En İyi Cfwyi Yapalım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ByKatre

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
En İyi Cfwyi Yapalım
Bu Başlık Altında En İyi Cfwyi Yapmak Için Uğraşacağız Cfw Modderleri Kendi Cfwlerindeki Farklı Özelliklerin Modlarını Paylaşsınlar Böylece En Iyi Cfwyi Yapalım. Bu Konuda Atacan-,sülümandönmez, haganquven, anılbaran, Rambo_FT(Yeni Nickiyle Furkan Güneş), Oğuzhan'dan Yardımlarımı Bekliyorum. Ayrıca Tüm Cfwden Anlayan Herkesi Bekliyorum. Adminlerden de Konunun Üst Konu Olmasını Rica Ediyorum. Katılımlarınızı Bekliyorum.
 


Symbianize

Symbianize

Üye
Rambo birakti diye biliyorum
 
ByKatre

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
Bıraktı Ama Çözemediğimiz Noktaları Çözebilecek Bilgide Olduğuna Inanıyorum.
 
hakanLp07

hakanLp07

Üye
projen hayırlı olsun :)
 
Atacan-

Atacan-

Üye
+ Bir konuda zaten çıkan cfw lerin hepsi kişi zevklerine göre tarsarlanmış.Kiminin gözüne hangisi hoş hangisi hızlı hangisinde özellik daha çoksa onu tercih ediyorlar zaten. Fakat şöyle bi konuyla karşıma gelseydin. Tüm cfw lerin güzel yerlerini kullanıcılar tespit edip, cfw leri birleştirelim deseydin varım derdim. Halada derim Yeterki ortak noktayı bulalım ve birlik olalım bu işe adım atmadığım zamanlarda böyleydi çünkü..!!

Bu mesajı rambonun yarışma konusuna yazmıştım.
Bu gibi çalışmayıda teklif etmiştim.

Ama zamanında....!!!
Şimdi böyle bir çalışma olsada ben yokum ismim geçiyor diye cevap veriyorum.
 
Süleyman

Süleyman

Üye
+ Bir konuda zaten çıkan cfw lerin hepsi kişi zevklerine göre tarsarlanmış.Kiminin gözüne hangisi hoş hangisi hızlı hangisinde özellik daha çoksa onu tercih ediyorlar zaten. Fakat şöyle bi konuyla karşıma gelseydin. Tüm cfw lerin güzel yerlerini kullanıcılar tespit edip, cfw leri birleştirelim deseydin varım derdim. Halada derim Yeterki ortak noktayı bulalım ve birlik olalım bu işe adım atmadığım zamanlarda böyleydi çünkü..!!

Bu mesajı rambonun yarışma konusuna yazmıştım.
Bu gibi çalışmayıda teklif etmiştim.

Ama zamanında....!!!
Şimdi böyle bir çalışma olsada ben yokum ismim geçiyor diye cevap veriyorum.

bende yokum.....
 
ByKatre

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
Ya Neden Ama Biz Çalışmayı Yapalım Linkleri Pm Atın Yayımlamak Zorunda Değilız Güvendiğimiz Kişilere Pm Yoluyla Ulaştırırız

- - - Eklendi - - -

Önemli Olan Böyle Bir Çalışma Bulunması


- - - Eklendi - - -

Konuyu Açalı 4 buçuk saat oldu. Yorum Sayısına Bak Yaw
 
Süleyman

Süleyman

Üye
Ya Neden Ama Biz Çalışmayı Yapalım Linkleri Pm Atın Yayımlamak Zorunda Değilız Güvendiğimiz Kişilere Pm Yoluyla Ulaştırırız

- - - Eklendi - - -

Önemli Olan Böyle Bir Çalışma Bulunması


- - - Eklendi - - -

Konuyu Açalı 4 buçuk saat oldu. Yorum Sayısına Bak Yaw

arkadaşım katılan varsa yapın ama ben dediğim gibi katılmam. Bir yazılım yapalım dedik yaptık çıkardık. Kendini bilmezin biri gelmiş alın rambonun arşiviyle döndür döndür aynı şeyi yapın diyor. Kendisi birşey biliyormuş gibi birde etrafa laf atıyor. Ben böyle insanlara değil yazılım yapmak günahımı bile vermem. Kendim yaparım kendim kullanırım. Kafam rahat olur.
 
ByKatre

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi

arkadaşım katılan varsa yapın ama ben dediğim gibi katılmam. Bir yazılım yapalım dedik yaptık çıkardık. Kendini bilmezin biri gelmiş alın rambonun arşiviyle döndür döndür aynı şeyi yapın diyor. Kendisi birşey biliyormuş gibi birde etrafa laf atıyor. Ben böyle insanlara değil yazılım yapmak günahımı bile vermem. Kendim yaparım kendim kullanırım. Kafam rahat olur.
Bende Bundan Rahatsızım Sizin Gold Starı Çıkarmadan Önce Yaptığınız Gibi Pm Ile Atarız Süleyman Sen Güzel Modlarını Pm Ile Atarsan Çok Sevinirim


- - - Eklendi - - -

Böyle Meymenetsiz Insanlara Değil Güvendiğimiz Insanlar Için Mükemmeli Başarmak Için Yapalım
 
Süleyman

Süleyman

Üye

Bende Bundan Rahatsızım Sizin Gold Starı Çıkarmadan Önce Yaptığınız Gibi Pm Ile Atarız Süleyman Sen Güzel Modlarını Pm Ile Atarsan Çok Sevinirim


- - - Eklendi - - -

Böyle Meymenetsiz Insanlara Değil Güvendiğimiz Insanlar Için Mükemmeli Başarmak Için Yapalım
Ben artık bir kişiye güveniyorum. Oda kendisi biliyor zaten. Artık kimseye yardımda bulunmam. O bir kişi haricinde. Hem sadece bu işte biz yokuz. Bir sürü kişi var. Sadece bizle olacak birşey değil bu. Biz olasakta olur olmasakta. Ama kimseninde gelip böyle bir ortaklık kuracağını sanmam.
 
ByKatre

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi

Ben artık bir kişiye güveniyorum. Oda kendisi biliyor zaten. Artık kimseye yardımda bulunmam. O bir kişi haricinde. Hem sadece bu işte biz yokuz. Bir sürü kişi var. Sadece bizle olacak birşey değil bu. Biz olasakta olur olmasakta. Ama kimseninde gelip böyle bir ortaklık kuracağını sanmam.

sen bilirsin zorla katılım yaptıramam pm ye bir bak
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
Boşuna konu açmayın... Herkesin cfw si kendine göre en iyidir...

En iyisini istiyorsan kendi cfw ni kendin istediğine göre yapacaksın...
 
ByKatre

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
Bunu Biliyorum Herkes Mod Paylaşsın Diyorum İkon Paketi Vs Değil Görsel Yönleri Herkes Kendi Düzenler Basit Iş :oke:
 
hakanLp07

hakanLp07

Üye
dostum senin elinde hangi mod var sana özel olarak
 
ByKatre

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
dostum senin elinde hangi mod var sana özel olarak

Bana Özel Bir Mod Yok Benim Amacım Mesela Gold Stardaki Güç Tuşuna Bastığında Flaş Açan Modu ya da Buna Benzer Değişik Sistem Modlarını Birleştirmektir.
 
Atacan-

Atacan-

Üye


Bana Özel Bir Mod Yok Benim Amacım Mesela Gold Stardaki Güç Tuşuna Bastığında Flaş Açan Modu ya da Buna Benzer Değişik Sistem Modlarını Birleştirmektir.

Arkadaşım sana hak veriyorum Benimde amacım Tüm yazılımları sadece burası için demiyorum yabancı cfw ler bile dahil.
Hepsinden çiçek toplamaktı.
Fakat burdaki kişiler sadece bu zamana kadar Sadece işi bilen Rambo oldu..
Ne güzel herşeyi biliyor herkese faydasıda var.Bununla Gurur duyuyorum Başarı olduğu zaman..
Ama Başkalarıda başarı sağladığında Ne var Rambonun Modu var zaten atıp atıp kulanıyorsunuz diye İftara atıyorsa ben kime Laf anlatayım..
Buyrun Şimdi Dünyada Tek olan Rambonun Mod Arşivi var elinizde.. Evirip çevirip Kullansınlar ..Tüm modlar vardır zaten.Niye yazılım çıkartalım,birleştirelimki _?...!!!
 
ByKatre

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi


Arkadaşım sana hak veriyorum Benimde amacım Tüm yazılımları sadece burası için demiyorum yabancı cfw ler bile dahil.
Hepsinden çiçek toplamaktı.
Fakat burdaki kişiler sadece bu zamana kadar Sadece işi bilen Rambo oldu..
Ne güzel herşeyi biliyor herkese faydasıda var.Bununla Gurur duyuyorum Başarı olduğu zaman..
Ama Başkalarıda başarı sağladığında Ne var Rambonun Modu var zaten atıp atıp kulanıyorsunuz diye İftara atıyorsa ben kime Laf anlatayım..
Buyrun Şimdi Dünyada Tek olan Rambonun Mod Arşivi var elinizde.. Evirip çevirip Kullansınlar ..Tüm modlar vardır zaten.Niye yazılım çıkartalım,birleştirelimki _?...!!!

Atacan Birkaç Kişi Için Desteğini Kesme Mod Varsa Pm Atabilirsin :oke:


- - - Eklendi - - -

Rambo'nun Mod Arşivi Bende Var Ama Yine de Sistem Modlama Bölümünü Takip Ediyorum Çünkü Rambo'nun Bilmediğini Başkası Bilir Herkes Her Şeyi Bilecek Diye Bir Kaide Yok ki
 
hakanLp07

hakanLp07

Üye
yanlız o yorumu atan üyenin bu konudan zerre anlamadığı çok bariz ortada. Rambonun modları der iken bi durup düşünmek lazım hangisini rambo yaptı onu yapan adamlar başka rambo sadece bunları bir araya topladı iyi de yapmış. atacan admine msj atalm işini kötü yaptı diye oda bi kişi yüzünden forumu kapatsın bahane ve bilgisizlik başka hiç bişi değil bu konular.
 
Joker.

Joker.

Üye
Kardeş sen kısacası benim istediğim.... Filan özelkikleri olsun bir cfw istiyom deyip çoğu cfw yapıncısını toplamaya çalılıyorsun maden grup şeklinde çalışmaya meraklısın TCK var .!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt