Süleyman
Üye
Anna sürümde seçenekler ve çıkış bölümleri orjinal gibi seçenkler çıkış yazıyor. Yazılar ortalı.şu 3 farklı cfwnin Anna belle flan farkları neler
Ev Ekranı Belle Mod da sadece sev ekranında seçenkler yerine 3 çizgi simge. Rehbere simge ve menüye simge atanmıştır. Yazılar ortalı.
Belle Modunda ise her yerde bar kısmı simgedir. seçenkler çıkış gibi yazılar yoktur. simgeler var. Yazılar kenara yaslanmış şekilde.
Anlatamadıysam resimli gösteririm.
hayırlı olsun




