nokia phi'nin dizayn patentini aldı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
abi 935 $ ne demek ya çok be Nokia da böyle yaparsa yandık he :hmmm
 


kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Nokia phi yurtdişi fiyatı 935 dolar olacak.

Ciddi misiniz ? O zaman türkiye'ye 2300 liradan gelir.Purephi'de 3000 lira olur herhalde -.- 935 çok değil mi ? Heleki çift çekirdekli olmasını ve Nokia'nın MS bağlarından dolayı ucuz olmasını beklerken :hmmm
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bu fiyat resmi degil. Ama şoyle soyluyeyim ben nokiayi takip etmeye başladigimdan beri eldar murtazin bir şey soylediyse mutlaka dogru cikmiştir. Rusya satiş fiyati icin de bu rakami soyledi ElMu.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bu cihazda 12 mp kamera bekliyorum açıkçası abi ama fiyatı nedir onu da görmek lazım sen bunu almıycan di mi abi asıl amirali beklersin heralde

kuzene bagli. Eger yilbaşinda gelirse phi aldiricam gelmezse haziranda ne cikmişsa onu:)
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
bu fiyat resmi degil. Ama şoyle soyluyeyim ben nokiayi takip etmeye başladigimdan beri eldar murtazin bir şey soylediyse mutlaka dogru cikmiştir. Rusya satiş fiyati icin de bu rakami soyledi ElMu.

Hocam o zaman yazık oldu Nokia'ya diyeyim direk.Türkiye'de 2000 lira olan GSIII 600 küsur dolardan satılıyorken bırak purephi'yi phi bile çok pahalı olur ki bu kadar fiyatı 2 çekirdekli bir telefon bir kenera 4 çekirdekli bir telefon bile zar zor hakeder.Yani çok ama çok sağlam bir şey olmalı bu durumda.Purephi'de dediğim gibi minumum 3000 liradan gelir o zaman -.-
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Hocam o zaman yazık oldu Nokia'ya diyeyim direk.Türkiye'de 2000 lira olan GSIII 600 küsur dolardan satılıyorken bırak purephi'yi phi bile çok pahalı olur ki bu kadar fiyatı 2 çekirdekli bir telefon bir kenera 4 çekirdekli bir telefon bile zar zor hakeder.Yani çok ama çok sağlam bir şey olmalı bu durumda.Purephi'de dediğim gibi minumum 3000 liradan gelir o zaman -.-

fakat şoyle bir durum var atlas veya arrow kod adli cihazin da fiyati olabilir bu rakam. Phi orta seviye bir cihaz ve orta seviye icin ucuk bir rakam.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
bence bu fiyat bu cihaza ait değil hiç bir cihaza da ait olmamalı yahu iphone bile pahalı dediğimiz cihaz by fiyatları görnedi daha
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


fakat şoyle bir durum var atlas veya arrow kod adli cihazin da fiyati olabilir bu rakam. Phi orta seviye bir cihaz ve orta seviye icin ucuk bir rakam.

Hocam arrow ya da atlas ikisinden biri beklenen pureviewli tepe cihazı değil dimi ? Öyle değilse eğer 935 dolar çok ama çok yüksek bir fiyat.Gerçi pureview'li bir model olsa bile çok pahalı heleki Wp henüz bir çok kişi için alınası olmamışken...Sizce bu 2 cihazdan biri beklenen amiral gemisi mi ? Bilmiyorum yani yurt dışı fiyatlarını birebir TL'ye çevirince normal gözüküyor ama bu fiyat hem yurtdışı için hemde yuriçine gelince binen vergiler eklendiğinde ülkemiz için çok abartılı bir fiyat.Neredeyse 1000 Dolar.1000 dolar ne demek ya :aha:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Hocam arrow ya da atlas ikisinden biri beklenen pureviewli tepe cihazı değil dimi ? Öyle değilse eğer 935 dolar çok ama çok yüksek bir fiyat.Gerçi pureview'li bir model olsa bile çok pahalı heleki Wp henüz bir çok kişi için alınası olmamışken...Sizce bu 2 cihazdan biri beklenen amiral gemisi mi ? Bilmiyorum yani yurt dışı fiyatlarını birebir TL'ye çevirince normal gözüküyor ama bu fiyat hem yurtdışı için hemde yuriçine gelince binen vergiler eklendiğinde ülkemiz için çok abartılı bir fiyat.Neredeyse 1000 Dolar.1000 dolar ne demek ya :aha:

