driver yüklersen tegra3 oyunlarını rahatca oynarsın. s3 ün kendine has özelliklerine aşık oldum ben şahsen. hele bir video izle diğer telefonlara bakmazsınbeklemeye niyetim yok cunku acil bi sekilde almayi dusunuyorum. bayramdan sonra kesin alacam. elimdeki 5800 pert oldu. s3 icin tegra oyun driveri yuklesek olmaz mi?
htc one x'in bataryası çıkarılamıyor bence büyük dezavantaj.ben alacak olsaydım s3 alırdım ama objektif bakınca htc one x derim.
bak ben onex de alabilirdim ama s3 alma sebeplerim batarya ömrü mükemmel , arka kapak açılıyo,telefonun normal bir androide veya onexe göre ekstra özellikleri mükemmel s-voice, amoled video performansı , göz sensörü , video izlerken başka işlemler yapma vb. özellikleri işte. bunlara + olarak tegra oyunlarını basit bir işlemle rahatça oynanabilmesizaten one x 1500 mHz... s3 1400 mHz... overclockla aradaki fark kapatilir. s3 dusunuyorum.
- - - Eklendi - - -
dogru soyluyorsun. bataryanin cikmamasi dezantaj
One X Tegra3 işlemci kullanıyor..12 çekirdekli..S3 ün benchmark testlerinde geçmesinin de en büyük nedeni benchmark testlerinin 12 çekirdekli bir gpu yu desteklememesi..Donanımın gücünü göstermesi açısından da bakarsan One X 110 mb/s lik videoları oynatırken Gs3 80 mb/s de kalıyor..One X son güncelleme ile de bug lardan kurtulmuş bunun yanında eklemeler cabası..Dediğimiz S3 fps de 4s i geçemezken yani kısacası 60 fps de kalırken One X yeni tegra kerneli ile 118 fps ye ulaşıyor..S3 deki Touchwiz ile de One X deki Sense 4.0 bir değil ki 4.1 geldi..Sense yi S3 e at yükle kasıntıyı o zaman görürsün..Sense ile zaten Touchwiz'i karşılaştırmıyorum..Kamera konusunda ise One X in sistemi nasıl kullandığını ikisini kullananlar deneyenler bilir hızını bunda da One X önde..Müzik dinleme konusunda ise al elinde Beats kulaklığı tak telefona ve dinle..Beats HTC lere özel olarak yapıyor bunu bunu da yazayım..Ayrıca Android'in direk çekirdeğe inmediğini de söyleyeyim..Dalvik'i One X in sgs3 de yaklaşık 2 kat daha verimli kullandığını da belirteyim..Sadece donanım olarak değil her şeyi ile karşılaştırdım..Benchmark testlerinin günümüzde ne derece geçerliliğini yitirdiğini de belirttiğimi düşünüyorum..Ayrıca Gamelof oyunlarına da değinmek istiyorum Gameloft ile her ne kadar arası bozuk oynatmıyor sorunlu dese de görüyoruz ki diğer cihazla düşürmek için kullanılan programlar ne derece uyarlıyor telefona..60 fps yi geçememesinin en büyük nedeni bu..s3 de çekirdek konusuna gelirsek elinde sürekli 4 çekirdek kullanan bir cihaz..Gerektiği yerde kullanmıyor bunu belirteyim..Ayrıca Samsung'un elinde Cortex A-15 var iken Gs3 de Cortex A-9 kullanması One X in gerisine itiyor..Sağlamlık konusunda ise One X sadece arka kapak değil komple Polikarbon üretimi olduğunu belirteyim..Ekran yönüne gelirsek One X in keskinliğinin daha önde olduğu ortada ve nedense S3 Gs2 de kullanılan Super Amoled Plus yerine Galaxy S de kullanılan Super Amoled ekranı kullanmış..Batarya konusunda One X in geride olduğu ortada buna sözüm yok ve MicroSD girişinin olmayışı da bir dezavantaj..Ama MicroSD de alırken telefonu yorduğunu performans gerilemesinin olduğunu da belirtmek isterim..16 GB sgs3 e 16 gb class 10 almalısın ki 32 gb One X e yaklaşsın ama Class10 da 16 GB ne kadar fiyata tekabül ediyor biliyorsunuz..Bu dediklerim son güncelleme ile olduğunu tekrar belirteyim.Kamera nın yanında bir çok iyileştirme de mevcut zaten One X de..Ben sadece donanım değil her yönüyle karşılaştırmaya çalıştım..
