bemce orta seviye bir cihaz için hoş birşey olmuş :)oval köşeleri sevemedim gittim yahu. :(
OttomaN TigeR Üye MrCommanDTr' Alıntı: bemce orta seviye bir cihaz için hoş birşey olmuş Genişletmek için tıkla ... oval köşeleri sevemedim gittim yahu.
MrCommanDTr' Alıntı: bemce orta seviye bir cihaz için hoş birşey olmuş Genişletmek için tıkla ... oval köşeleri sevemedim gittim yahu.
Del Rey Üye papakudioflu' Alıntı: evet hatta bu tasarimlar icin purewiev lumia iddialari ortaya atilmişti. Genişletmek için tıkla ... Hımm... Bu tasarımlar Lumia 710 ve 610'un tasarımları.
papakudioflu' Alıntı: evet hatta bu tasarimlar icin purewiev lumia iddialari ortaya atilmişti. Genişletmek için tıkla ... Hımm... Bu tasarımlar Lumia 710 ve 610'un tasarımları.
papakudioflu Emekli Yönetici Konu Sahibi Bu da nokia'nin 4.3" ekrana sahip wp8 cihazinin on cami. Nokia markasi lumia900un tersine sag tarafta.
Bu da nokia'nin 4.3" ekrana sahip wp8 cihazinin on cami. Nokia markasi lumia900un tersine sag tarafta.
MrCommanDTr Emekli Yönetici ön kmare olsa gerek abi sensör için camda delik olmuyor Gökçen abi.. Tasarım iyimiş bunda da bak
Cihanî Sultan Üye OttomaN TigeR' Alıntı: abi o delik sensor için mi yoksa ön kamera için mi? Genişletmek için tıkla ... Ön kameradır..
OttomaN TigeR' Alıntı: abi o delik sensor için mi yoksa ön kamera için mi? Genişletmek için tıkla ... Ön kameradır..