Maxicep Starını Arıyor! (Rütbe Hediyeli) (Katılım)

Sponsorlu Bağlantılar



ismail

ismail

Üye
oy standartım dolsu bile benim :)
Geri sayıma başladık :d:
 
doctorrr

doctorrr

Üye
vaaay mr. twenty three :cool
 

Revengeful

Emekli Yönetici
listede 2.iken neden 4.lüğe atıldım :zzz:
Konuya 60 üye bakmış ve 30 u katılmamış..
 
MrTech

MrTech

Üye
listede 2.iken neden 4.lüğe atıldım :zzz:
Konuya 60 üye bakmış ve 30 u katılmamış..

abi fırsattan istifade desene buyur önden bayanlar diye.hakkatten kalas lafını kabul ediyorsun yengeden abi :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Olur eklerseniz sevinirim :10numara:
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Sonuncuyu merak etmeye başladım birinci ilgilendirmiyor zaten beni :ehe:
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Sondan kaçıncı olacağımı merak ediyorum :ehe
Katıldım gitti :D
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Doğru ya.Zaten bana kim oy verir böylece ayın üyesi rütbem de gitmez :eller: bende katılıyorum :)
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Oyumu kullandım oylamanın bugün başladığını yazdılar. Mobilden kullandım oyumun gidip gitmediğini nasıl anlayacağım? Mesaj bir kopyasını giden kutusuna kaydet işaretliydi ama giden kutusunda gönderdiğim mesaj yok
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Oyumu kullandım oylamanın bugün başladığını yazdılar. Mobilden kullandım oyumun gidip gitmediğini nasıl anlayacağım? Mesaj bir kopyasını giden kutusuna kaydet işaretliydi ama giden kutusunda gönderdiğim mesaj yok
Oylamalar daha başlamadı yahu.. 20 ağustosa kadar katılım devam edecek
 
badmus

badmus

Üye
Oyumu kullandım oylamanın bugün başladığını yazdılar. Mobilden kullandım oyumun gidip gitmediğini nasıl anlayacağım? Mesaj bir kopyasını giden kutusuna kaydet işaretliydi ama giden kutusunda gönderdiğim mesaj yok

dogru aynı sorun bende de var. kullandım oyumu ama gitti mi gitmedi mi bilmiyorum.


bu arada beni de ekle sansimi deneyeyim belki oy alirim.

- - - Eklendi - - -


Oylamalar daha başlamadı yahu.. 20 ağustosa kadar katılım devam edecek

rabbace kardesimin yazdiginin uzerine bende yazdim. :) tamam yanlis anlasilma var ;)
 
gevhern

gevhern

Üye
Yaz beni
 

Hasan

Üye
Ben de katılıyorum
 
bill_

bill_

Üye
katlılalım bakalım :naughty:
 
Joker.

Joker.

Üye
Star Olamam Ama Katılıyorum
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Eklediginiz için tesekkür ederim :D
 


Üst Alt