Nokia'nin wp8inden ilk sizinti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia'nin wp8inden ilk sizinti

Bil.digimiz gibi wp8 platformunda her firmadan bazi bilgiler sizmasina ragmen nokia'dan bir bilgi alamiyorduk. Ama resimde de gorulecegi uzere Nokia'nin mid-range kategorisindeki telefonu 4.3inc ekran buyuklugune sahip olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece


bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Hımmm ekran büyüklüğü tam ideal. (Tablet sınıfına giren tiplerden değil)
Donanımı da iyi olursa bankom olur kesin.
(Çift veya dört çekirdek işlemci, 1 GB Ram, HD Ekran, NFC, Wifi, GPS, Bluetooth, Radyo v.s v.s)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
mid-range lumia710-800 kategorisine giriyor cok yuksek donanim olacagini zannetmiyorum ama yine cok kişinin aklini başindan alicaktir.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
bu da iyi
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
bence bu telefonda lumia 900un yanında çıkan 710 ve 610 gibi olacak :hmmm
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bence bu telefonda lumia 900un yanında çıkan 710 ve 610 gibi olacak :hmmm

oyle zaten. Mevcut cihazlarda lumia900 ust seviye cihaz. Bu resimdeki ust seviye olmadigi acik. Cunku bir tane yer var ya on kamera ya da işik sensoru yeri. Lumia900un caminda bir suru sensor var.
 
aleranol

aleranol

Üye
bu sanırım çift çekirdek ve ortalama ekran çözünürlüğüne sahip 1gb ramli telefon olabilir. Üst seviye inşallah s4+ 720p-1080p ve 1 veya daha fazla rame sahip olur. Microsoftun surface tableti, nokianın çıkarabileceği yüksek donanımlı telefonlar veya tablet ve apple ın ürünleri varken bu kışın ardından android almak sanırım mantıklı olmaz. Şahsen ben bu dediğim ürünlerin birini bu kış alıcam inşallah iphone ve wp cephesi kozlarını iyi kullanır.
 
foreverthe

foreverthe

Üye
Bence tasarımı kötü bunun :) Ama lumia 900 gibi yaparlarsa WP8 tasarımını o zaman ilk alanlardan biri ben olurum :thumbup:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bence tasarımı kötü bunun :) Ama lumia 900 gibi yaparlarsa WP8 tasarımını o zaman ilk alanlardan biri ben olurum :thumbup:

bu sadece telefonda kullanilacak ekran cami tasarim konusunda daha farkli bir cihaz ortaya cikabilir.
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Bu tasarım aklıma şu eski resmi getirdi:

 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Purewiew Lumia bu kasalara değil de, Lumia 900 kasasına daha çok yakışır.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Purewiew Lumia bu kasalara değil de, Lumia 900 kasasına daha çok yakışır.

yakişir da nokia hem lumialari daha da inceltip 10mm'nin altina duşurmeye calişirken purewiev nasil olucak ben de merak ediyorum. Heralde kamera vizoru cift tarafli olucak:D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
bemce orta seviye bir cihaz için hoş birşey olmuş :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt