En İyi Cfwyi Yapalım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Süleyman

Süleyman

Üye
Kardeş sen kısacası benim istediğim.... Filan özelkikleri olsun bir cfw istiyom deyip çoğu cfw yapıncısını toplamaya çalılıyorsun maden grup şeklinde çalışmaya meraklısın TCK var .!
Artık yok.
 


ByKatre

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
Bana Değil Herkese Hitap Etmeli Görsel Modlardan Ziyade Sistem Modlarını Birleştirelim Şimdiye Kadarki En Iyi Cfw Olsun.
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
ben yokum zaten yakında cfw işini bırakıcam çünkü hem asıl hedefimden cfw yüzünden sapmaya başladım zamanımı çok harcıyor cfw hem de s60v5 cfw bölümü bitti artık Rambo bıraktı Süleyman ve Atacan da bıraktı gibi metalci melekte ortalarda yok kaç kişi kaleık ki geriye...
 
ByKatre

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
ben yokum zaten yakında cfw işini bırakıcam çünkü hem asıl hedefimden cfw yüzünden sapmaya başladım zamanımı çok harcıyor cfw hem de s60v5 cfw bölümü bitti artık Rambo bıraktı Süleyman ve Atacan da bıraktı gibi metalci melekte ortalarda yok kaç kişi kaleık ki geriye...

Bence de Forum Çok Durgunlaştı Keşke Daha Önce Yapsaydım Projeyi :(
 
TheMadness

TheMadness

Üye
S60v5 cihazım olsa yardım edebilirdim, fakat yok. Modlama hakkında yardımcı olabilirim pm atsanız yeter.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Bu yöntemi kendi N8 cfw'mde kullanmıştım.
 
ByKatre

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
Olur :oke: Sana Bir Şey Soracağım Pm ye Bak.

- - - Eklendi - - -

Olur :oke: Sana Bir Şey Soracağım Pm ye Bak.


- - - Eklendi - - -

Hadi Ama Konu Çok Durgun?
 

alidayi34

Üye
Atacan sana bir sorum olacak belki yeri zamanı değil ama Gold starı flaşladım görüntülü arama yapamıyorum karşıtaraf cevaplıyor görüntü ve ses yok saniye ilerliyor ve kapanıyor ne yapmalıyım? İyi akşamlar
 
Atacan-

Atacan-

Üye
Atacan sana bir sorum olacak belki yeri zamanı değil ama Gold starı flaşladım görüntülü arama yapamıyorum karşıtaraf cevaplıyor görüntü ve ses yok saniye ilerliyor ve kapanıyor ne yapmalıyım? İyi akşamlar

Senin için şimdi denedim.Problem yok
Kullanıyorumda.Hard format at demekten başka yönlendiremem.
Karşı tarafın 3g açıkmı.
Yahutta seni görüntülü arasınlar bide öyle dene.
 

alidayi34

Üye
yanyanayız aradığım kişiyle öyle farkettim
 

alidayi34

Üye
ben kendimce biraz modifiye yapayım diye kurcalamıştım ondanmı oldu acaba orjinalini flaşlayayım bakalım birde öyle deneyeyim
 

alidayi34

Üye
açılış kapanış resimleri değiştirdim şebeke menüyü Kaldırdım aklıma gelmiyo başka
 
Atacan-

Atacan-

Üye
açılış kapanış resimleri değiştirdim şebeke menüyü Kaldırdım aklıma gelmiyo başka

Peki senin şebekende 3g yi kapatmış olabilirmisin.?
Yazılımı yükleyince gerçi 3g le açılıyor ama.
Ama bahsettiğin modlardan olacağını sanmam.
Çünkü batarya şebeke iptal modlusunu bende kullandım.
Neyse sen hiç oynanmamış yazılımı atıp dene bakalım.
Topbar temalısını kullanmadan dene ama.
 

alidayi34

Üye
tamam
 
ByKatre

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
Yanlış Yerde Sorulan Soru :( Pm Atabilirsin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt