_dede

Üye
dostum bunu nasıl yüklüyoruz zip dosyasının içimden bir sürü klasör çıktı ama yükleme dosyası yok :hmmm
 
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim


- - - Eklendi - - -

Ellerinize Sağlık (:

rica ederim


- - - Eklendi - - -


rica ederim


- - - Eklendi - - -

dostum bunu nasıl yüklüyoruz zip dosyasının içimden bir sürü klasör çıktı ama yükleme dosyası yok :hmmm

kardeş bu java tıkladınmı yüklenir senin tel java ları zip olarakmı açıyor ? daha önce java uygulama denedin mi hiç aynı olay oldumu belki winrar falan yüklüyse tele ondan kaynaklanıor olabilir şimdi deniycem haber weririm.


- - - Eklendi - - -

kardeşim sorun yok şimdi yükledim ve oyunu açıp denedim dediğim gibi winrar yüklüyse ondan kaynaklanıyor olabilir java yı otomatikmen rar olarak açıyodur. Ayrıca şunuda belirteyim java olarak oldukça kaliteli grafikler çok güzel sadece sapanı aslıdığında lastik gerilmiyo bide kuşlar uçarken bağırmıyo efektler biraz zayıf.
 
jatvalca

jatvalca

Üye
garibim nokia artık javalara düştü...
emeğe saygı kardeşim teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
garibim nokia artık javalara düştü...
emeğe saygı kardeşim teşekkürler

aynen ya aklıma eski kullandığım java destekli teller geliyo :) sanki bizim teller sadece java oyun destekliyo :) rica ederim kardeşim.
 

gürünlü58

Üye
teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
omen632

omen632

Üye
ghjbbf
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Teşekkürler, deneyeceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt