En Sevdiğiniz Çizgi Roman

Sponsorlu Bağlantılar

En Sevdiğiniz Çizgi Roman

  • Zagor

    Kullanılan: 1 25.0%
  • Tommiks

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Tex

    Kullanılan: 1 25.0%
  • Teksas

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Nathan Never

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Martin Mystre

    Kullanılan: 1 25.0%
  • Conan

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Örümcek Adam

    Kullanılan: 2 50.0%
  • Batman

    Kullanılan: 2 50.0%
  • Süperman

    Kullanılan: 1 25.0%
  • Kızıl Maske

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Mister No

    Kullanılan: 1 25.0%
  • Karaoğlan

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Kaptan Swing

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Jerico

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    4
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
En Sevdiğiniz Çizgi Roman
Zagor, Tex, Mister No :yuru
 


kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Batman'deki karizmanın binde biri diğer kahramanlarda olsa dünyaya saldıracak süper kahraman kalmaz.
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
tom and jerry
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
anketi boşuna mı koydum oraya :hmmm

italyan çizgiromanlarının üstüne tanımam arada spiderman okurum ama yine de italyan çizgi romanları gibi olamazlar :hmmm
 
eşref gümüşsay

eşref gümüşsay

Üye
tommix dıye bır cızgı roman vardı yanlıs hatırlamıyorsam :)
 
uğur e

uğur e

Üye
red kit ve kızılmaske:D
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
anketi boşuna mı koydum oraya :hmmm

italyan çizgiromanlarının üstüne tanımam arada spiderman okurum ama yine de italyan çizgi romanları gibi olamazlar :hmmm

Japon çizgi romanları (Manga) varken Marvel, DC falan hikaye pehh :kotu:
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


hala var :hmmm


- - - Eklendi - - -



Mangalardan nefret ederim sadece 2 tane manga var elimde marvel fena değil yine spiderman'i severim ama italyan çizgi romanlarını daha çok seviyorum :hmmm

Kaç tane manga okudun ki ? Türkçe okuyorsan eğer zaten Türkçeye çevrilen adam gibi manga yok.Gidip Naruto okursan zevk alamazsın zaten :kotu: Gidip türkçeye çevrilmemiş olan mükemmel serileri okursan biraz bilinçlenirsin.Marvel'ın çizgi romanlarındaki olay hep aynı.1 tane süper güçlü kahraman ve kötü adam veya adamlar var.Bu kahraman hikayenin sonlarına doğru kaybedecek gibi olup daha sonra kazanıyor.
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi


Kaç tane manga okudun ki ? Türkçe okuyorsan eğer zaten Türkçeye çevrilen adam gibi manga yok.Gidip Naruto okursan zevk alamazsın zaten :kotu: Gidip türkçeye çevrilmemiş olan mükemmel serileri okursan biraz bilinçlenirsin.Marvel'ın çizgi romanlarındaki olay hep aynı.1 tane süper güçlü kahraman ve kötü adam veya adamlar var.Bu kahraman hikayenin sonlarına doğru kaybedecek gibi olup daha sonra kazanıyor.

Herkesin ingilizcesi seninki gibi iyi değil kusura bakma ayrıca italyan çizgi romanları çizgiromanda çığır açmıştır kimse aksini iddia edemez


- - - Eklendi - - -



Ben bunların hiçbirini bilmiyorum :D

Çok şey kaçırıyosun Hasanım :D
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


Herkesin ingilizcesi seninki gibi iyi değil kusura bakma ayrıca italyan çizgi romanları çizgiromanda çığır açmıştır kimse aksini iddia edemez


- - - Eklendi - - -



Çok şey kaçırıyosun Hasanım :D

Zaten ingilizcen kötü falan demedim.Senin ya da bir başkasının okuyamaması başarısını etkilemez ki çok az ülkede tanınmasına rağmen çok iyi durumdalar şuan.İtalyan çizgi romanları büyük devrim yapmıştır doğru ama bu Mangaların başarısını etkilemez, sen okusanda okumasanda ;) Yu-Gi-Oh, Beyblade, Pokemon gibi eserler mangadır.Daha sonra animesi çıkmıştır tabi ama bu eserler çoğu anime gibi ilk olarak manga olarak çıkmıştır.En az %70'inin internette okumasına ve alan kişilerden kat kat fazlasının animesini izlediğinden mangasını almamasına rağmen One Piece geçen sene 40 milyon sattı.Ve ciltleride öyle ucuz değil.1 günde rahat biten bir cildi 10TL gibi bir fiyattan türkiye'de.Toplam One Piece takipçilerini sayarsak bu sayı çok rahat 100-150 milyona ulaşır.İtalyan çizgi romanlarının günümüzdeki hali gibiler yani.Zaten zagor'a v.s laf atmadım sadece mangaların daha geniş bir kitleye hitap ettiğini ve bu yüzden daha başarılı olduğunu söyledim ;)
 
BrainHacker

BrainHacker

Üye
Kuçukken batman idi :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi


Zaten ingilizcen kötü falan demedim.Senin ya da bir başkasının okuyamaması başarısını etkilemez ki çok az ülkede tanınmasına rağmen çok iyi durumdalar şuan.İtalyan çizgi romanları büyük devrim yapmıştır doğru ama bu Mangaların başarısını etkilemez, sen okusanda okumasanda ;) Yu-Gi-Oh, Beyblade, Pokemon gibi eserler mangadır.Daha sonra animesi çıkmıştır tabi ama bu eserler çoğu anime gibi ilk olarak manga olarak çıkmıştır.En az %70'inin internette okumasına ve alan kişilerden kat kat fazlasının animesini izlediğinden mangasını almamasına rağmen One Piece geçen sene 40 milyon sattı.Ve ciltleride öyle ucuz değil.1 günde rahat biten bir cildi 10TL gibi bir fiyattan türkiye'de.Toplam One Piece takipçilerini sayarsak bu sayı çok rahat 100-150 milyona ulaşır.İtalyan çizgi romanlarının günümüzdeki hali gibiler yani.Zaten zagor'a v.s laf atmadım sadece mangaların daha geniş bir kitleye hitap ettiğini ve bu yüzden daha başarılı olduğunu söyledim ;)
neyse bu konuda tartışmaya gerek yok zevkler ve renkler tartışılmaz sen mangaları seversin ben italyan çizgi romanlarını severim ve birbirimizn kararlarına, zevklerine karşı çıkmaya hakkımız yok :)


- - - Eklendi - - -


:d:
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye

neyse bu konuda tartışmaya gerek yok zevkler ve renkler tartışılmaz sen mangaları seversin ben italyan çizgi romanlarını severim ve birbirimizn kararlarına, zevklerine karşı çıkmaya hakkımız yok :)


- - - Eklendi - - -



:d:

Orası öyle tabi.
 
MrTech

MrTech

Üye
Cizgi Roman degil ama Roman olarak Peyami Safa'nın Romanları.
 
İncİnat

İncİnat

Üye
tommiks :'( 6 yasındayken okuyordum en son
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Baydırman
Cevap
4
Görüntüleme
458
Baydırman
Teks@s
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Teks@s
mta122003
Cevap
8
Görüntüleme
1K
___kaptan___
Murat Alper
Cevap
10
Görüntüleme
973
BLasTeaR


Üst Alt