Maxicep Starını Arıyor! (Rütbe Hediyeli) (Katılım)

Sponsorlu Bağlantılar

anılbaran

anılbaran

Üye
ben katıldım ama oy kullanabiliyom dimi kendim hariç :ehe
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bende katılmak istiyorum :D
 
ismail

ismail

Üye
evet anıl :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben 1. Sen 2.olursan öyle olacak zaten :ehe
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
bende katılmak istiyorum ama sıralamada 32 olursa sevinirim uğurlu sayımda :ehe
 
__xXx__

__xXx__

Üye
:hmmm puanları nerde göreceğiz
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
bende katılmak istiyorum ama sıralamada 32 olursa sevinirim uğurlu sayımda :ehe

Tamamdır 32. sıraya aldım sizi :)


Ekledim herkesi arkadaşlar. Rica ediyorum konu içinde sohbet çevirmeyin. Sildirtmeyin bana tek tek mesajları. Hoşlanmıyorum bu durumdan :dry:
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye


Tamamdır 32. sıraya aldım sizi :)


Ekledim herkesi arkadaşlar. Rica ediyorum konu içinde sohbet çevirmeyin. Sildirtmeyin bana tek tek mesajları. Hoşlanmıyorum bu durumdan :dry:

:tşk:
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye


Zahmet edip de konuyu okuyun, çıldırtmayın beni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Tamamdır 32. sıraya aldım sizi :)


Ekledim herkesi arkadaşlar. Rica ediyorum konu içinde sohbet çevirmeyin. Sildirtmeyin bana tek tek mesajları. Hoşlanmıyorum bu durumdan :dry:

Sinirli moderatör :D

Hiç mi seçim öncesi partilerin politikasını görmedin :D Tüm asfaltlar yenilenir, parklar bahçeler inşa ettirilir vs.


10-8-6 seklinde 3 üyeye oy vereceksin.

Bak Mert'e ne kadar yardımsever :ehe
Adam işini biliyor :d:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Böyle yarışma zamanlarinda üyelere yardımcı olmayı çok seviyorum :D
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Boşuna mı yazdık o kadar açıklamayı oraya. Katıldığı yarışma kriterlerini bilmeyenler bile var :ah
Adamı hasta etmeyin.
 


Üst Alt