içimizden birinden bi şeyler [2]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
    Konu Sahibi
içimizden birinden bi şeyler [2]
Burada okuyacağınız espriler çok güzel ya da çok güzel olabilir. Başka bir ihtimal yok. Beğenmezseniz başka zaman, gülmeyi amaçlayarak tekrar okumayı deneyin. Teşekkürler.



bana balık tutmayı değil,
yemeyi de değil, ya siz bana bi
iskender söyleyin en iyisi.


Yakuzalık şöyle başlamış."+Abi
sigara içer misin? -Ver yakayım
bi tane be gülüm :) +Dur
yakayım abi :) -Hadi bakalım
YAK UZA :)" öyle işte.


Kolumu ısırıp kol saati
yapabiliyorsam, duvarı ısırıp
duvar saati de yapabilirim.


Ateist'ler İstanbulludur. Siz hiç
ateank, atesiv, ateizm ya da
atebur diye bişey duydunuz
mu? Ben duymadım mesela.
Bence mantıklı.

Cumada safları sıklaştırırken
bayılıp düştüm, ardımdan
bütün cemaat domino taşı gibi
devrildi. Çok güldük yaa feyse
koyucaz fotoları.


Bu hafta cumada kaptanlık
pazu bandı dedemde olacak.
Hoca, müezzini kadro dışı
bıraktığını söyledi. Dedem
sevinçten tesbih yedi.


Annemde öyle bi hayal gücü
var ki prison break senaristleri
yemiş yanında. -bence bu
çocuk seni uyuşturucuya
alıştırıp dilenci yapacak..


Simetri hastası olduğum için
kimseye yamuk yapamıyorum.


Varsa bi uçan tekmenizi yerim.


valla 404 not found ama belki
405 vardır, bi depoya
bakayım.


Lost dizisi izlerken kendimi
kaybediyorum.

Parasını alamayan ejderha,
yönetime ateş püskürdü.


Nossa Nossa (GERİSİNİ
SALLADI)


Şarkı çalarken gittim hocanın
sesini kıstım.


Kuaförden çıkan kadınların
kafası güzel oluyor.


Ekmeği, suyu yerine bırakalım
arkadaşlar, sahur süreniz
dolmuştur.


Şirine kaşardı bence.


Beyler, elimde cuma namazı
kombineleri var. Hoca arkası
1000 TL, Minber 750 TL, Kapı
ağzı 500 TL, Maraton üst 100
TL.


Adım çıkmış 9'a inmez 8'e.
Bana gelişi zaten 7, kusura
bakma. olmaz.


"insan yapmayın lan.." -Geyik
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3 ve __xXx__


TransformerS34

Üye
bu diğerine göre daha komik :kop: :op: :p :tşk:

İlk 3 smiley kod olarak baya uyumlu oldu ha :ehe
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Beyler, elimde cuma namazı
kombineleri var. Hoca arkası
1000 TL, Minber 750 TL, Kapı
ağzı 500 TL, Maraton üst 100
TL.

Kuaförden çıkan kadınların
kafası güzel oluyor.

Parasını alamayan ejderha,
yönetime ateş püskürdü.

valla 404 not found ama belki
405 vardır, bi depoya
bakayım.


Lost dizisi izlerken kendimi
kaybediyorum.

Harikasın Furkan:kop::ehe
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
    Konu Sahibi
Beyler, elimde cuma namazı
kombineleri var. Hoca arkası
1000 TL, Minber 750 TL, Kapı
ağzı 500 TL, Maraton üst 100
TL.

Kuaförden çıkan kadınların
kafası güzel oluyor.

Parasını alamayan ejderha,
yönetime ateş püskürdü.

valla 404 not found ama belki
405 vardır, bi depoya
bakayım.


Lost dizisi izlerken kendimi
kaybediyorum.

Harikasın Furkan:kop::ehe

teşekkürler :D
 
yesrip2

yesrip2

Üye

Ateist'ler İstanbulludur. Siz hiç
ateank, atesiv, ateizm ya da
atebur diye bişey duydunuz
mu? Ben duymadım mesela.
Bence mantıklı.

ateizm diye bir kavram var çok duymuşum atesitlerin savunduğu duşuncelere ateizm denir:)
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Burada okuyacağınız espriler çok güzel ya da çok güzel olabilir. Başka bir ihtimal yok. Beğenmezseniz başka zaman, gülmeyi amaçlayarak tekrar okumayı deneyin. Teşekkürler.




Dedem
sevinçten tesbih yedi.


:kop:Bu güzelmiş.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
    Konu Sahibi

Ateist'ler İstanbulludur. Siz hiç
ateank, atesiv, ateizm ya da
atebur diye bişey duydunuz
mu? Ben duymadım mesela.
Bence mantıklı.

ateizm diye bir kavram var çok duymuşum atesitlerin savunduğu duşuncelere ateizm denir:)

ciddi değilsin di mi?:zzz:
 
ismail

ismail

Üye
çok hoş :tşk:
 
jackalmami

jackalmami

Üye
nerden buluyon bunları gibi klişeleşmiş laflar yerine :tşk:
 
u_cosar

u_cosar

Üye
, güzelmiş eline sağlık :kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt