Telefonda ROM olmazsa ne olur

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hotboy_78

hotboy_78

Üye
    Konu Sahibi
Telefonda ROM olmazsa ne olur
Selamun aleyküm. Arkadaşlar bi kaç telefona baktım alabilceğim telefonlar arasında ROM olmayanlar da var.Fakat Rom olmazsa ne olur ? yani yeni çıkan Htc one x te var fakat sensation xe de yok ? performans da bir sorun olurmu yada yazılım güncellemesinde ?
 


aleranol

aleranol

Üye
her telefonda rom vardır. Rom bilgisi yazmasa da olur endişelenme
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Her cihazda rom vardır:oke
 
hotboy_78

hotboy_78

Üye
    Konu Sahibi
çeşitli forumlarda rom u işletim sistemine benzetmişler yani kısacası şöyle diyolar aldığın telefon xp eğer rom olmazsa win 7 ye yükseltemiyosun ? ne kadar doğru ?
 
aleranol

aleranol

Üye
çeşitli forumlarda rom u işletim sistemine benzetmişler yani kısacası şöyle diyolar aldığın telefon xp eğer rom olmazsa win 7 ye yükseltemiyosun ? ne kadar doğru ?

rom ceptelefonu veya diğer cihazların çalışması için gerekli sistemin yüklenildiği hafızadır.


- - - Eklendi - - -

ve o denilen yanlıştır çünkü rom olmazsa xp olma
 
curtaincall

curtaincall

Üye
bu aynı şey gibi hard diskin tamamen boş olması, windows işletim sistemi yok. Bu yüzden bilgisayar açılmıyor. Romsuz telefon olmaz. Gerçi romsuz telefon olur ama açılmaz :) süs olur
 
Del Rey

Del Rey

Üye
İşletim sistemi olmayan bir bilgisayar gibi olur. Üstteki arkadaşım gayet iyi açıklamış zaten :)
 
Jelly Bean

Jelly Bean

Üye
Rom olmazsa telefon bile açılmaz :D
 

osicik

Üye
dostum sen rom'u boşver sana tavsiyem androidli tel alacaksan ram 1 gb tan az olmasın gerisini salla... o örnek verdiğin teller adeta canavar diyebilirim....:oke:
 
hotboy_78

hotboy_78

Üye
    Konu Sahibi
peki bu adamlar niye 1 gb rom gibi bir açıklama ekliyor yani rom un 1 gb olması diğer standart romlardan daha iyi olması ve doğal olarak telefon performansının üst düzey olması mı demek ?
yeminle bilmediğimden soruyorum gıcıklık olsun diye değil.
 
aleranol

aleranol

Üye
peki bu adamlar niye 1 gb rom gibi bir açıklama ekliyor yani rom un 1 gb olması diğer standart romlardan daha iyi olması ve doğal olarak telefon performansının üst düzey olması mı demek ?
yeminle bilmediğimden soruyorum gıcıklık olsun diye değil.

önemli değil ben de bilmiyordum. O ise sistemin max. Büyüklüğünü belirler. Yani çok da lazım değil açıkcası.
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Her cihazda Rom vardır..Senin demek istediğin Custom Rom sanırım..Çünkü cihazda bulunan orijinal Romlar da var bunlar Stock Romlar ;)
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Kısacası rom olmazsa telefon olmaz :D Yani olur ama işe yaramaz :)
 

jamal2012

Üye
Kısacası rom olmazsa telefon olmaz :D Yani olur ama işe yaramaz :)

yanı rom yazmasalarda telefonda rom var demı.rom fazla bi işe yaramıyo mu?bende bu konu hakkında cok kararsızım.bide sizce galaxy s2,galaxy nuxus,xperia s i sıralama yapsanız ilk 2ve 3.ye neyi koyardınız her yönu ıle?
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
yanı rom yazmasalarda telefonda rom var demı.rom fazla bi işe yaramıyo mu?bende bu konu hakkında cok kararsızım.bide sizce galaxy s2,galaxy nuxus,xperia s i sıralama yapsanız ilk 2ve 3.ye neyi koyardınız her yönu ıle?
1- S2 2-X S 3-Nexus

Telefondaki Rom Stock rom..Bu orijinal romdur..Sonradan yüklemek istediklerimiz mesela resmi olmayan JB romu..Bu Custom Romdur.
 

jamal2012

Üye

1- S2 2-X S 3-Nexus

Telefondaki Rom Stock rom..Bu orijinal romdur..Sonradan yüklemek istediklerimiz mesela resmi olmayan JB romu..Bu Custom Romdur.

xperia s de rom yok bu guncellemelerde sıkıntı cıkarabılır mı?
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Nasıl yok yahu var tabii onda da..guncelleme de bir sıkıntı olmaz merak etme onunla bir alakası yok.rom hepsinde var bunlarin takma kafaya kim dedi yok diye ?
 

jamal2012

Üye
Nasıl yok yahu var tabii onda da..guncelleme de bir sıkıntı olmaz merak etme onunla bir alakası yok.rom hepsinde var bunlarin takma kafaya kim dedi yok diye ?

baktıgımda rom yazmıyo da ordan dedım bide hatalar varmıs sarı leke gıb
 
aleranol

aleranol

Üye
baktıgımda rom yazmıyo da ordan dedım bide hatalar varmıs sarı leke gıb

o xperia s in en büyük hatası ilk partide olan bir hata. Bu sebepten birsürü insan telefonculara sattı. Yani eğer 2.el alırsan yüksek ihtimal sarı lekelidir. Ama mastelaanın dediği sıralama doğru. S2-xperia s-nexus
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
baktıgımda rom yazmıyo da ordan dedım bide hatalar varmıs sarı leke gıb
1.nesilde hatalar var evet denk gelmezsin umarım..Ama sıfır alırsan sarı leke hatası sanırım 2. nesilde yok..0 alırsan sıkıntı olacağını sanmıyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt