Angry Birds Green Day J2ME

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Java olmasına rağmen fena değil. Tabi ki sis versiyonu ile karşılaştırılınca vasat kalıyor. Tekrar teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Java olmasına rağmen fena değil. Tabi ki sis versiyonu ile karşılaştırılınca vasat kalıyor. Tekrar teşekkürler.

ewet bende denedim ilk sayfada belirtmiştim bence de java olmasına rağmen grafikler sis i aratmıyor bikaç küçük efekt eksikliği var sapan çekerken bide ses efektleri biraz zayıf ama yine de java için başarılı bi çalışma :)
 

baranlee

Üye
tsk
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
ramazanbaran

ramazanbaran

Üye
:tşk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt