Nokia 5800 CFW {01.12.2012} "gold Star" C6v42 'a-& S'

Sponsorlu Bağlantılar

Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
şu 3 farklı cfwnin Anna belle flan farkları neler
Anna sürümde seçenekler ve çıkış bölümleri orjinal gibi seçenkler çıkış yazıyor. Yazılar ortalı.
Ev Ekranı Belle Mod da sadece sev ekranında seçenkler yerine 3 çizgi simge. Rehbere simge ve menüye simge atanmıştır. Yazılar ortalı.
Belle Modunda ise her yerde bar kısmı simgedir. seçenkler çıkış gibi yazılar yoktur. simgeler var. Yazılar kenara yaslanmış şekilde.
Anlatamadıysam resimli gösteririm.
 
  • Beğen
Tepkiler: Atacan-


lazye

lazye

Üye
çok güzele benziyor :D hayırlı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman ve Atacan-
007yasar

007yasar

Üye

Anna sürümde seçenekler ve çıkış bölümleri orjinal gibi seçenkler çıkış yazıyor. Yazılar ortalı.
Ev Ekranı Belle Mod da sadece sev ekranında seçenkler yerine 3 çizgi simge. Rehbere simge ve menüye simge atanmıştır. Yazılar ortalı.
Belle Modunda ise her yerde bar kısmı simgedir. seçenkler çıkış gibi yazılar yoktur. simgeler var. Yazılar kenara yaslanmış şekilde.
Anlatamadıysam resimli gösteririm.

Anladım teşekkürler ben belleyi indirirm :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman ve Atacan-
bjkmert45

bjkmert45

Üye
Flash dosyaları ne işe yarıyor anlamadım :/ Zaten diğer flash dsyaları yüklenmiyor mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Atacan-
007yasar

007yasar

Üye
Gerçekten çok güzel bir cfw olmuş hep bunu kullanıcam emeğinize sağlık :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman ve Atacan-
bjkmert45

bjkmert45

Üye
Süleyman kardeşim bu el feneri çalışmıyo :/
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman
efsane1980

efsane1980

Üye
arkadaşlar süper cfw çıkarmışınız elerinize sağlık teşekürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
Süleyman kardeşim bu el feneri çalışmıyo :/
atacanında dediği gibi lütfen ana sayfadaki notları okuyalım arkadaşlar. Sistemin tam oturması için yükledikten sonra auto ins. ten programları kuracaksınız. telefonu kapatıp açacaksınız. Bunu yaotıktan sonra hiçbir hata çıkmaz kardeşim :oke:
 
Jitou

Jitou

Üye
Teşekkürler..
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman

safharat

Üye
handy klasörünün bir işlevi var mı silebilirmiyiz. birde autoinstaller içinde hangi programlar var bende 6 tane gözüküyor el feneri uygulaması yok belle olanı yükledim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman
Atacan-

Atacan-

Üye
handy klasörünün bir işlevi var mı silebilirmiyiz. birde autoinstaller içinde hangi programlar var bende 6 tane gözüküyor el feneri uygulaması yok belle olanı yükledim.

Hepsini yükledikten sonra klasörü silebilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman
fLuke!

fLuke!

Üye
hex kokusu alıyorumm:hmmm

- - - Eklendi - - -

:d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman


Üst Alt