Samsung Galaxy S3 Veya Htc One X

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MasteLaa

MasteLaa

Üye


hay ağzına sağlık valla yorgunluktan üşenmiştim ben açıklayacaktım ama sen de baya derine inmişsin Fatih :ehe
Evet bu konudan çok var ama abim sürekli aynı konular karşılaştırmalar bölümünde de alt kısım hariç aynısını yazdım..Artık bir daha yazmışyorum copy paste ile hallediyorum işi :D
 


15097

15097

Üye

Evet bu konudan çok var ama abim sürekli aynı konular karşılaştırmalar bölümünde de alt kısım hariç aynısını yazdım..Artık bir daha yazmışyorum copy paste ile hallediyorum işi :D
bir daha yazman saçmalık olurdu zaten :d: :P:
 
codblackops2

codblackops2

Üye



Benimle derdiniz ne yahu okumadığınıza eminim.Ayrıca o yazılar benim yazım aynısını bir benzeri hatta aynı konu vardı yazmıştım ama sondaki kernel ve dalvik olaylarını şimdi ekledim. :zzz:

Vallahi her 1kelimesini okudum :10numara:

Ayrıca yazıya yeni şeylerde eklemişsin :d:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
kardeşim bence en güzelini yapmışsın bu konu çok açıldı ve daha da çok açılır yaz yaz ömür yetmez en iyisini yapıyorsun ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
bak ben onex de alabilirdim ama s3 alma sebeplerim batarya ömrü mükemmel , arka kapak açılıyo,telefonun normal bir androide veya onexe göre ekstra özellikleri mükemmel s-voice, amoled video performansı , göz sensörü , video izlerken başka işlemler yapma vb. özellikleri işte. bunlara + olarak tegra oyunlarını basit bir işlemle rahatça oynanabilmesi
Amoled video performansı mı ? IPS LCD2 ekran kullanıyor One X.
 
incitemfm

incitemfm

Üye

Amoled video performansı mı ? IPS LCD2 ekran kullanıyor One X.
super amoledde video performansı diğerlerine göre mükemmeldir. IPS LCD2 fotoğrafları güneş altında daha iyi gösterir
 
  • Beğen
Tepkiler: 4PuNiSHeR
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
önerileriniz için teşekkürler. az once media marktaydim. one x ve s3 ü inceledim. samsungun arayüzünü daha cok beğendim. one x le arasinda öyle ahım şahım bi fark da yok. ve diger ozellekileri acisinda s3 almaya karar verdim.
 
incitemfm

incitemfm

Üye
Super amoledde yüksek kontrast oranıyla daha iyi film video oyun vb işler yaparsın lcd de ise yazıları daha net görebilirsin
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
önerileriniz için teşekkürler. az once media marktaydim. one x ve s3 ü inceledim. samsungun arayüzünü daha cok beğendim. one x le arasinda öyle ahım şahım bi fark da yok. ve diger ozellekileri acisinda s3 almaya karar verdim.

Yani burdan anlayacağımız masteLaa kardeşimizi boşuna yordun :)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
super amoledde video performansı diğerlerine göre mükemmeldir. IPS LCD2 fotoğrafları güneş altında daha iyi gösterir
Parlak gösterme ile keskin gösterme farklı şeyler.Bunun sadece fotoğraflara özgü değil kaliteli ekran zaten Güneş altında daha iyi görünür.Şu videoyu izlemeni öneririm..

 
codblackops2

codblackops2

Üye
önerileriniz için teşekkürler. az once media marktaydim. one x ve s3 ü inceledim. samsungun arayüzünü daha cok beğendim. one x le arasinda öyle ahım şahım bi fark da yok. ve diger ozellekileri acisinda s3 almaya karar verdim.

Zaten hangisini alırsan al pişman olmazsın
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
önerileriniz için teşekkürler. az once media marktaydim. one x ve s3 ü inceledim. samsungun arayüzünü daha cok beğendim. one x le arasinda öyle ahım şahım bi fark da yok. ve diger ozellekileri acisinda s3 almaya karar verdim.

doğru tercih yapmışsın kardeşim ;) Allah kazasız belasız kullanım nasip eder inşallah...
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
15097

15097

Üye
Hayırlı olsun S III'ün o zaman :)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Yani burdan anlayacağımız masteLaa kardeşimizi boşuna yordun :)
İnsanların ihtiyaçları farklıdır.Batarya,Sd Card konusunda S3 önde.Arayüzünü beğenmiş arkadaş mesela :) Şimdiden hayırlı olsun :) Orada yazdıklarım aslında onun için değil herkes içindi kardeşim :)


- - - Eklendi - - -

doğru tercih yapmışsın kardeşim ;) Allah kazasız belasız kullanım nasip eder inşallah...
Amin. :) Söylenecek tek söz bu ;)
 
  • Beğen
Tepkiler:
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
bence hayatının hatasını yaptın ama genede para senin paran tercih senin tercihin karışmıyoruz şimdiden hayırlı olsun:)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
hayırlı olsun şimdiden
 
15097

15097

Üye
Zevkler ve renkler tartışılmaz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt