Maxicep Starını Arıyor! (Rütbe Hediyeli) (Katılım)

Sponsorlu Bağlantılar

Revengeful

Emekli Yönetici
Üyeler bizim her seyimiz. minoo gibi ters cevaplar vermemek gerekiyor. Siteyi ayakta tutanlar onlar. Bu yüzden minooya degil bana oy verin dostlarım !!!
 


Şehriyar

Şehriyar

Üye
Minoo sinirli agresif, Mertte tribünlere oynuyor..

Ben her zaman yardımseverim oylarınızı bana verin yoldaşlarım !!! :ehe
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Siz ikiniz var ya tam bir baş belasısınız :D
 
Joker.

Joker.

Üye
Bana Puan Verenin Bütün Yorumlarını Beğenirim Oylar bana Halktan Biride
3 Kilo dometesi 24 kuriş yapıcam Uylarınız Bana


İşte böyle oy toplanır.
 
otostopçu

otostopçu

Üye
bana oy verin her yorumunuzda 2 kez beğen butonuna basacağım.

:ehe

make some noise maxi are you readddyyy :disko:
 

hackedbygobel

Üye
katılıyorum :)
 
jackalmami

jackalmami

Üye
sadece yarışmaya katılmak için katılıyorum. Hiç bir beklentim olmadığını en baştan belirtiyim ki zaten geç kalmışa benziyorum. O rütbede bana iyi yakışır ha :naughty:
 
codblackops2

codblackops2

Üye
bende katılıyorum 0 çekeceğiz ama olsun
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
herkes 0 kesin falan diyo :kotu: biraz kendinize güvenin:ehe
 
codblackops2

codblackops2

Üye
katılan kişi sayısını görünce öyle dememek elde değil :d:
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
ne çok yarışmacı varmış :d:

Neyse oyumu kullanayım.
 
jackalmami

jackalmami

Üye
en azından bi 6 puan olsa bari. Sıfır çekti olmasın.
 
otostopçu

otostopçu

Üye
muhammed abi sana fatihe ömere benden oy var :oke:
 


Üst Alt