telefon garantisi neleri karşılıyor ?

Sponsorlu Bağlantılar

hunter41

hunter41

Üye
    Konu Sahibi
telefon garantisi neleri karşılıyor ?
Merhaba arkadaşlar kullanmakta olduğum xperia neo v sarj a taktiğimda ısınıp içindeki dokunmatik ekranda yatay çatlama oluştu bugün garantiye götürdüğümde garanti tarafından çatlama kırılma gibi ekran kusurlarına garanti kapsamına girmediğini belirtiler bu ne kadar doğrudur ?
 


abandonware

abandonware

Üye
çin malıysa hiçbişeyi :d:

- - - Eklendi - - -

eğer telefonda fabrika çıkışlı olarak; aynı modellerde olmayan bir sorun sizin telefonda varsa fabrikanın değişim ve tamir için verdiği şey garantidir.

- - - Eklendi - - -

Merhaba arkadaşlar kullanmakta olduğum xperia neo v sarj a taktiğimda ısınıp içindeki dokunmatik ekranda yatay çatlama oluştu bugün garantiye götürdüğümde garanti tarafından çatlama kırılma gibi ekran kusurlarına garanti kapsamına girmediğini belirtiler bu ne kadar doğrudur ?

onu bilemeyecem
 
süper nova

süper nova

Üye
Merhaba arkadaşlar kullanmakta olduğum xperia neo v sarj a taktiğimda ısınıp içindeki dokunmatik ekranda yatay çatlama oluştu bugün garantiye götürdüğümde garanti tarafından çatlama kırılma gibi ekran kusurlarına garanti kapsamına girmediğini belirtiler bu ne kadar doğrudur ?
Dediğinize göre bu çatlak şarj esnasında ısınma sonucu gerçekleşmiş yani düşme zedelenme yok bu nedenle kullanıcı hatası sayılmaması gerekir ve garanti kapsamına alınması gerekir ama servisi çatlamanın kendi kendine olduğuna ikna etmeniz gerekiyor. yani direk verip cihaz çatladı derseniz onlarda muhtemelen düşmüştür deyip ücret talep ederler. kendi kendine ısınmadan dolayı çatladığını ve sizden kaynaklanmadığını belirtmeniz gerekiyor.
 
ByKatre

ByKatre

Üye
Ne Demek Karşılanmaz De Tanıdık Telefoncu Varsa Götür Başka Sebep Yazıp Gönderiyorlar :ehe
 
hunter41

hunter41

Üye
    Konu Sahibi
açıklama yaptım telefonun ısındıgını ve sonucunda ekranın çatladıgını soyledım şerefsizler yüzüme bile bakmadı ilgilenmediler.Kocaeli de oturuyorum özdağ iletişime gittim lanet olsun sıfır müşteri ilgisi .
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Biraz daha üstelemelisin bence.Çünkü bu kullanıcı hatası değil bunu belirt ve sor kullanıcı olarak ne hata yaptım de..
 
hunter41

hunter41

Üye
    Konu Sahibi
Biraz daha üstelemelisin bence.Çünkü bu kullanıcı hatası değil bunu belirt ve sor kullanıcı olarak ne hata yaptım de..

konuşmayı denedim fakat nafile kadın çok pişkin pişkin garanti kapsamı dışında olduğunu söylüyor bana.Teleservice İstanbul şubesine kargo ile göndersem olur mu ?
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
konuşmayı denedim fakat nafile kadın çok pişkin pişkin garanti kapsamı dışında olduğunu söylüyor bana.Teleservice İstanbul şubesine kargo ile göndersem olur mu ?
Önce ara sonra gönder derim :) Yahu bu garanti kafayı mı yedi neden dışındaymış ki kullanıcı olarak hatamız neymiş :hmmm
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Tanıdığın bi telefoncu varsa onun vasıtasıyla gönder bir şekilde kabul ettiriyorlar benim eski telde de de kullanici hatasindan dolayı kabul etmediler telefoncu vasitasiyla yolladım hemen aldılar...
 
__xXx__

__xXx__

Üye
direk yetkili garantiye giderse sizin için sıkıntı olur siz durumu izah edin muhakkak ki cihazı garantiye verirken size iki tane belge imzalatacaklar o belge de arıza nedeni yazıyor yani başka bir arıza durumu göstermeleri imkansız belgenin biri de sizde kalacak eğer ki servisten size ücret talep edilen arama gelirse onları da durum hakkında bilgilendirirsiniz ücret talep etmekten vazgeçmezler ise tüketici haklarına şikayet edersiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
hunter41

hunter41

Üye
    Konu Sahibi
Tanıdığın bi telefoncu varsa onun vasıtasıyla gönder bir şekilde kabul ettiriyorlar benim eski telde de de kullanici hatasindan dolayı kabul etmediler telefoncu vasitasiyla yolladım hemen aldılar...


Tanıdık telefoncu yok işte. :(

- - - Eklendi - - -

direk yetkili garantiye giderse sizin için sıkıntı olur siz durumu izah edin muhakkak ki cihazı garantiye verirken size iki tane belge imzalatacaklar o belge de arıza nedeni yazıyor yani başka bir arıza durumu göstermeleri imkansız belgenin biri de sizde kalacak eğer ki servisten size ücret talep edilen arama gelirse onları da durum hakkında bilgilendirirsiniz ücret talep etmekten vazgeçmezler ise tüketici haklarına şikayet edersiniz


elimde fatura yok.Fatura olsa tüketici haklarına gidip şikayet edecegim... Garantiye imei den yollucam dediğim gibi bana garantiye girmez ekranın çatlaması kırılması kullanıcı hatası diyor...
 
__xXx__

__xXx__

Üye
Tanıdık telefoncu yok işte. :(

- - - Eklendi - - -




elimde fatura yok.Fatura olsa tüketici haklarına gidip şikayet edecegim... Garantiye imei den yollucam dediğim gibi bana garantiye girmez ekranın çatlaması kırılması kullanıcı hatası diyor...

elinizde faturanın olup olmaması durumu değiştirmez:oke:


- - - Eklendi - - -

imei numarasından da işinizi halledebilirsiniz:oke:
 
hunter41

hunter41

Üye
    Konu Sahibi


elinizde faturanın olup olmaması durumu değiştirmez:oke:


- - - Eklendi - - -

imei numarasından da işinizi halledebilirsiniz:oke:



ahh bide ilgilenseler cok sorumsuz yüzsüz bi servis bana aldıgınız yerden yaptırın diyo ben izmitte oturuyorum telefonu aldıgım yer iskenderun saçmalıga bakarmısınz ?
 
__xXx__

__xXx__

Üye
ahh bide ilgilenseler cok sorumsuz yüzsüz bi servis bana aldıgınız yerden yaptırın diyo ben izmitte oturuyorum telefonu aldıgım yer iskenderun saçmalıga bakarmısınz ?

eğer yetkili teleservice bayisi bulabilirseniz ilgilenmek zorundalar
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
ahh bide ilgilenseler cok sorumsuz yüzsüz bi servis bana aldıgınız yerden yaptırın diyo ben izmitte oturuyorum telefonu aldıgım yer iskenderun saçmalıga bakarmısınz ?
Teleservise yolla bence.
 
aleranol

aleranol

Üye
kadının adiliğindendir. Başka bi telefoncuya götür ve durumu izah et
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Adamına denk geldiğinde herşey garanti kapsamında oluyor. Denk gelmediğindeyse böyle oluyor.
 


Üst Alt