minoo
Üye
Vallah 2 kere oldum ben. Dalga geçerse bunu kullanırım benseninde 1.ligin var salla.
Garip olan hep yoneticiler 1.oluyor. 1.ler arasında MaxiStar düzenlersek en iyi yonetici yarışması olacak bir nevi. Bakalım Praetor mü 1.beni geçtiğini neden söylüyorsun ki
moralimi bozdun
neyse beni sevmen benim için en iyi ödül zaten
![]()
Ben de daha önceki 1.liklerimden bahsederim
Bkz: İlk dişi general 
Önce maxibilgin, sonra maxistar, sonra ayın üyesi, sonra mod. Bu rütbeleri peşpeşe, hiç kendi rütbesini görmeden alabilen var mı başka?

seninde 1.ligin var salla. 




yoksa sen...