herşeyden once nokiadan bu kadar bilginin bile sizmasina şaşiriyorum. Gecen yilki 808 tanitimini hatirlarsaniz tamitima kadar hicbir bilgi yoktu ortada. Bence bu sizan bilgiler dogru olsa da eksik. Hicbir bilgisi sizmayan bir cihaz tanitimi yapilabilir ve bu cihazda bugune kadar hic kullanilmayan bir teknoloji de olma ihtimali yuksek.
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
aynen en son testler yapılıyordu bekleyip görelim abi ama Nokia pazarda bu konumdayken ne yaparsa yapsın bu fiyata cihaz satması çok zor
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
o kadar kesin konuşmamak lazim nokia bu ne yapicagi belli olmaz. Cikartir bir cihaz sen bile 1000$ verip alirsin:D
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bu arada 5 Eylül'de amiral gemi olarak sunulacak (tasarımı Lumia 800 ve 900'e benzeyen)
"Phi" modelinin dışında, orta sınıf olarak sunulacak diğer modelin kod adı da belli olmuş:

Orta sınıf olan cihaz "Arrow" kod adıyla AT&T ve T-Mobile'a geliyormuş.
Bir de Arrow ile benzer özelliklerle Verizon'a gelmesi beklenen
"Atlas" kod adlı cihaz varmış ancak bu cihaz aynı gün değil de daha ileri bir tarihte tanıtılacakmış.
(Arrow ve Atlas ise tasarım olarak Lumia 710'a benzeyecekmiş.)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu arada 5 Eylül'de amiral gemi olarak sunulacak "Phi" modelinin dışında,
orta sınıf olarak sunulacak diğer modelin kod adı da belli olmuş.

"Arrow" ismiyle AT&T ve T-Mobile'a geliyormuş.
Bir de hemen hemen aynı özelliklerle Verizon'a gelmesi beklenen
"Atlas" kod adlı cihaz varmış ancak bu cihaz aynı gün değil de daha ileri bir tarihte tanıtılacakmış.

arrow ve atlas ayni cihazlar. Arrow şimdilik sadece at&t ve t-mobile icin abd'de satişa cikacak atlas ise arrowun global versiyonu olucak.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye


arrow ve atlas ayni cihazlar. Arrow şimdilik sadece at&t ve t-mobile icin abd'de satişa cikacak atlas ise arrowun global versiyonu olucak.

Phi'nin donanımına ilişkin çeşitli bilgiler sızarken henüz bunların özellikleri tam olarak sızmamış.
Bekleyip göreceğiz artık önümüzdeki günlerde.
Eğer daha önce sızan o üç resim doğruysa ortadaki muhtemelen Arrow'a ait.
Zaten şekil olarak 710'a da benziyordu. Ekran boyutu biraz daha büyük olacak sanırım.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Phi'nin donanımına ilişkin çeşitli bilgiler sızarken henüz bunların özellikleri tam olarak sızmamış.
Bekleyip göreceğiz artık önümüzdeki günlerde.
Eğer daha önce sızan o üç resim doğruysa ortadaki muhtemelen Arrow'a ait.
Zaten şekil olarak 710'a da benziyordu.

ben hala bu bilgilerden şupheliyim. Nokia tarihinde hic bu kadar bilgi sizdirmamişti oyuzden surpriz bir cihaz cikabilir ortaya.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye


ben hala bu bilgilerden şupheliyim. Nokia tarihinde hic bu kadar bilgi sizdirmamişti oyuzden surpriz bir cihaz cikabilir ortaya.
2 hafta daha gercekmi sahtemi olduğu belli olmayan sızıntılarla idare edeceğiz artık. :) sanırım en güzel sürpriz pureviewli bir cihaz tanıtması olur.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
abi zaten Nokia dan bi eleman bu sızan bilgilerle ilgili konuşmuştu dedikodulara aldırmayın,hiçbişey o kadar basit değil demişti bekleyip görelim bakalım neler olacak.. Ali abi alalım çayımızı böreğimizi beraber izleyelim tanıtımları :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
abi zaten Nokia dan bi eleman bu sızan bilgilerle ilgili konuşmuştu dedikodulara aldırmayın,hiçbişey o kadar basit değil demişti bekleyip görelim bakalım neler olacak.. Ali abi alalım çayımızı böreğimizi beraber izleyelim tanıtımları :d:

5eylul carşamba Tsi:16:30 da başliyacak:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt