Çalışıyormuş gibi görünmenin sırları :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
    Konu Sahibi
volkkiiiş bunu okuyosan bana sms at :D
 


tempestshine

tempestshine

Üye
Gerçekten harika bilgiler var.İlerki hayatımda işe yarayabilirler.Belki şimdi bile :eller:
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
    Konu Sahibi
ama yinede bunları düşünüp okul çağından itibaren yeteneklerine uygun kendinizi yetiştirmeniz gerekir. Belki imkanınız olmadı babam ve annemde öyle imiş ancak kitap okuyarak çeşitli kaynaklarla kemdilerini geliştirmişler. Babam astsubay ancak babam kadar şey bilmeyen tonlarca subay albay var. Ama yinede benim ailem aldıkları parayı haketmek için sürekli çalışıyorlar. Sizin işleriniz daha kolay oşsa gerek. 12yıl dağda komandoluk yaptığınızo tonlarca operasyona girdiğinizi tahmin etmiyorum.

bazı işler vardır efor sarfederek para kazanırsın.Bazılarında da sadece oturmak için para alırsın.Babana laf etmek istemem haddime de değil ama bu durumdan şikayetçi ise zamanında tercihini yanlış yapmış demektir.Ve hala bu yanlışa devam ediyorsa buna da sorumluluk sahibi olmak denir.Hoşgeldin gerçek dünyaya!!!Bence bunları anlayacak yaşta değilsin.Büyüyünce konuşalım bunları..


- - - Eklendi - - -

şimdi çalışma zamanı.siz tartışadurun ben bakarım arada :D
 
1STayTRue35

1STayTRue35

Üye
ama yinede bunları düşünüp okul çağından itibaren yeteneklerine uygun kendinizi yetiştirmeniz gerekir. Belki imkanınız olmadı babam ve annemde öyle imiş ancak kitap okuyarak çeşitli kaynaklarla kemdilerini geliştirmişler. Babam astsubay ancak babam kadar şey bilmeyen tonlarca subay albay var. Ama yinede benim ailem aldıkları parayı haketmek için sürekli çalışıyorlar. Sizin işleriniz daha kolay oşsa gerek. 12yıl dağda komandoluk yaptığınızo tonlarca operasyona girdiğinizi tahmin etmiyorum.
işte bu yüzden hedefini belirlemen lazım sende pişman olmak istemiyorsan sevdiğin bildiğin ve çalışırken zevk alacağın bi meslek seçmelisin kendine önemli olan budur günümüzde insanlar çok para kazanabileceği mesleklere yöneliyorlar sevdiği mesleklere değil bu yüzden de işini iyi yapamıyorlar başarılı olamıyorlar hayatta.
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
aleranol

aleranol

Üye


bazı işler vardır efor sarfederek para kazanırsın.Bazılarında da sadece oturmak için para alırsın.Babana laf etmek istemem haddime de değil ama bu durumdan şikayetçi ise zamanında tercihini yanlış yapmış demektir.Ve hala bu yanlışa devam ediyorsa buna da sorumluluk sahibi olmak denir.Hoşgeldin gerçek dünyaya!!!Bence bunları anlayacak yaşta değilsin.Büyüyünce konuşalım bunları..


- - - Eklendi - - -

şimdi çalışma zamanı.siz tartışadurun ben bakarım arada :D

anlamıyorsun galiba. Ben sadece örnek verdim. Babam o zamanlar mecburen asker olmuş istememesine rağmen hakkını vermek için didiniyor. Ama siz ise hayatınızı tehlikeye atmadan masabaşı oooh bide tembellik. Demek istediğim bu. İşini hak edeceksin. Madenlerde çalışan işçiler hayatlarıyla her gün oynuyorlar. Sülfür madenlerinde çalışan insanlar. Ama siz neden beyninizi kullanarak hem daha iyi yerlere gelebilmek hem de hakkını alabilmek varken kaytarıyorsunuz ki?


işte bu yüzden hedefini belirlemen lazım sende pişman olmak istemiyorsan sevdiğin bildiğin ve çalışırken zevk alacağın bi meslek seçmelisin kendine önemli olan budur günümüzde insanlar çok para kazanabileceği mesleklere yöneliyorlar sevdiği mesleklere değil bu yüzden de işini iyi yapamıyorlar başarılı olamıyorlar hayatta.

haklısın bende bunların bilincinde olarak dünya görüşümü geliştirmek için elimden geleni yapıyom. Tabi yeteneklerime uygun olan işi yapmak için de çalışıyorum. Ben fizikle uğralmak istiyorum ancak lanet olası eğitim sistememimiz omuzlarımıza fazla yük bindirerek bizi iyi Eğittiklerini sanıyorlar. Halbuki insanları ilgilerini çeken işlere yönlendirseler.
 
  • Beğen
Tepkiler: 1STayTRue35
1STayTRue35

1STayTRue35

Üye

haklısın bende bunların bilincinde olarak dünya görüşümü geliştirmek için elimden geleni yapıyom. Tabi yeteneklerime uygun olan işi yapmak için de çalışıyorum. Ben fizikle uğralmak istiyorum ancak lanet olası eğitim sistememimiz omuzlarımıza fazla yük bindirerek bizi iyi Eğittiklerini sanıyorlar. Halbuki insanları ilgilerini çeken işlere yönlendirseler.
aynen öyle reiss.
 
NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
Memur musun?Memursan bunları yapamana gerek yok çünkü direk kimseye hesap vermeden okey oynaya bilir kahve çay ve simit yiyip içebilirsin.
 
BrainHacker

BrainHacker

Üye
:ehe çakaal :ehe
 
Tommy Vercetti

Tommy Vercetti

Üye
ee ben cam - alüminyum fabrikasında çalışıyorum benim içinde bişeyler yokmu :D biz masabaşı değiliz |-)
 
Tommy Vercetti

Tommy Vercetti

Üye
kahpe dünya
 
  • Beğen
Tepkiler: 1STayTRue35
Tommy Vercetti

Tommy Vercetti

Üye
Bide asgari ücret alıyoruz anasını satim
 

1adg1

Üye
Demek böyle yapıyordun.Ben de seni çalışıyor zannediyordum.Kovuldun bir daha gelme.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt