Maxicep Starını Arıyor! (Oylama)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Vallah 2 kere oldum ben. Dalga geçerse bunu kullanırım ben :D seninde 1.ligin var salla.
Garip olan hep yoneticiler 1.oluyor. 1.ler arasında MaxiStar düzenlersek en iyi yonetici yarışması olacak bir nevi. Bakalım Praetor mü 1. :ehe beni geçtiğini neden söylüyorsun ki :D moralimi bozdun :D neyse beni sevmen benim için en iyi ödül zaten somuru:
:ehe

Ben de daha önceki 1.liklerimden bahsederim :ehe Bkz: İlk dişi general :pro:
Önce maxibilgin, sonra maxistar, sonra ayın üyesi, sonra mod. Bu rütbeleri peşpeşe, hiç kendi rütbesini görmeden alabilen var mı başka? :haha:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede


Revengeful

Emekli Yönetici


Ben de daha önceki 1.liklerimden bahsederim :ehe Bkz: İlk dişi general :pro:
Önce maxibilgin, sonra maxistar, sonra ayın üyesi, sonra mod. Bu rütbeleri peşpeşe, hiç kendi rütbesini görmeden alabilen var mı başka? :haha:
MaxiBilgin'e katılsaydım 1.olamazdin :D hatta o yarışmaya ilgili bir şey hatırlıyorum da neyse :ehe


Zoru başarırız imkansız biraz zaman alır :ehe
neden tanıdık geldi acaba ?
 
  • Beğen
Tepkiler: anılbaran

pelın_

banda oy verin:(
 

pelın_

ya uğraşmayın benimle:( moralim bozuk oy verin yeter
 
night_jack

night_jack

Üye
olsa tükkan senin,1 ay dolduran üyeler sonrası kullanabilir.
Bence sen yol yakınken vazgeç yine hüsran olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_

pelın_

pislikk
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Katılman bile hata, bence çık sen

:D
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Benim aldığım oy sayısını veya hiç oy alamadığımı öyle uluorta yazmayın özelden söylersiniz :D
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Ben ne zaman katıldım :D
 
hidayet02

hidayet02

Üye
Oy Veren ve Oy Vermeyen Herkese Teşekkürler.

Başarılar.
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Kullanımdim oyumu. Bakalım ne olacak? :D
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Oy kullanmadım. Kullanmayan varsa anlaşabiliriz :naughty:
 
ismail

ismail

Üye
ben kullandım madness :)
Ama bana 6 veya 8 atabilirsin :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt