Son 2 mesajın 603 hakkında her halde603 :d

Tabii ki 603.


Son 2 mesajın 603 hakkında her halde![]()
ya 701 Yada 603 istiyomda 

Hadi bakalım o zaman 701 yerine Neo V de olur
3 mesajya 701 Yada 603 istiyomda
Fikrim de zikrimde aonlar oldu![]()

pek android düşünmüyom. Yakın arkadaşımda neo v vardı 1 gün verdi bana içim ısınmadı
Hadi bakalım o zaman 701 yerine Neo V de olur![]()


Hayırlı olsun şimdiden o zaman
pek android düşünmüyom. Yakın arkadaşımda neo v vardı 1 gün verdi bana içim ısınmadı
2016 ya kadar symbian. Sonra Wp. Wp güzel olmazsa o zaman android![]()
![]()

Hayırlı olsun şimdiden o zaman![]()
konuyu açan arkadaş sanada hayırlı olsun şimdiden 