Ayrıca şunu da eklemek istiyorum son gelen güncelleme yani 4.0.4 ile bir çok düzenleme yapılmış ve hatalar 0'a indirgenmiş ( kaynağım Tarık Abim ) ..Ana ekran menü geçiş efektler değişmiş ve telefon Wifi,Ram yönü ile de çok daha kullanışlı hale gelmiş..
Ayrıca şunları da söylemek istiyorum :
Gs3 ve One x in Dalvik kullanımı performansı da farklı.Yani Android'e biz diyoruz Linux tabanlı ama biliyoruz ki Android Linux'un kırpılmış hali..Android aslında Java tabanlı..Ama şöyle de bir şey var ki JWM ve Dalvik birbirleri ile alakası yok..Android direk çekirdeği kullanmıyor bunun yerine çekirdeğin üzerindeki Dalvik'i kullanıyor yani Dalvik Sanal makinasını..Bu makina Java gibi önümüze her şeyi sunmuyor..Dalvik Java kodlarını kendine göre yorumluyor..Dalvik bildiğimiz üzere Android'in çekirdeği direk kullanmadığı için en büyük kozu bence..Bunun daperformansı elbette cihaza göre farklılık gösteriyor ki Android zaten sürekli diyoruz kod bozukluğu nereden geliyor buradan geliyor..Bu telefon için de kullanım çok önemli çünkü önümüzde iOS gibi bir rakip var.
iOS nedir diye soruyoruz ama aslında iOS'un Linux ile alakası yok.iOS dediğimiz sistem macOS X in düzenlenmiş halidir..macOS X dediğimden kastım yani bir Linux değil bsd'dir..Yani türevi bir nevi..Yani Netbsd veya FreeBsd diyebiliriz..Bunu da zaten bilmemizdeki en büyük olay çekirdek olarak Linux kerneli'nin aksine Mach kernel'ini kullanıyor..Android'in bu sistemde One X ve S3 arasında bu derece performans farkı var iken sırf şarj veya bellek kartı için S3 alınması saçma bence ki yukarıda anlattıklarım gösteriyor bence..iOS'a neden girdiğimi sorarsanız : Sistemi ne kadar rahat kullandığını söyledim ki One X in de optimizasyonunun son güncelleme ile daha doğrusu sondan bir önceki güncelleme ile ne derece ona yaklaştığını anlattım..Android alırken bunlara da dikkat etmeliyiz kısaca bu.


Aynısını yazmaya gerek yok başka yerde de yazdım zaten
Bunu buraya copy paste yapacağını biliyordum
Bari sondaki kısaca yı kaldır![]()
Sondakini de bazı sorular için yazdım copy paste yapmıyorsun değil miOne X Tegra3 işlemci kullanıyor..12 çekirdekli..S3 ün benchmark testlerinde geçmesinin de en büyük nedeni benchmark testlerinin 12 çekirdekli bir gpu yu desteklememesi..Donanımın gücünü göstermesi açısından da bakarsan One X 110 mb/s lik videoları oynatırken Gs3 80 mb/s de kalıyor..One X son güncelleme ile de bug lardan kurtulmuş bunun yanında eklemeler cabası..Dediğimiz S3 fps de 4s i geçemezken yani kısacası 60 fps de kalırken One X yeni tegra kerneli ile 118 fps ye ulaşıyor..S3 deki Touchwiz ile de One X deki Sense 4.0 bir değil ki 4.1 geldi..Sense yi S3 e at yükle kasıntıyı o zaman görürsün..Sense ile zaten Touchwiz'i karşılaştırmıyorum..Kamera konusunda ise One X in sistemi nasıl kullandığını ikisini kullananlar deneyenler bilir hızını bunda da One X önde..Müzik dinleme konusunda ise al elinde Beats kulaklığı tak telefona ve dinle..Beats HTC lere özel olarak yapıyor bunu bunu da yazayım..Ayrıca Android'in direk çekirdeğe inmediğini de söyleyeyim..Dalvik'i One X in sgs3 de yaklaşık 2 kat daha verimli kullandığını da belirteyim..Sadece donanım olarak değil her şeyi ile karşılaştırdım..Benchmark testlerinin günümüzde ne derece geçerliliğini yitirdiğini de belirttiğimi düşünüyorum..Ayrıca Gamelof oyunlarına da değinmek istiyorum Gameloft ile her ne kadar arası bozuk oynatmıyor sorunlu dese de görüyoruz ki diğer cihazla düşürmek için kullanılan programlar ne derece uyarlıyor telefona..60 fps yi geçememesinin en büyük nedeni bu..s3 de çekirdek konusuna gelirsek elinde sürekli 4 çekirdek kullanan bir cihaz..Gerektiği yerde kullanmıyor bunu belirteyim..Ayrıca Samsung'un elinde Cortex A-15 var iken Gs3 de Cortex A-9 kullanması One X in gerisine itiyor..Sağlamlık konusunda ise One X sadece arka kapak değil komple Polikarbon üretimi olduğunu belirteyim..Ekran yönüne gelirsek One X in keskinliğinin daha önde olduğu ortada ve nedense S3 Gs2 de kullanılan Super Amoled Plus yerine Galaxy S de kullanılan Super Amoled ekranı kullanmış..Batarya konusunda One X in geride olduğu ortada buna sözüm yok ve MicroSD girişinin olmayışı da bir dezavantaj..Ama MicroSD de alırken telefonu yorduğunu performans gerilemesinin olduğunu da belirtmek isterim..16 GB sgs3 e 16 gb class 10 almalısın ki 32 gb One X e yaklaşsın ama Class10 da 16 GB ne kadar fiyata tekabül ediyor biliyorsunuz..Bu dediklerim son güncelleme ile olduğunu tekrar belirteyim.Kamera nın yanında bir çok iyileştirme de mevcut zaten One X de..Ben sadece donanım değil her yönüyle karşılaştırmaya çalıştım..
Ayrıca şunu da eklemek istiyorum son gelen güncelleme yani 4.0.4 ile bir çok düzenleme yapılmış ve hatalar 0'a indirgenmiş ( kaynağım Tarık Abim ) ..Ana ekran menü geçiş efektler değişmiş ve telefon Wifi,Ram yönü ile de çok daha kullanışlı hale gelmiş..
Ayrıca şunları da söylemek istiyorum :
Gs3 ve One x in Dalvik kullanımı performansı da farklı.Yani Android'e biz diyoruz Linux tabanlı ama biliyoruz ki Android Linux'un kırpılmış hali..Android aslında Java tabanlı..Ama şöyle de bir şey var ki JWM ve Dalvik birbirleri ile alakası yok..Android direk çekirdeği kullanmıyor bunun yerine çekirdeğin üzerindeki Dalvik'i kullanıyor yani Dalvik Sanal makinasını..Bu makina Java gibi önümüze her şeyi sunmuyor..Dalvik Java kodlarını kendine göre yorumluyor..Dalvik bildiğimiz üzere Android'in çekirdeği direk kullanmadığı için en büyük kozu bence..Bunun daperformansı elbette cihaza göre farklılık gösteriyor ki Android zaten sürekli diyoruz kod bozukluğu nereden geliyor buradan geliyor..Bu telefon için de kullanım çok önemli çünkü önümüzde iOS gibi bir rakip var.
iOS nedir diye soruyoruz ama aslında iOS'un Linux ile alakası yok.iOS dediğimiz sistem macOS X in düzenlenmiş halidir..macOS X dediğimden kastım yani bir Linux değil bsd'dir..Yani türevi bir nevi..Yani Netbsd veya FreeBsd diyebiliriz..Bunu da zaten bilmemizdeki en büyük olay çekirdek olarak Linux kerneli'nin aksine Mach kernel'ini kullanıyor..Android'in bu sistemde One X ve S3 arasında bu derece performans farkı var iken sırf şarj veya bellek kartı için S3 alınması saçma bence ki yukarıda anlattıklarım gösteriyor bence..iOS'a neden girdiğimi sorarsanız : Sistemi ne kadar rahat kullandığını söyledim ki One X in de optimizasyonunun son güncelleme ile daha doğrusu sondan bir önceki güncelleme ile ne derece ona yaklaştığını anlattım..Android alırken bunlara da dikkat etmeliyiz kısaca bu.

One X Tegra3 işlemci kullanıyor..12 çekirdekli..S3 ün benchmark testlerinde geçmesinin de en büyük nedeni benchmark testlerinin 12 çekirdekli bir gpu yu desteklememesi..Donanımın gücünü göstermesi açısından da bakarsan One X 110 mb/s lik videoları oynatırken Gs3 80 mb/s de kalıyor..One X son güncelleme ile de bug lardan kurtulmuş bunun yanında eklemeler cabası..Dediğimiz S3 fps de 4s i geçemezken yani kısacası 60 fps de kalırken One X yeni tegra kerneli ile 118 fps ye ulaşıyor..S3 deki Touchwiz ile de One X deki Sense 4.0 bir değil ki 4.1 geldi..Sense yi S3 e at yükle kasıntıyı o zaman görürsün..Sense ile zaten Touchwiz'i karşılaştırmıyorum..Kamera konusunda ise One X in sistemi nasıl kullandığını ikisini kullananlar deneyenler bilir hızını bunda da One X önde..Müzik dinleme konusunda ise al elinde Beats kulaklığı tak telefona ve dinle..Beats HTC lere özel olarak yapıyor bunu bunu da yazayım..Ayrıca Android'in direk çekirdeğe inmediğini de söyleyeyim..Dalvik'i One X in sgs3 de yaklaşık 2 kat daha verimli kullandığını da belirteyim..Sadece donanım olarak değil her şeyi ile karşılaştırdım..Benchmark testlerinin günümüzde ne derece geçerliliğini yitirdiğini de belirttiğimi düşünüyorum..Ayrıca Gamelof oyunlarına da değinmek istiyorum Gameloft ile her ne kadar arası bozuk oynatmıyor sorunlu dese de görüyoruz ki diğer cihazla düşürmek için kullanılan programlar ne derece uyarlıyor telefona..60 fps yi geçememesinin en büyük nedeni bu..s3 de çekirdek konusuna gelirsek elinde sürekli 4 çekirdek kullanan bir cihaz..Gerektiği yerde kullanmıyor bunu belirteyim..Ayrıca Samsung'un elinde Cortex A-15 var iken Gs3 de Cortex A-9 kullanması One X in gerisine itiyor..Sağlamlık konusunda ise One X sadece arka kapak değil komple Polikarbon üretimi olduğunu belirteyim..Ekran yönüne gelirsek One X in keskinliğinin daha önde olduğu ortada ve nedense S3 Gs2 de kullanılan Super Amoled Plus yerine Galaxy S de kullanılan Super Amoled ekranı kullanmış..Batarya konusunda One X in geride olduğu ortada buna sözüm yok ve MicroSD girişinin olmayışı da bir dezavantaj..Ama MicroSD de alırken telefonu yorduğunu performans gerilemesinin olduğunu da belirtmek isterim..16 GB sgs3 e 16 gb class 10 almalısın ki 32 gb One X e yaklaşsın ama Class10 da 16 GB ne kadar fiyata tekabül ediyor biliyorsunuz..Bu dediklerim son güncelleme ile olduğunu tekrar belirteyim.Kamera nın yanında bir çok iyileştirme de mevcut zaten One X de..Ben sadece donanım değil her yönüyle karşılaştırmaya çalıştım..
