mid-range lumia710-800 kategorisine giriyor cok yuksek donanim olacagini zannetmiyorum


bence bu telefonda lumia 900un yanında çıkan 710 ve 610 gibi olacak![]()
Bence tasarımı kötü bununAma lumia 900 gibi yaparlarsa WP8 tasarımını o zaman ilk alanlardan biri ben olurum
![]()
bu sadece telefonda kullanilacak ekran cami tasarim konusunda daha farkli bir cihaz ortaya cikabilir.

Pek hoş değil ama olsun.![]()

camın şeklinde sgs3 cagrişimlari var![]()

Zaten s3'ü de sevmemiştim.![]()

Bu tasarım aklıma şu eski resmi getirdi:
Purewiew Lumia bu kasalara değil de, Lumia 900 kasasına daha çok yakışır.

Pek hoş değil ama olsun.![]()

