anketi boşuna mı koydum oraya
italyan çizgiromanlarının üstüne tanımam arada spiderman okurum ama yine de italyan çizgi romanları gibi olamazlar![]()
tommix dıye bır cızgı roman vardı yanlıs hatırlamıyorsam![]()

Japon çizgi romanları (Manga) varken Marvel, DC falan hikaye pehh![]()

hala var
- - - Eklendi - - -
Mangalardan nefret ederim sadece 2 tane manga var elimde marvel fena değil yine spiderman'i severim ama italyan çizgi romanlarını daha çok seviyorum![]()
Zagor, Tex, Mister No![]()

Kaç tane manga okudun ki ? Türkçe okuyorsan eğer zaten Türkçeye çevrilen adam gibi manga yok.Gidip Naruto okursan zevk alamazsın zatenGidip türkçeye çevrilmemiş olan mükemmel serileri okursan biraz bilinçlenirsin.Marvel'ın çizgi romanlarındaki olay hep aynı.1 tane süper güçlü kahraman ve kötü adam veya adamlar var.Bu kahraman hikayenin sonlarına doğru kaybedecek gibi olup daha sonra kazanıyor.
Ben bunların hiçbirini bilmiyorum![]()

Herkesin ingilizcesi seninki gibi iyi değil kusura bakma ayrıca italyan çizgi romanları çizgiromanda çığır açmıştır kimse aksini iddia edemez
- - - Eklendi - - -
Çok şey kaçırıyosun Hasanım![]()
Kuçukken batman idi![]()
neyse bu konuda tartışmaya gerek yok zevkler ve renkler tartışılmaz sen mangaları seversin ben italyan çizgi romanlarını severim ve birbirimizn kararlarına, zevklerine karşı çıkmaya hakkımız yok
Zaten ingilizcen kötü falan demedim.Senin ya da bir başkasının okuyamaması başarısını etkilemez ki çok az ülkede tanınmasına rağmen çok iyi durumdalar şuan.İtalyan çizgi romanları büyük devrim yapmıştır doğru ama bu Mangaların başarısını etkilemez, sen okusanda okumasandaYu-Gi-Oh, Beyblade, Pokemon gibi eserler mangadır.Daha sonra animesi çıkmıştır tabi ama bu eserler çoğu anime gibi ilk olarak manga olarak çıkmıştır.En az %70'inin internette okumasına ve alan kişilerden kat kat fazlasının animesini izlediğinden mangasını almamasına rağmen One Piece geçen sene 40 milyon sattı.Ve ciltleride öyle ucuz değil.1 günde rahat biten bir cildi 10TL gibi bir fiyattan türkiye'de.Toplam One Piece takipçilerini sayarsak bu sayı çok rahat 100-150 milyona ulaşır.İtalyan çizgi romanlarının günümüzdeki hali gibiler yani.Zaten zagor'a v.s laf atmadım sadece mangaların daha geniş bir kitleye hitap ettiğini ve bu yüzden daha başarılı olduğunu söyledim
![]()

Şimdi ?

neyse bu konuda tartışmaya gerek yok zevkler ve renkler tartışılmaz sen mangaları seversin ben italyan çizgi romanlarını severim ve birbirimizn kararlarına, zevklerine karşı çıkmaya hakkımız yok
- - - Eklendi - - -
![]()
Cizgi Roman degil ama Roman olarak Peyami Safa'nın Romanları.