Ayrıca şunu da eklemek istiyorum son gelen güncelleme yani 4.0.4 ile bir çok düzenleme yapılmış ve hatalar 0'a indirgenmiş ( kaynağım Tarık Abim ) ..Ana ekran menü geçiş efektler değişmiş ve telefon Wifi,Ram yönü ile de çok daha kullanışlı hale gelmiş..
Ayrıca şunları da söylemek istiyorum :
Gs3 ve One x in Dalvik kullanımı performansı da farklı.Yani Android'e biz diyoruz Linux tabanlı ama biliyoruz ki Android Linux'un kırpılmış hali..Android aslında Java tabanlı..Ama şöyle de bir şey var ki JWM ve Dalvik birbirleri ile alakası yok..Android direk çekirdeği kullanmıyor bunun yerine çekirdeğin üzerindeki Dalvik'i kullanıyor yani Dalvik Sanal makinasını..Bu makina Java gibi önümüze her şeyi sunmuyor..Dalvik Java kodlarını kendine göre yorumluyor..Dalvik bildiğimiz üzere Android'in çekirdeği direk kullanmadığı için en büyük kozu bence..Bunun daperformansı elbette cihaza göre farklılık gösteriyor ki Android zaten sürekli diyoruz kod bozukluğu nereden geliyor buradan geliyor..Bu telefon için de kullanım çok önemli çünkü önümüzde iOS gibi bir rakip var.
iOS nedir diye soruyoruz ama aslında iOS'un Linux ile alakası yok.iOS dediğimiz sistem macOS X in düzenlenmiş halidir..macOS X dediğimden kastım yani bir Linux değil bsd'dir..Yani türevi bir nevi..Yani Netbsd veya FreeBsd diyebiliriz..Bunu da zaten bilmemizdeki en büyük olay çekirdek olarak Linux kerneli'nin aksine Mach kernel'ini kullanıyor..Android'in bu sistemde One X ve S3 arasında bu derece performans farkı var iken sırf şarj veya bellek kartı için S3 alınması saçma bence ki yukarıda anlattıklarım gösteriyor bence..iOS'a neden girdiğimi sorarsanız : Sistemi ne kadar rahat kullandığını söyledim ki One X in de optimizasyonunun son güncelleme ile daha doğrusu sondan bir önceki güncelleme ile ne derece ona yaklaştığını anlattım..Android alırken bunlara da dikkat etmeliyiz kısaca bu.

copy paste yapmıyorsun değil mi![]()

copy paste yapmıyorsun değil mi![]()
Benimle derdiniz ne yahu okumadığınıza eminim.Ayrıca o yazılar benim yazım aynısını bir benzeri hatta aynı konu vardı yazmıştım ama sondaki kernel ve dalvik olaylarını şimdi ekledim.
Önceden başka yerede yazmıştı bunu buraya copy paste yaptı.
%100 Made in MasteLaa![]()

Bence bu kadar uzun yazmasın insanın okuyası gelmiyor
Önceden başka yerede yazmıştı bunu buraya copy paste yaptı.
%100 Made in MasteLaa![]()

Evet okumadım.
Benimle derdiniz ne yahu okumadığınıza eminim.Ayrıca o yazılar benim yazım aynısını bir benzeri hatta aynı konu vardı yazmıştım ama sondaki kernel ve dalvik olaylarını şimdi ekledim.![]()

