Bugatti Veyron'u Yaya Bırakan Mucize Araç!

Sponsorlu Bağlantılar

Anıl Umut

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bugatti Veyron'u Yaya Bırakan Mucize Araç!
Bugatti Veyron'u Yaya Bırakan Mucize Araç!


Pagani Zonda R, F1 araçlarını bile kıskandıracak inanılmaz hızlanma değerleriyle, Ferrari 599 XX'den sonrai Veyron'u da yaya bırakmayı başarıyor.




Pagani Zonda, ilk olarak 2007 yılında ortaya çıkmış ve sahip olduğu çarpıcı yeteneklerle, otomobilseverlerin kalbini kazanmayı başarmıştı. Pagani Zonda R ile, Zonda tecrübesini ( ki bize o kadarı bile fazlasıyla yeterdi) birkaç seviye ileriye taşımayı biliyor. Öyle ki, pist zamanlarında, Ferrari 599 XX'den 11 saniye üstün tur zamanına sahip.

Son modifikasyonlardan sonra, Zonda R'ın 0-100 kilometre hızlanma değeri, 2.4 saniyeye (iyileştirmelerden önce 3 saniye civarındaydı - "Ferrari'nin Rekorunu Kıran Araç Haberi") indi. Yani, standart (nasıl oluyorsa) sürüm Bugatti Veyron'dan 1 salise az. Bunu, bir süper spor otomobil için şaşırtıcı olan 1070 kiloluk boş ağırlığına (Veyron, 2 tondan ağır) ve 739 beygirlik, 12 silindirli 6 litre motoruna borçlu. Son sürat karşılaştırmasında ise, 350 kilometrelik hızıyla, Veyron'un 403 kilometre/saat hızının gerisinde kalıyor ama kaç fani, 350 kilometre hıza bile erişebilirki? Fiyatı mı? 2.5 milyon euro yani 5 milyon TL seviyesinde.











Alıntı/SDN
 
  • Beğen
Tepkiler: punqermojo, kol@j, djlkr ve 1 kişi daha


konyarapp

Üye
:oha: :oha: bu araç saatte 500 km fln yapıyor o zaman ??
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yok 350 km/h yapabiliyor
0-100 2.4sn
 
cemre007

cemre007

Üye
yani binilmek için yapmamışlar anladımmm:d:
 
'Davut

'Davut

Üye
Fiyatıda fena değilmiş yani 5 Milyon TL ....:)
Birde Modifiye edildikten sonra 350 basıyormuş bunu Modifiye görmeden Bir Lamborghini Reventon, Gallardoda gibi araçlarda yapabilir...:)
 
ash54

ash54

Üye
bugatti veyron iyileştirilmemiş haliyle böyle ama baş edemez.
 
kol@j

kol@j

Üye
bu markayı bir firma tarafından üretilmiş yan sanayi... fazla tutacağını sanmam...
yani yollarda göremezsiniz aha buraya yazıyorum
 
emr-erock

emr-erock

Üye
bugattti 400 e Çıkıyo ama:hmmm
 
birmot

birmot

Üye
bu markayı bir firma tarafından üretilmiş yan sanayi... fazla tutacağını sanmam...
yani yollarda göremezsiniz aha buraya yazıyorum

bu marka yansanayi falan olamaz:nono:.Pagani,İtalyan spor otomobil ve karbon fiber üreticisidir.
daha detaylı buradan öğrene bilirsin:
fazla tutmaz demişsin zaten adamlar seri üretim yapmıyor en fazla aynı modelden 5 tane üretiyolar.bunlar zaten cadde arabası değil.yani yollarda görmemen doğal.ancak bilgisayar oyunlarında görebilirsin.:kop:

--------------- Ekleme ---------------

bugattti 400 e Çıkıyo ama:hmmm
bugattinin 400 yapması önemli değil önemli olan 0-100 km önce çıkmak pagani bu konuda bugattiyi geçiyor max süratte değil.zaten pagani zonda bugattiyi drag yarışında geçmiş.

şu konu dikkatimi çekti bu aracı alan yanında sürekli tankerle dolaşmalı:aha::
7 vitesi olan Bugatti Veyron'un 0'dan 321,9 km/sa. hıza çıkışı; McLaren F1'in 193,1 km/sa.'ten 321,9 km/sa. hıza çıkışından daha hızlıdır. Aracın Benzin deposu 100 Litreliktir. Normal kullanımda 100 Km`de yakit tüketimi 20 Litredir. Ancak araba tam güç ile sürüldügünde 100 Km`de 100 Litre Benzin tüketmektedir, buda 12 dakikada deponun boşalacağı anlamına gelmektedir.:allalla:
 

konyarapp

Üye
Biz resmini gördük ya yeter :D
 
Utku

Utku

Üye
içi çok kötü
 

mirza42

Üye
:oha: :oha: bu araç saatte 500 km fln yapıyor o zaman ??
bugatti dünyanın 3. hızlı aracı ve pagani zonda bu ilk 3te bile yok.

[video=youtube;zyC3CWDlEzY]http://www.youtube.com/watch?v=zyC3CWDlEzY[/video]
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
0-100'ü en iyi Ferrari fxx evo. diye biliyodum 2,47 saniye..
400'e de rahatça kapat attıgı söyleniyo forumlarda ve sürekli gelistiriliyor bu hız konusunda ferrari ile ugrasılamayacıgını düsünüyorum..


 
D-WADE BURAK

D-WADE BURAK

Üye
bence bugatti olsun pagani olsun bunlar sadece turbo ıle yuruyor yanı atmosferık degıl bugattı deıgınız aracta 4 turbo war 4 turboyu bana takın bende 400 yaparım onemlı olan kucuk motordan verımlı ve atmosferık gucu alabılmektır ferrarı desenız asla sevmem ferrarının motor kalıtesı wardır kapı kollorı ferrarının fıat yapar cogu malzemesınıde o verır ferrarının motoru hafıftır yogunluk ordadır yanı ama dersenızkı araba nedır diye bence hondadır turbosuz en yuksek verım elde etme sansını verır turbo>>> haram beygırdır bence :) atmosferık candır ornek Ep3 type-R 2.0 200 hp atmosferık yada honda s2000 2.0 240 hp atmosferık :) bugattı yada ferarrıden turbolarını cıkarın bakım kac hp olacaklar ;) atmosferıgın tadı baskadır yüklu vtec lere bınenler bılır :)

basit bir örnek



not: soforun salaklıgı dıyebılırsınız ama o kadar olsa o pıstte cıkamazdı dımı şoforlukde 20 hp dersek araya vtec farkınıda koymak lazım ;)
 
night_jack

night_jack

Üye
dayı niitin herkez ferrari,bugatti,pagani derken sen honda diyorsun:ehe
Şimdi o olaya gelelim;Ferrari ve honda videosu,önde ki ferrari'nin ani çıkışlarından neden hondadan izlenirken lastikleri görünüyor acaba:D
Öndeki ferrari yırtınmıyor bile ama honda ondan çok yırtıyor:D
Bir diyeride eyer super cars serisi araçlarda ufacık oynamalar bile olsa motorunda.Fark edilecek derecede perfonmas alınır:)
Düz yolda,şahsen dragta o honda toz yutar,birde adam sonralarda zaten geçsin gibisinden takmıyor:d:

O videoya da bu aklıma geldi:D
 
D-WADE BURAK

D-WADE BURAK

Üye
dayı niitin herkez ferrari,bugatti,pagani derken sen honda diyorsun:ehe
Şimdi o olaya gelelim;Ferrari ve honda videosu,önde ki ferrari'nin ani çıkışlarından neden hondadan izlenirken lastikleri görünüyor acaba:D
Öndeki ferrari yırtınmıyor bile ama honda ondan çok yırtıyor:D
Bir diyeride eyer super cars serisi araçlarda ufacık oynamalar bile olsa motorunda.Fark edilecek derecede perfonmas alınır:)
Düz yolda,şahsen dragta o honda toz yutar,birde adam sonralarda zaten geçsin gibisinden takmıyor:d:

O videoya da bu aklıma geldi:D

yanlız o super car dedıgın araclar en asagı 2 turbo ıle yuklenmıs araclar 1 turbo bıle bır honda neler yapar gormek ıstermısın ;)


bu aracın ferrarı ve lambo ayıkladıgını cok gordum :) onemlı olan turbosuz guc elde etmek bence safkan atmosferık yanı super car ların hıcbırı boyle degıl benım hosuma gıtmıyor acıkcası :) al tak turbo guc al bu kadar basıt olmıcak arkadas bu ıs.. bu araca hulk cıvıc in 100-200 hızlanması 5.4 sn
:D
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye

Ferrarinin kapı kollarını ve malzemelerini Fiat'ın yapması kötü degil aksine iyi biseydir.
Sadece Ferrari degil Maserati,Alfa Romeo,Lancia gibi ultra lüks modeller de Fiat'ın çatısı altındadır ve Fiat'ın kalite anlayısı budur kendisi ekonomik ve diger modelleriyle de lüks araçlar üretir.
En şık ve kaliteli araçlar bana göre Alfa Romeo ve Maseratidir.İtalyanlar bos degil Fiat sadece palio üretmiyor.
Kaldı ki kötü araçlar ürettigi yıllar sadece 2-3 yıl batma süreci geçirdiler o yıldır.Palio,Albea,Siena gibi dandik modeller ürettiler o yıllarda.Ayrıca İtalyanlar motor konusunda bir numaradır.
Bugün bi Grande Punto'ya Bravo'ya kim kötü kalitesiz araba diyebilir.Sınıflarının en donanımlı araçlarıdır.Linea bile fiyatına göre kaliteli donanımlı performanslı araçtır.

Benim performans prensim de budur fiat coupe kızdıgında fena hırlar esi benzeri yoktur.
250 ibresini rahatça sona vursa bile iki kere turlar yeter ki siz isteyin.
Ama alamadık 20V yoktu pek Türkiyede
somuru:





 
  • Beğen
Tepkiler: hsynkckygcı@
D-WADE BURAK

D-WADE BURAK

Üye
yerlı ferrarı dıyorlardı bu araclara :) ferrarı logosu takıp bınıyorlardı bızım burda eskıden neden bilmiyorum fiat renolt ve pugy cok soguk kalıyo bana :) tercıh meselesı diyelım
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
yerlı ferrarı dıyorlardı bu araclara :) ferrarı logosu takıp bınıyorlardı bızım burda eskıden neden bilmiyorum fiat renolt ve pugy cok soguk kalıyo bana :) tercıh meselesı diyelım

Renault ve diger fransız kardeslerine ne zaman binsem ölüp tabuta konmus gibi hissederim kendimi :!!!:
Evet baby ferrari diyolar arkadas da logoları takmıs çok karizma bi araç


[video=youtube;2ymAlcoTel8]http://www.youtube.com/watch?v=2ymAlcoTel8&feature=player_embedded[/video]
 

Benzer Konular



Üst Alt